Olen 32-vuotias nainen. Vaaleat hiukset, sinisilmät, rapu-leijona horoskoopilta. Pohjois-pohjanmaalta. Ollut hyvin vaikeassa väkivaltaisessa suhteessa vuosia sitten pitkän ajan, päässyt yli siitä hyvin. Lapsi on ja arki rullaa mukavasti. Vahva intuitio minulla, myös lapsella.
Mitä näen minulle rakkaudessa? Näetkö lisää lapsia? Tällä hetkellä suhteessa joka ollut riitaisaa, nyt opeteltu puhumaan (mies ei kovin taitava alkuun tässä ollut, ei ole pitkissä parisuhteissa ollut ja lähestymistapani oli alkuun vääränlainen. Hieman epävarma olen ajoittain kun ollaan erillämme, kun nähdään kaikki on paremmin. Näetkö muuttoa? Kaulallani oleva juttu, osaisitko kertoa siitä? Millaisen alan näet minulle sopivana? Nyt hoitoalalla, kiinnostunut psykologiasta ja miettinyt myös vaihtoehtoa terveydenhoitajaksi kouluttautumisesta.
Kiitos ja rauhallista Joulun aikaa sinulle:)
Keskiyö Jos ehdit vastaisitko:)
3
<50
Vastaukset
Hei
olet mielenkiintoinen ja vahva ihminen. sinulla on niin sinistä kuin punaistakin energiaa. sininen puhuu henkisyydestäsi, punainen tekemisestäsi ja eteläisten maiden tapaisesta temperamentistasi. älä koskaan lyö tätä temperamenttiasi lyttyyn, sillä se on sinun lahjasi.
olet kova tekemään töitä. vedät vaikka itsesi täysin piippuun, kunhan vain saadaan kaikki valmiiksi. eli on sinussa myös skorpioniakin. mutta jätetään horoskoopit sikseen.
menneet olet todellakin jättänyt taaksesi, ne eivät sieltä enää palaa kummittelemaan. kotisi tulee kyllä vaihtamaan osoitetta, aivan hyvän matkan päähän. ja vielä kerran: hyvä, että erosit. sen jälkeen elämäsi täyttyi työllä ja ahertamisella, mikä kantaa hedelmiä vielä pitkälle. sinun nykyinen työsi ei ole sitä, mistä jäät myöhemmin eläkkeelle. mukavalle ja antoisalle eläkkeelle.
sinulla on pelisilmää raha-asioissa ja tiedät, että ne eivät ole mitään taikatemppuja. sinä teet työtä ja opit uutta, aivan vanhaksi asti. niin myös lapsesi, te olette kovin samanlaisia luonteiltanne. teillä on ihana symbioosi.
onko kaulasi turvoksissa? minä en tiedä lääketieteestä mitään muuta kuin sen, mitä kotilääkärini vuositarkastuksessa kertoo. (olen älyttömän terve, kädet ristiin!!!)
no, näen kaulallasi toki myös ketjun, millä on tunnearvoa. leikki leikkinä, en edes tiedä mikä on struuma.
ei sinulla mitään pahoja sairauksia ole, jos sitä ajattelet. käy lääkärissä, jos epäilet mielessäsi. mutta mikään ei estä sinua pääsemästä eteenpäin. suo anteeksi kevyt puheeni terveydestäsi, mutta sinä näyt minulle vahvana ja ponnistavana ihmisenä.
tässä näkyy ihan selvästi avioliitto ja oma talo. mies on hieman hermostuneempi kuin sinä, ihan vain taloudellisista syistä. vaikka kaikki on hyvin! hän vain haluaisi saada 200% varmuuden kaikesta. tyypillistä kaurista.
kun sitten ostatte taloa, älkää luottako naiseen. mies on se, joka puhuu totta.
ja asunnonvälittäjä, jonka autossa on oranssia väriä, kannattaa kiertää kaukaa.
mitä ajattelet röntgenistä ja säteilystä? siihen liittyvästä alasta? sinä olet hyvä pienissä yksityiskohdissa, sinulta ei jää näkemättä mitään. siinä olisi yksi hyvä tie ammatinvalinnalle.
psykologiaa joudut joka tapauksessa käyttämään kaikessa, missä kohtaat potilaita.
sinä olet pidetty ihminen työmarkkinoilla, menit sitten mihin tahansa.
sitten se lapsikysymys, mitä odotat kaikkein innokkaimmin:
tottakai sinä saat lisää lapsia. tämän raha-asioista hermostuvan miehen kanssa. hän haluaisi takuut vielä omiin hautajaisiinsakin!
et ole vielä löytänyt häntä, eikä hän ole löytänyt sinua. sinä tarvitset ihmissuhteen, joka tulee, on ja kasvaa. ei sen syntymiseksi tarvitse tehdä työtä, koska se kasvaa rakkaudessa. toivottavasti en tehnyt sinulle liikaa kipeää...
t. Keskiyö- Amanda7
Kiitos sinulle. Uskomattoman tarkasti näet asioita, joista tunnistan hyvin itseni. Luonne ja muut asiat.
Ainut mikä jäi epäselväksi, oli viimeiset lauseet, eli en ole näennäisesti löytänyt sitä oikeaa vai emme ole löytänyt vielä toistemme sisimpään? Ajattelen asiat niin mnelta kantilta, taisin silti ymmärtää oikein että mies kenen kanssa nyt olen ei ole se oikea?
Kiitokset ja Rauhallista Joulua sinulle! :)Hei
me yökyöpelit ;-D
niin, sinun lapsesi/lapsiesi isä ei ole vielä elämässäsi. mutta ei se estä sinua nyt kokemasta elämää eteenpäin.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2833437BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62395Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2542193- 682079
- 721718
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3471367MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251147- 651079
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231056Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1691016