Miehet, ajakaa alapäänne karvat!

Carita 42v.

Mikään ei ole inhottavampaa, kun nähdä miehen alapää täyskarvaisena. Turha odottaa suihinottoa tai hyväilyä, jos alapää ei ole karvaton! Miehet odottavat naisilta sheivausta, mutta samaisilla miehillä on vehkeen ja pallien ympärys kuin vuosikausia rehottanut ajamaton pusikko! Sellaiseen ei halua koskea suulla ja se on epäsiistin näköistä. Olen huomannut, että etenkin vanhemmat miehet (n. päälle 40v.) eivät tajua ajaa karvojaan pois. Nuoremmilla on usein ihana karvaton alapää, joten he ovat potentiaalisempaa sänkyseuraa viriilille karvattomalle naiselle. Heissä on myös viriiliys kohdallaan.

285

28883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaamies 45v

      Itse ajalen karvat kainaloista ja alapäästä, paljon hygienisempää. Ja mukavampi olo.

      • tellanova

        Poistan karvat kainaloista ja ja alapäästä! kun tuollaiseen olotilaan oppii että ei ole karvoja nin alkaa ahistamaan kun ne alkaa kasvaa!
        onkose väärin jos 58 vuotias nainen näin tekee


      • tyttötytsy

        Ite oon nainen 22v, ja musta karvat on miehellä seksikkäät. Jotenkin ne on sellaset hävyttömät ja.. niin. Mua ne kiihottaa, yhtälailla kun käsilihakset on kiihottavat :)

        Seurustellut monta vuotta, oma miesystävä tekee sen täydellisesti: sheivaa peniksen juuren ja pallit niin että voi nuolla kunnolla, mutta muuten on sellanen sopivan pitunen karva. Hah, kuulostaapas epäilyttävältä :D Mutta meillä onneks molemmat voi aina sanoo että "hei nyt voisit pitää posliinina pari kuukautta" tai "kasvata karvat" :D Itse sheivaan niin että on ohut "viiva", ei muuta.


      • martukka1
        tyttötytsy kirjoitti:

        Ite oon nainen 22v, ja musta karvat on miehellä seksikkäät. Jotenkin ne on sellaset hävyttömät ja.. niin. Mua ne kiihottaa, yhtälailla kun käsilihakset on kiihottavat :)

        Seurustellut monta vuotta, oma miesystävä tekee sen täydellisesti: sheivaa peniksen juuren ja pallit niin että voi nuolla kunnolla, mutta muuten on sellanen sopivan pitunen karva. Hah, kuulostaapas epäilyttävältä :D Mutta meillä onneks molemmat voi aina sanoo että "hei nyt voisit pitää posliinina pari kuukautta" tai "kasvata karvat" :D Itse sheivaan niin että on ohut "viiva", ei muuta.

        tyttötytsy mariako se siellä kertoo,hyvä tietää että sulla on ohut viiva ja ex-mies ei leikkaa enää fiskarsin saksilla alapääkarvoja!!


      • bi-mies31
        tellanova kirjoitti:

        Poistan karvat kainaloista ja ja alapäästä! kun tuollaiseen olotilaan oppii että ei ole karvoja nin alkaa ahistamaan kun ne alkaa kasvaa!
        onkose väärin jos 58 vuotias nainen näin tekee

        perskarvat kans pois, ovat tiellä ja sillai kun... ja hygieenisempää myös vessakäynnit. suosittelen myös naisille!


      • Hyi!
        bi-mies31 kirjoitti:

        perskarvat kans pois, ovat tiellä ja sillai kun... ja hygieenisempää myös vessakäynnit. suosittelen myös naisille!

        Ylläolevaa en kiistä, mutta hyi, lopettakaa se sukuelinten sheivaus, sekä miehet naiset. Se on terveysriski ja lisäksi aikuisen pitää näyttää aikuiselta, eikä pikkulapselta. karvat kunniaan!!


      • iha-koha-seha

        Onko sulla satiaisia? Entisaikaan bisset ja "sellaset" kynivät karvat, ettei satu tarttuun satajalkaset b-rappuun höylätesä! huonomaineiset nartut teki saman a- ja b-rappuun höyläykseen ruvetessaan. H-Y-I H-E-L-E-W-A-T-T-I sentään ! ! ! ! ! No. Makusa kullai. HAHAHAHAHAHAAAAA-AAA-AAA-A!!! pierpierpierpierrrr-rrr-rrr....rr.r


      • ttt4
        tellanova kirjoitti:

        Poistan karvat kainaloista ja ja alapäästä! kun tuollaiseen olotilaan oppii että ei ole karvoja nin alkaa ahistamaan kun ne alkaa kasvaa!
        onkose väärin jos 58 vuotias nainen näin tekee

        Karvaton pillu on parasta, mitä maa päällään kantaa.


