Poikien bokserit

kipuaboksereissa

Mä tykkään pitää itellä jotain kivan näköisiä boksereita ja joskus niissä tulee kiimanen olo. Siihen liittyen mua on ruvennut kiehtomaan liikuntapaikkojen pukuhuoneissa toisten poikien bokserit. Olis kiva sieltä ottaa jotkut lainaan... tai sitten vaihtaa jonkun kanssa jotain uikkareita tai käytössä olleita muita housuja. Niin ja toinen juttu on sellanen, että ootteko uskaltautuneen jossain saunassa runkkaamaan toisten nähden. Rohkeutta ei oikein ole, mutta olispa aika jännä, jos joku innostuis vieressä tekeen samaa. Äh no vähän jänskättää tänne tätä kirjoitella. Mahtaako täältä löytyä ketään kenelle samoi ajatuksia.

48

4020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cubeko

      Juu elikkäs mitä mä just luin. Mut mikäs siin jokane tavallaa jote no hate ja tee niinku susta tuntuu mutta muista miettiä hetki ennen ku toimit.

    • enkäytämunakiitureit

      Kyä määkin tykkään kattella millasia boksereita muilla pojilla on, mut ei niit juurkaan tee mieli mennä tarkemmin kattomaan.
      Ittee kiihottaa eniten semmoset merkit kuin Calvin Klein, Björn Borg ja Jack&Jones. Itse käytän aina viimeksi mainittuja.

      Kyllä tekis mieli kokeilla jonkun kanssa runkata :P
      Iha muuten vaan, kun aina ennen oon yksin vedelly. Mut tuskin kukaa meiltä päi pojan kans haluis runkata iha heteromielessä.

      • No555

        Poige, määki voisin runkata sun kaa. Tykkäätkö runkata? Miten yleensä runkkaat? Jaetaanks runkkauskokemuksii? Millaisii sul on?


      • Poika17v

        Itse käytän Björn borgin boksereita, niin tulee myös seurattua onko muilla Björn Borg bokserit


      • 18cmmh

        tuu jutteleen?


      • Poika17v
        18cmmh kirjoitti:

        tuu jutteleen?

        No mitä


      • 18cmmh

        sc?


      • Poika17v
        18cmmh kirjoitti:

        sc?

        ?..


      • 18cmmh

        snapchat/ig?


      • Poika17v
        18cmmh kirjoitti:

        snapchat/ig?

        Ei ole kumpaakaan


      • 18cmmh

        miksei?


      • Poika17v
        18cmmh kirjoitti:

        miksei?

        En halua niitä täällä jakaa, pidätkö Björn borgin boksereita?


      • Anonyymi
        18cmmh kirjoitti:

        miksei?

        Mikä sun snp o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun snp o

        Mikä sun snp?


    • munra

      Tykkään katella itteäni naisten alusvaatteissa. Ne kiristää ja sattuu mutta nautin siitä. Lisäksi puen jalkoihini välillä rintaliivit

      • derpderpdepr

        jalkoihin rintsikat?? xD
        siis polvien kohtaa ja kuvittelet et ne on rinnat vai? xD


    • kipuaboksereissa

      enkäytämunakiitureit - Niin joo siis heteromielessä olisi jännä just pojan kanssa runkkailla. Jostain luin, että uimahallin höyrysaunas, joku oli saanut toisen innostumaan... kun ajattelee niin rupee seisoon, mut joo myöntää täytyy että ujostuttaakin. Mistäpäinhän suomee joku haluis? Jack&Jonesii mul ei oo... joo ja onhan no aika kalliitakin. Vai onko?

      Joo ja pitää tosiaa miettiä, eihän se tarkoitus ole kenellekään harmia aiheuttaa.

    • enkäytämunakiitureit

      Kipuaboksereissa-
      Jack&Jonesit 3kpl 25e, et mulle just se yläraja. Kyä muakin ujostuttais jos jonkun kans runkkaisin, mut eiks se oo normaalia?
      Itte oon Tampereelt päin, mut ittekin haluisin miettii et kehtaakohan oikeesti kundin kans runkata :P

      • kipuaboksereissa

        Missä mietit, että vois runkkailla jonkun toisen pojun kanssa? Mulla joskus uimahallissa rupes seisoon... no juttelin siinä vaan kaverin kans pokkana... se hymyili. Oishan siinä voinut :)


    • Herkkäpippeli

      Kyllä mäkin vähän kattelen ett minkälaisia alushousuja toisilla pojilla mun luokassa käyttää ja kaikilla oli bokserit ja mulla tavalliset pikkuhousut mua ei kiusattu siitä mutta 7 luokalla niin aloin käyttämään boxsereita ja sit kun aloin käyttää niitä niin kattelin myös pukuhouneessa mun luokalla edelleen ett minkälaisia boksereita niillä on 😀😀😀

    • Jopelix

      Ite tykkään käyttää valkosia jockstrappejä.

    • Herkkäpippeli

      Niin joo ja yks poika sanoi mulle pukuhuoneessa kerran se oli toiselta luokalta se sanoi ett siistit bokserit sun peppu näyttää hyvältä noissa se on homo mutt ei se mitään ihan ok ja kiva kuulla ett joku sanoo ett mulla on siisti peppu 😉 sanoin ai kiitti ja kattelin vähän oudosti ja lähin äkkiä uloos 😀

    • Poika16v

      Ite tykkään pitää mustia Björn borgin tiukkoja boksereita ja katselen kyllä pukuhuoneessa millaisia Björn Borg boksereita muilla on

      • poikaa

        sama juttu


      • Poika16v
        poikaa kirjoitti:

        sama juttu

        Tykkäätkö myös Björn borgin boksereista


      • poikaaa

        Tykkään itel pelkästään björn borgin boksereit


      • Hei1

        Ite tykkään kans Björn Borgin boksereista. Tykkäätkö sää runkata? Miten yleensä runkkaat?


