lapsia joka ämmälle

ihmettelenpävaan

Mitä ne miehet päässänsä ajattelee jotka lapsia tekee useemmalle ämmälle, tieten ja tietämättään, ja sitten loppujen lopuks eihän se penska kiinnostakkaan vaikka sitä niin kovasti oli haluttu, mukamas. Mutta uutta pistetään tulemaan jos on tullakseen. Luuleeko ne että niitä kiinnostaa se seuraavakaan taikka sitäseuraava mukula sen enempää.

15

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ja mitä se sinua nassuttaa, mitä kukakin tekee. Keskity omaan elämääsi ja laita se kuntoon.

• I love (m)y son....

No ne on loosereita. Ne ei saa naista liinnostumaan itsestään miehenä. Nainen ottaa looserin vaan kun ei miestä saa.

Jossakin on vika niissäkin ämmissä jotka munii vaan lapsia.

Mieshän loppupeleissä maksaa ruokot.

Kyllä tyhmä pitää nysäkullin olla kun luulee että lapsi on ratkaisu ongelmiin..samaten ämmän..

• Ihmejuttujuu78

"Jossakin on vika niissäkin ämmissä jotka munii vaan lapsia"

Itse näkisin että niissä ämmissä vasta vikaa onkin, jotka munii jotain muuta kuin lapsia... esimerkiksi: rantapalloja, vasaroita tai karvapalloja... vai olisko sun mielestä normaalia että ämmän persiistä tulisi tollasia, hä?

• fdfdsfds

Jos olisin mies niin kyllä tarkkaan kattoisin minne lastini pistäisin jo ihan niiden elatusmaksujen takia. Onko se nyt niin vaikeaa vetää ulos ennen laukeamista ja ruikata vaikka vatsan päälle? kaikki nämä oho tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta naiset on täyttä potaskaa. pillereitä/kierukkaa käyttäessä se mahdollisuus on ihan tajuttoman pieni ja miten voi sit olla mahdollista että melkein jokaisella naisella on ainakin yksi jos ei useampi "vahinkolapsi"? Jos parisuhteessa menee huonosti niin tuskimpa se lapsi sitä paremmaksi tekee ainakin meillä tuo vauva-aika on ollut melkoista hulinaa ja tuskin oltais yhdessä jaksettu jos parisuhde ei olisi jo entisestään ollut niin hyvässä kantimissa. Lapset vaan aina/useimmiten vetää vanhemmista sillloin tällöin kaikki mehut ja silloin saattaa ne pienemmätkin parisuhdeongelmat väsymyksen takia saada megalomaaniset mittasuhteet ja vaikka ne lapset ihania onkin niin se kyllä olisi viimeinen vaihtoehto korjata tai yrittää mitenkään parantaa huonoa parisuhdetta.

• Isä itsekin

Kyllä se niin on. Ei lapset ainakaan helpota suhdetta.

• Ei vahinkolapsia

Jos fdfdsfds luotat noin vanhanaikaiseen tapaan ehkäistä, niin ei ihme, että näitä munivia ämmiä on joka oksalla.

"Onko se nyt niin vaikeaa vetää ulos ennen laukeamista ja ruikata vaikka vatsan päälle?"

• pidä housut jalassa

kalliiksi tulisi lapsi tehdä joka ämmelle

mutta aika hassulta se näyttää jos ämmällä on useita lapsia ja jokainen eri ukon kans

kannattaa miettiä mitä tekee ... mielellään etukäteen

• 10/30

Joo vaan eihän nämä ressukat mieti...

• katkeraämmäjoo

Mulla on mies jolla on kolmelle muijalle ( ellei useammallekkin) lapsia.
      Meillä on yhteinen lapsi, miehen nuorimmainen ja jos olisin aiemmin tiennyt, että niitä on useampikin ( selvisi tytön syntymän jälkeen) en olis miehen kanssa lasta tehnyt vaikka tyttö onkin mulle tärkeintä koko maailmassa.
      Niin paljon edelleen katkeroittaa nuo salailut näistä kahdesta muusta ( piti miehen mukaan olla vain tämä yksi tytär yhdenillan jutusta) että v*tuttaa vieläkin enkä voi häneen luottaa.

Ja nää kaksi muutakin naista ovat yhdenyön/panosuhteen aikana raskaaksi tullut.
      Toinen vaati jopa elatusmaksuja, sain selville vasta isyydentunnudtuksessa tämän adian. Kyllä ihmistä voidaan jallittaa ihan 6-0..

