Todella ärsyttävää ettei pysty kotikoneelta kirjoittamaan tänne suomi24:ään yhtään mitään! Ikinä en ole mitään paskajuttuja kirjoitellut eli ei luulisi olevan bänniäkään päällä. Täältä duunista lähtee ihan normaalisti.
Miksi?!
7
1029
Vastaukset
- hmm
Ilman tarkempaa selitystä mitä tapahtuu, veikkaisin selaimen tai palomuurin asetuksia. Tarkista, ettei kumpikaan blokkaa javascriptiä. Itselläni taisi palomuurin ad-blocker vielä sekoittaa jotain. Vai oliko se cookieiden blokkaus... Tarkistele vaikka nuo aluksi.
- hmmm
.
Ilman tarkempaa selitystä mitä tapahtuu, veikkaisin selaimen tai palomuurin asetuksia. Tarkista, ettei kumpikaan blokkaa javascriptiä. Itselläni taisi palomuurin ad-blocker vielä sekoittaa jotain. Vai oliko se cookieiden blokkaus... Tarkistele vaikka nuo aluksi.
(Nyt temppuilee kyllä taas lähetys... Saapa nähdä monenako tämä on kohta perillä.) - .....
Voisiko olla että sulla on niin tehokas palomuuri, eli siis että siinä on jokin sellainen suojaus päällä joka estää tämän tapaisen lähtevän liikenteen? Näin minä ainakin asian järkeilisin, tuskinpa se palstasta johtuu. :)
- ......
Ei ollut tarkoitus päteä jo toisten kirjoittamilla vastauksilla, mutta noita kahta "siks"-vastausta ei ollut tuossa kun minä aloitin kirjoittamaan. :D Vaikka nyt kellonajoista ei niin voisi päätelläkään.
- hmm
...... kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus päteä jo toisten kirjoittamilla vastauksilla, mutta noita kahta "siks"-vastausta ei ollut tuossa kun minä aloitin kirjoittamaan. :D Vaikka nyt kellonajoista ei niin voisi päätelläkään.
Palstalta sain noita kirjoittaessani vain virheilmoituksia, eivätkä ne näyttäneet lähtevän ollenkaan. Ehdin jo naureskella, että tässä koitan muita neuvoa, kun ei onnistu itselläkään :)
Jostain syystä ilmaantuivat sitten paljon myöhemmin, eli suomi24:ssa oli kai jokin väliaikainen yskös...
- fhjk
Jos sulla on Nortonin palomuuri, niin vika on todennäköisesti siinä. Selaile palomuurin asetuksista.
- Joppe
Enkä mä oikeestaan ymmärrä näistä tietokoneista hevon vi**ua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396326Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 55787
- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14681