      • poikaaa

        Tykkään runkatja ajattelen jotain söpöö poikaa


      • Poika16v
        poikaaa kirjoitti:

        Tykkään itel pelkästään björn borgin boksereit

        Minkä värisiä itsellä melkein kaikki mustia


      • poikaaa
        Poika16v kirjoitti:

        Minkä värisiä itsellä melkein kaikki mustia

        kaiken värisii


      • Poika16v
        poikaaa kirjoitti:

        kaiken värisii

        Runkkaatko boksereihin joskus, minä ainakin


      • poikaaa

        kyllä


      • Poika16v
        poikaaa kirjoitti:

        kyllä

        Miten? , Itse hieron kalua bokserien päältä kankaaseen kunnes mälli tulee


      • poikaaa

        sama juttu mulla


      • Poika16v
        poikaaa kirjoitti:

        sama juttu mulla

        Noissa Björn borgin mikrokuituboksereissa kangas on mukavan liukasta materiaalia


      • poikaaa

        niin on


      • Poika16v
        poikaaa kirjoitti:

        niin on

        Nyt tuli hinkattua kalua boksereihin pitkästä aikaa ja nyt limat housun etumuksessa kuivaa aamuksi valkoinen läikkä jää näkyviin


    • henkka05

      Tykkään käyttää speedoja ja kyllä ne paljastaa millainen pili ja onko kovana. On myös huomautettu jos on sattunut seisomaan ja ehdotuksia on tullut.
      Kaverilla kerran unohtu pallit speedojen ulkopuolelle, eikä kukaan huomauttanut mitään uimahallissa ja kun mentiin suihkuun niin sanoin sulla söpöt pallit kaveri katso pitkään et häh ja kerroin sulla pallit näkyy. Oli kaveri hiukan nolon näköinen ja tietysti sillä alko seisoo kuten mulla myös.

      Bokserit jos tiukat niin ne myös näyttää pilin ja pallien koon.
      Mulla on monet bokserit jääneet pieniksi ja niissä näkyy hyvin millainen pili ja palli on.
      Tykkään pitää tiukkoja boksereita ja kaverit koulussa katsoo aina millainen pili mulla on ja ei se ihan pieni ole, kuten useilla mun luokkalaisilla.

      Kesällä olen paljon ilman boksereita ja usein kaverit näkee mun pilin, etenkin jos on pelkät shortsit, joskus alkaa seisoo kun huomauttavat.

      No kuitenkin joku haluaa tietää kuinka iso, levossa n.10cm ja kovana paljon isompi ;) ja pallit ei oo mitään roikku vaan kiinteät puolikkaan tennispallon kokoiset.

      • Pikku_Pippeli

        Puolen tennispallon kokoiset pallit en oikee usko kiinteät mulla on kiinteät ja roikkupallit kun panettaa niin ne on kiinteät ja ku mälli lentää ja on rentoutunut niin ne roikkuu


    • Tiedätkös44

      Kyl itekki tykkään ain kattoo et millaset boxerit on toisilla jalas ja pullottaako jne. En jää tuijottaa mitenkään, mutta vilkuilen aina välillä. Tosiaan, kun mainitsit et vois niinku runkata esim. vaikka uimahallin saunassa ja joku vaik innostus kans niin olis kyllä aika kivaa kokeil joku kerta. Itelläkään ei välttämättä oikee rohkeutta, mutta vois sitä tietyst koittaa? Mitä mieltä sää oot? Onks sulla jotain vinkkii miten sitä vaikka vois aloittaa ja mitenköhän se toinen osapuoli sitte meinais???

    • Aloittaja sanoi että kiihotta kun on kivan näköisiä boksuja mua kiihotta kun pissaan niihin se on kivaa kun vaihdan alushousuja niin mulla on ne päällä voin joskus mennä vessaan ja istua pöntölle ja pissata boksereihin se tuntuu jotenkin mukavalta pissata niitten läpi

      • Anonyymi

        Mäkin teen väliin niin, et meen bokserit jalassa suihkutilaan ja sit annan kuset tulla housuun, kiihottaa niin et mällit tulee ku vähän hinkkaa märkien pöksyjen läpi kalua. Sit vaan avaan suihkun ja huuhtelen enimmät kuset ja mällit pois ja heitän ne pesukoneesen. Vähän noloo mut oon netistä kattonu ettei mikään kovin harvinainen harrastus!


    • Anonyymi

      Björn borg nehän on niin kalliita vaikka muita merkkisiä saa 5 eurolla ja jotkut niistä on mukavempia kuin bb

    • Anonyymi

      Jos katot itteesi peilistä ja katot sun peppua boksereissa tai jossain tiukoissa trikoissa, niin alkaako sua kiihottaa?

      Mä katoin itteäni toissa päivänä peilistä kun mulla oli tiukat pyöräily housut päällä ja sanoin itelleni voi että onko mulla noi nätti peppu näissä housuissa. Mutta mitä väliä jos pojilla on hieno peppu tai ei, eihän tytöt koskaan kato sitä vai?? Jos on tuuria niin silmiin ne voi katto puoli sekuntia. Netissähän ne on siellä voi tavata nykyään hyvä ku oon niin ujo btw

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe