Hei
Kertokaas Volvomiehet/naiset missä vika kun minun
vanha volvo sammuilee kylmäkäynnistyksen jälkeen.
Vika alkoi kun vaihdoin kytkinlevyn sekä jakohihnan
tietty ei pitäisi vaikuttaa.Vikakoodeja ei tu on luettu moneen kertaan .
lämpöisenä toimii hyvin.
kun sammu niin vaikutta että tukehtuu ja hetken sahaa ja lähtee käyntiin
niin tule hiukan bensan hajua.
V70-03 140 hv sammuilee kylmäkäynnistyksen jälkeen
2
203
Vastaukset
- Volvoguru77
Hyvin tuttuja oireita. Osassa v70-sarjalaisia on jälkiasennettuna ylimääräinen polttoainesuodatin. Toinen on tankin luona ja toinen moottoritilassa. Huollossa vaihtavat ainoastaan takana olevan suodattimen, konetilassa oleva jää vaihtamatta. Tukkeutuminen aiheuttaa juuri kuvaamasi oireet ja loppujen lopuksi auto ei lähde käyntiin kuin pumppaamalla kaasua vimmatusti ja sahaamalla starttia samanaikaisesti kuin riivattu.
- Ekavolvo
Kiitos vastauksesta !
Kun minulla oli laatikko irti niin polttoaine putki kulki siinä
Apurungossa kun irroitin sen ajattelin jo että putki olisi jäänyt väliin jossain
Mutta tarkistin asian eikä linjassa ollut kun takimmainen suodatin ja se on
Äskettäin vaihdettu.
Ainoa mikä jäi epäselväksi siinä remontissa oli imuilman esilämmittimen
Thermostaatin ilmasuodatinkotelossa olisi voinnut letkut mennä ristiin
Mutta en ole löytännyt missän miten pitää olla kytkettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418