wing tsunin harrastaminen paljonko maksaa

tuulimylly2

Puku, suojat, muut vermeet. Mitä hintaluokkaa ? ja voiko käyttää esim. vaparihanskoja tai käytetäänkö hanskoja ensikään ? Paljonko about kausimaksut muut maksut, käykö tavallinen vakuutusyhtiön vakuutus ?

5

1203

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonkotti

Puvuksi riittää jotkut mustat housut, valkonen paita (jatkossa pitäisi "virallinen" paita ostaa, hinta 20€) ja sisäpelikengät. Hanskoja käytetään harvoin, mutta hyvä olla joissain harjotteissa mukana, vaparihanskat hyvät (omat makso 50€). Muita hyviä ei pakollisia suojia on alapäänsuoja ja hammassuojat.

Kausimaksu Helsingissä muistaakseni n.300€, sisältää combatilla treenit 3kertaa viikossa ja punttisalin vapaan käytön. Lisäksi vapaaehtoisia seminaareja n.kerran kuussa jotka maksaa 40€ ja seminaareissa voi suorittaa tasoja, niin pääsee harjoittelemaan vaikeampia asioita, tasot maksaa 1-6 10€/taso ja 7-12 15€/taso.
      Toki löytyy muitakin WT seuroja, niiden hinnoista en tiedä.

Vakuutuksesta kannattaa kysyä vakuutusyhtiöltä. Oma vakuutus kattaa ainakin kaikki vapaa-ajalla sattuneet vahingot.

• töröportsi

Kiitoksia kerrankin asiallisesta vastauksesta.

• tallalailla1

Imatralla 100€ peruskurssi (3kk), mustat housut ja valkonen t-paita riittää pitkälle.
      Suojia ei tarvita kuin todella harvoin joissain treeneissä, mutta vetäjä tuo ne silloin paikalle, joten ei tarvitse hankkia niitä. Hammassuojia tai alapääsuojia ei tarvita.

Seminaarimaksut on helsingin kanssa samaa luokkaa, kuitenkin hieman harvemmin muutamia kertoja vuodessa (tietääkseni).

Missä päin ajattelit treenata?

• ei_turku_wt

Turkuun en suosittele menemään tätä lajia harjoittamaan sillä heille valitaan löyhämoraalisesti ohjaajia sinne töihin. Siellä työskentelee tätä nykyä noin kolmikymppinen mies, joka on hakannut siviilissä naisia ja kärsii päihdeongelmasta, kasvattaa kotonaan pilveä ja ties mitä muuta typerää tekee. Kannabiksen vaikutuksen alaisena on aggressiivinen.

• ei_tku_wt

Siis Turku WT:llä töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      94
      1506
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      47
      1023
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      15
      896
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      838
    5. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      82
      758
    6. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      92
      741
    7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      737
    8. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      728
    9. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      687
    10. 68
      682
    11. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      13
      682
    12. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      59
      672
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      664
    14. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      97
      651
    15. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      595
    16. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      576
    17. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      46
      569
    18. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      557
    19. Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?

Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla
      Lappajärvi
      149
      534
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      525
    Aihe