      • ttt4
        tellanova kirjoitti:

        Poistan karvat kainaloista ja ja alapäästä! kun tuollaiseen olotilaan oppii että ei ole karvoja nin alkaa ahistamaan kun ne alkaa kasvaa!
        onkose väärin jos 58 vuotias nainen näin tekee

        tellanova laita kuva tulemaan.

        [email protected]


      • tyttötytsy kirjoitti:

        Ite oon nainen 22v, ja musta karvat on miehellä seksikkäät. Jotenkin ne on sellaset hävyttömät ja.. niin. Mua ne kiihottaa, yhtälailla kun käsilihakset on kiihottavat :)

        Seurustellut monta vuotta, oma miesystävä tekee sen täydellisesti: sheivaa peniksen juuren ja pallit niin että voi nuolla kunnolla, mutta muuten on sellanen sopivan pitunen karva. Hah, kuulostaapas epäilyttävältä :D Mutta meillä onneks molemmat voi aina sanoo että "hei nyt voisit pitää posliinina pari kuukautta" tai "kasvata karvat" :D Itse sheivaan niin että on ohut "viiva", ei muuta.

        hyvä tytsy olet oikeilla jäljillä


      • hyuhyiu
        Hyi! kirjoitti:

        Ylläolevaa en kiistä, mutta hyi, lopettakaa se sukuelinten sheivaus, sekä miehet naiset. Se on terveysriski ja lisäksi aikuisen pitää näyttää aikuiselta, eikä pikkulapselta. karvat kunniaan!!

        Hyi!, olet väärällä palstalla.


      • tellanova kirjoitti:

        Poistan karvat kainaloista ja ja alapäästä! kun tuollaiseen olotilaan oppii että ei ole karvoja nin alkaa ahistamaan kun ne alkaa kasvaa!
        onkose väärin jos 58 vuotias nainen näin tekee

        No ei todella tule ja ota yhteyttä minuun [email protected]


      • Anonyymi
        ttt4 kirjoitti:

        Karvaton pillu on parasta, mitä maa päällään kantaa.

        Kyllä nainen sekä mies ilman karvoja alapäässä on parasta. Itse ajoin viimeksi tänään alapään sänki pois , nyt on sileetä ja mukavan tuntuista, suosittelen .
        M61


      • Anonyymi

        Eli olet kalkkuna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nainen sekä mies ilman karvoja alapäässä on parasta. Itse ajoin viimeksi tänään alapään sänki pois , nyt on sileetä ja mukavan tuntuista, suosittelen .
        M61

        En.Runkkaa
        Joka Päivä.
        Mitä varten.
        Karvatkaan.
        Pitäisi.Ajaa.
        Ok.Huh.


      • Anonyymi
        ttt4 kirjoitti:

        Karvaton pillu on parasta, mitä maa päällään kantaa.

        sinä lapsiin sekaantuja niillä pimppi aikusella karva kasvaa


      • Anonyymi
        ttt4 kirjoitti:

        Karvaton pillu on parasta, mitä maa päällään kantaa.

        Ihan paskaa saatana. Tuhansia vuosia ovat karvaiset miehet panneet karvaisia naisia mitään kysymättä niinkuin kuuluu.

        Jos nainen alkaa inistä naista lyödään.


    • HessSi

      On meitä aikuisia posliinimiehiäkin, Carita saa koeajon halutessaan niin voidaan todistaa että yli 40 voi olla vielä viriili...

    • Aman

      Olen todennut saman kuin vapaamies 45 ja ajelu on helppo juttu, lähes sama kuin parran höyläys suihkussa.

    • 50veemies

      Juu Carita, ajeltu on alapää

    • pari 45/47

      Otan Veetillä viikon välein ja koko alue paljaaksi. Vaimo tekee samoin. Entäs Caritan karvat?

    • Bikinirajaimella

      48 vee mies ja karvattomana ollaan. Tuntuu jotenkin paremmalta ja liukkaammalta ilman karvoja.

      • Kun kasvaa enemmän

        Myös M48 ja kainalot ajettu sekä alhaalla hieman kiitorataa jäljellä, tosin rintakehä, vatsa ja jalat ovat niin karvaiset, että niitä en ajele.