Oma mieheni on suurin luuseri pahimmasta päästä.
      Tiedän, että jos ja kun joskus erotaan, siirtyy myös oma lapseni sinne "unohdettujen lssten ö-mappiin".
      Ei miestä kiinnosta edes vanhin lapsensa, harvoin näkevät vaikka asuvat samassa kaupungissa.

Mua ei kiinnosta teidän mielipiteet, en tätä kirjoita niiden varaan mutta kyllä oikeasti miesten pitäis naisten rinnalla huolehtia ehkäisystä tai ainakin ottaa vastuu tekemisistään.
      Me oltiin seurusteltu jo kuitenkin 4 vuotta ennen tytön alulle panoa.
      Ja niin kauan multa asioita pystyttiin salaamaan.

• Voi elämän kevät

Häh, oletko vielä yhdessä tuollaisen pettävän luuserin kanssa?

"Tiedän, että jos ja kun joskus erotaan, siirtyy myös oma lapseni sinne "unohdettujen lssten ö-mappiin"."

Hei nainen, missä on omanarvontuntosi? Mikä suhde voi rakentua epärehellisyydelle? Jos, kaltaisiasi naisia ei olisi, kuolisivat kyseiset luuserit sukupuuttoon. Miten mies pystyy neljän vuoden ajan salaamaan täysin taustansa? Etkö tavannut miehen vanhempia? sisaruksia? sukua? ystäviä? työkavereita? Vai eikö sua kiinnostanut tietää?

• Naisesi fuckbuddy
        Voi elämän kevät kirjoitti:

Häh, oletko vielä yhdessä tuollaisen pettävän luuserin kanssa?

"Tiedän, että jos ja kun joskus erotaan, siirtyy myös oma lapseni sinne "unohdettujen lssten ö-mappiin"."

Hei nainen, missä on omanarvontuntosi? Mikä suhde voi rakentua epärehellisyydelle? Jos, kaltaisiasi naisia ei olisi, kuolisivat kyseiset luuserit sukupuuttoon. Miten mies pystyy neljän vuoden ajan salaamaan täysin taustansa? Etkö tavannut miehen vanhempia? sisaruksia? sukua? ystäviä? työkavereita? Vai eikö sua kiinnostanut tietää?

Kyllä suomalaisissa nuorena solmituissa suhteussa, joihin lapsia tehty nuorena ja lyhyen tutustumisen jälkeen, petetään ihan pirusti. Pettäjänä nainen.
        Nainen kituuttaa ukkonsa kanssa vain lasten edun nimissä.

• Voi elämän kevät
        Naisesi fuckbuddy kirjoitti:

Kyllä suomalaisissa nuorena solmituissa suhteussa, joihin lapsia tehty nuorena ja lyhyen tutustumisen jälkeen, petetään ihan pirusti. Pettäjänä nainen.
        Nainen kituuttaa ukkonsa kanssa vain lasten edun nimissä.

Öö, ei minulla ole naista eikä sinussa taida olla tarpeeksi miestä kenenkään fuckbuddy´ksi. Itse uskon, että näissä nuorena solmituissa liitossa pettäjiä on molemmissa sukupuolissa tasapuolisesti. :D

• 10/30
        Voi elämän kevät kirjoitti:

Öö, ei minulla ole naista eikä sinussa taida olla tarpeeksi miestä kenenkään fuckbuddy´ksi. Itse uskon, että näissä nuorena solmituissa liitossa pettäjiä on molemmissa sukupuolissa tasapuolisesti. :D

Minusta naiset pettää. Ensin etsitään siittäjää vauvaunelmaan, kun lapsuuden javeri Essilun tuli paksuksi. Niin, ja mummokin sota-aikojen jälkimainingeissa joutui pillunsa revityttämään naapurin Arvin lapsia synnyttämällö ja menemään sen kyrwän äijjän kans naimisiin ja elämää nyrkin ja hellan välissä, niin pitääjän ne lapset nuorena hankkia. Rakkaudesta ei ole tietoakaan parisuhteesta. Tehdään lapsia, että josko ne toisi onnen ja rakkautta. Vaan vitttu kun ei ne pelasta edes suhdetta, ne vaan huonontaa. Toki joku neljä pentua pitä homman kasassa oaremmin kuin kaksi, mutta onhan se kuvinen kituutustie jota pitää kasassa kieroon itsekin kasvavat kersat.

• Mirka66

Minäkin olin yhden miehen kanssa 1 vuoden ja sinä aikana synnytin tytön . Sitten olin toisen miehen kanssa 2 vuotta ja syntyi poika . Sen jälkeen en ole miestä tarvinnut .

• sonneus!!

vittu mulla on jo 4 lasta ja paukutan koko ajan lissää!! :) ime mun slaibaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7735
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1945
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1910
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      889
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      802
    Aihe