Pelkkää kärsimystä vaan koko ajan. Tässä vieraantuu ihmisistä ja ei tiedä enään edes mitä jutella ihmisille kun ei ole puhunut kenenkään kanssa moneen vuoteen.
Miten kukaan haluaa mitään tutustua ikinä kun ei osaa eds puhua enään.
Aika mahdotonta löytää kumppania ja jos tapaa jonkun niin sitä on ihan mykkänä kun ei osaa sanoa mitään. Toinen huomaa sen hyvin äkkiä ja lähtee pois. Yksinäisiä pidetään varmaan ihan friikkeinä ja sellaseen ei kukaan halua tutustua.
Ei ole helppoa olla yksinäinen
3
180
Vastaukset
Kokeile sellaistä että menet esim kauppaan ja kysyt mukavan näköisiltä ihmisiltä jostain tuotteesta niin voit kerätä sitä kautta puheenaiheita
- lottamari<3
Semmosta se nettimaailma teettää. Tuo on monen ongelma tänä päivänä, kun ei osata kommunikoida enää aidossa ympäristössä aitojen ihmisten kanssa. Koneen välityksellä uskalletaan muuten ei. Mitä jos sulkisit sen koneen välillä vaikka viikoksi ja sen tilalle live-elämää. Turha sitä ihmetellä, jos taidot katoaa...
- oojslrls
Moni mies ainakin etsii naisista muuta kuin ystävää ja kaveria niin sitten mennään ihan vaikeaksi kun pitäisi puhua jotain järkevää, että naisen mielenkiinto säilyisi. Kaverin ja ystävän kanssa varmaan kaikki osaa jotain puhua. Lisäksi jos aivan hiljaista niin voihan sen hiljaisuuden laittaa aina toisen osapuolen piikkiin. Samalla tavalla hän on velvollinen keksimään jotain mistä keskustella. Itse ainakin puhun ihan sutkot paljon mutta jossain kohtaa tulee raja ettei keksi mitään sanottavaa kun toinen ei ole puhnut mitään. Yksin on vaikea pitää keskustelua yllä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437