    • posliini2

      Tottakai karvaton tai ainakin siistitty alapää. Kaveripiirissä kyl taitavat kaikki miehet jollain tavalla siistiä karvoitustaan, olen huomannut. Itse olen ihan poliisina pitänyt jo pitkään. 40 kieppeillä ikähaarukassa ollaan. Nuorisolla ajelu on tietysti yleisempää. Kyllä miehen pitää vaatimukseen tietysti näyttää esimerkkiä, myös muun kropan suhteen. Karvainen kaljamaha ei vissiin ole kovin suosittu sekään.

      • r.boslin

        Tunnen erään miehen, joka on posliinipoliisi.


    • voiluojamitä

      Ettekö tajua, että noilla karvoilla on tarkoitus ja posliinimies on liian neitimäinen.

      En halua mitään alapäätään tuunaavaa miestä, mutta hygieniasta on pidettävä
      huolta, tosin sen pitäisi olla itsestään selvää muutenkin.

      • Karvat_pois!

        Mikä ihmeen tarkoitus on alapään karvoilla? Kyllä ainakin karvaiset pallit on inhottavat, ei niitä voi suuhunsa lupsauttaa!


      • N S

        "Ettekö tajua, että noilla karvoilla on tarkoitus"

        Totta karvoilla on tarkoitus, niiden tarkoitus on osoittaa että toinen on sukukypsä


      • Yläpää kartvaton
        Karvat_pois! kirjoitti:

        Mikä ihmeen tarkoitus on alapään karvoilla? Kyllä ainakin karvaiset pallit on inhottavat, ei niitä voi suuhunsa lupsauttaa!

        Kyllä alapään karvoilla on merkitys ja tarkoitus. Ne nimittäin lämmittää ja suojaa
        siitintä ja palleja pakkasella. Kumpikohan on sitten pahempi, pesemätön
        porselaini vai putipuhdas karvapöheikkö ? On ne nykynuorila muuten murheet ! Kolkytvee sitten kun olin tosi viriili, ei tullut yhtään paljasta pimpslooraa vastaan eikä se menoa haitannut !


      • sheivaamatonN

        Aikalailla samoilla linjoilla mennään "voiluojamitä". Tän kirjoituksen on näköjään ottanut omakseen kaikki sheivaavat, aivan peetä. Tottakai karvoja on, koska ihminen on sellaiseksi luotu! Ne olis jätetty pois jos niitä ei tarvitse. SE ei sen enempää puolusteluja tarvii, sheivatkoon kuka tahtoo ja jättäköön kunniaan ne, jotka eivät halua sheivata. Kunnollinen hygienia kun on niin sillä ei ole juuri sen kummempaa merkitystä. Ja karvaisena pystyy olemaan ihan yhtä hygieeninen kuin karvattomana. Antakaa tulla miinuksia, ei haittaa......nauran vain!!!


      • osatiai
        Yläpää kartvaton kirjoitti:

        Kyllä alapään karvoilla on merkitys ja tarkoitus. Ne nimittäin lämmittää ja suojaa
        siitintä ja palleja pakkasella. Kumpikohan on sitten pahempi, pesemätön
        porselaini vai putipuhdas karvapöheikkö ? On ne nykynuorila muuten murheet ! Kolkytvee sitten kun olin tosi viriili, ei tullut yhtään paljasta pimpslooraa vastaan eikä se menoa haitannut !

        Tottakai niillä on merkittävä tehtävä. Pitävät satiaiset karvoissa, etteivät lähde kuljeksimaan ympäri vartaloa!


      • Siisteys kunniaan
        sheivaamatonN kirjoitti:

        Aikalailla samoilla linjoilla mennään "voiluojamitä". Tän kirjoituksen on näköjään ottanut omakseen kaikki sheivaavat, aivan peetä. Tottakai karvoja on, koska ihminen on sellaiseksi luotu! Ne olis jätetty pois jos niitä ei tarvitse. SE ei sen enempää puolusteluja tarvii, sheivatkoon kuka tahtoo ja jättäköön kunniaan ne, jotka eivät halua sheivata. Kunnollinen hygienia kun on niin sillä ei ole juuri sen kummempaa merkitystä. Ja karvaisena pystyy olemaan ihan yhtä hygieeninen kuin karvattomana. Antakaa tulla miinuksia, ei haittaa......nauran vain!!!

        Ajaahan ihmiset hiuksiakin, miksiköhän? Pitäisikö niidenkin olla pitkinä, koska luoja on ne sellaiseksi luonut?

        Karvoihin pinttyy hien ja muiden eritteiden hajut ja niitä ei pesemällä saa pois.


