Varomattomasti olen usein mennyt postiin saamaan 'palvelua'. On kuitenkin käynyt niin, että seistessäni tiskin äärellä kirje kädessäni, 'palvelija' on repäissyt kirjeen kädestäni kysyen 'ykkönen vai kakkonen'. Minä siihen kohtelusta äimistyneenä, että 'ykkönen...'
Myyjä on lyönyt kirjeeseen leiman ja kirjoittanut ruman ykkösensä. Minä syvästi järkyttyneenä, että olisin halunnut kauniin merkin ja sinisen prioritytarran.
'Palvelija' vastaa: 'Meni jo!' ja alkaa touhuamaan omia asioitaan.
Toisella kerralla lähettää kiireellisen kirjeen kakkospostissa (huomaan vasta kotona maksukuitista).
Kolmas sanoo lyödessään maksuleiman, että 'olisit avannut suusi aiemmin'!
Mitä hulluja nämä ovat? Miten sinne postiin pitäisi mennä, että saisi palvelua? Jossain piilossa täytyisi kai pitää kirjeitään ja pyytää ensin postimerkit esiin ja prioritytarrat samoin tein?
Ilmeisesti postiin menevät kaikki sivistymättömät ja mitään koulutusta omaamattomat töihin?
Postin sekopääpalvelijat
2
161
Vastaukset
- johan nyt
Postin kulku on kovin sekavaa nykyään. Kun ristisanatehtävänkin lähettää eräpäivään mennessä kakkospostissa, se voi olla vasta viikon päästä perillä. Ei hyvä niin
- ei jaksaisi
Luulisi, että postimerkki on postin päämyyntiartikkeli, mutta ei! Niitä ei myydä asiakkaalle muuten kuin jos asiakas väkisin vaatii, jos silloinkaan. Sen sijaan suklaata ja uunikinnasta tullaan kyllä asiakkaan puolelle tarjoamaan heidän puoleltaan puoliväkisin.
Miten posti on muuttunut näin ristiriitaiseksi laitokseksi? Toivoisi vähän virallisempaa palvelua eikä mitään helppoheikki-slummikäytöstä.
Otetaan sekin huomioon, että postimerkkien kanssa puuhastelu on yhtä tarkkaa työtä kuin hammaslääkärin työ. Sitten siihen tulee joku postin 'palvelija' HOHTIMIEN kanssa repimään hampaat irti! Siltä se ainakin vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921