      • sheivaamatonN
        Siisteys kunniaan kirjoitti:

        Ajaahan ihmiset hiuksiakin, miksiköhän? Pitäisikö niidenkin olla pitkinä, koska luoja on ne sellaiseksi luonut?

        Karvoihin pinttyy hien ja muiden eritteiden hajut ja niitä ei pesemällä saa pois.

        Siis ei voi olla totta, VERTAATKO sä hiuksien leikkaamista sheivaamiseen?? Olet ilmeisesti aika pentu, kun tuollaista soopaa tuut syöttää...... Hiuksien leikkaamisella ja sheivaamisella ei ole mitään tekemistä keskenään, eikä todellakaan karvoihin mikään haju PINTY, kaiken saa pesemällä pois. Sitä varten on saippuat! On sulla vaikee elämä jos et ilman posliinia pysy puhtaana!


      • Valtaleima
        N S kirjoitti:

        "Ettekö tajua, että noilla karvoilla on tarkoitus"

        Totta karvoilla on tarkoitus, niiden tarkoitus on osoittaa että toinen on sukukypsä

        Hai se onkin kuin jonkinlainen matkavakuutus aikuisuuteen.


      • ffffffffffffffffffff
        osatiai kirjoitti:

        Tottakai niillä on merkittävä tehtävä. Pitävät satiaiset karvoissa, etteivät lähde kuljeksimaan ympäri vartaloa!

        blondihuoralla täit sano kulmakarvojen kohdilla satiaiselle,painu takas sinne blondihuoranvittuun!!!!!!!!!!!!!!!


      • 16+11
        Yläpää kartvaton kirjoitti:

        Kyllä alapään karvoilla on merkitys ja tarkoitus. Ne nimittäin lämmittää ja suojaa
        siitintä ja palleja pakkasella. Kumpikohan on sitten pahempi, pesemätön
        porselaini vai putipuhdas karvapöheikkö ? On ne nykynuorila muuten murheet ! Kolkytvee sitten kun olin tosi viriili, ei tullut yhtään paljasta pimpslooraa vastaan eikä se menoa haitannut !

        Pesemätön posliini vai puhdas karvapöheikkö eivät sori vaan ole keskenään verrannollisia. Ne ovat: pesemätön posliini ja pesemätön pehko tai puhdas posliini ja puhdas pehko -ja voin sanoa, että molemmissa tapauksissa pöheikkö joutaa mäkeen.

        Posliiniksi ajeltu mies näyttää hyvältä, munakin näyttää isommalta ja seksi on miellyttävämpää. Kyllähän se muna siellä karvapuskan keskelläkin toimii, mutta on se nyt vaan vastenmielinen. Ja suuseksiä on turha pyytää.

        Ja hei, nykymaailmassa lämmittämiseen käytetään vaatteita -karvoja tarvittiin jääkaudella.


      • PEKKA
        Siisteys kunniaan kirjoitti:

        Ajaahan ihmiset hiuksiakin, miksiköhän? Pitäisikö niidenkin olla pitkinä, koska luoja on ne sellaiseksi luonut?

        Karvoihin pinttyy hien ja muiden eritteiden hajut ja niitä ei pesemällä saa pois.

        Höpö HÖPÖ eT VOI OLLA TÄYSIN JÄRISSISSÄSI


      • Siisti Äijä
        sheivaamatonN kirjoitti:

        Siis ei voi olla totta, VERTAATKO sä hiuksien leikkaamista sheivaamiseen?? Olet ilmeisesti aika pentu, kun tuollaista soopaa tuut syöttää...... Hiuksien leikkaamisella ja sheivaamisella ei ole mitään tekemistä keskenään, eikä todellakaan karvoihin mikään haju PINTY, kaiken saa pesemällä pois. Sitä varten on saippuat! On sulla vaikee elämä jos et ilman posliinia pysy puhtaana!

        sheivaamatonN, taidat olla ainoa täysjärkinen tässä porukassa! Karvattomuus on muoti-ilmiö, joka menee pian ohi kuten tatuoinnit ja lävistykset. 20v:n päästä ne kaikki ovat suuri naurun aihe, kuten nyt 70- ja 80 -luvun muoti.


      • sheivaamatonN kirjoitti:

        Aikalailla samoilla linjoilla mennään "voiluojamitä". Tän kirjoituksen on näköjään ottanut omakseen kaikki sheivaavat, aivan peetä. Tottakai karvoja on, koska ihminen on sellaiseksi luotu! Ne olis jätetty pois jos niitä ei tarvitse. SE ei sen enempää puolusteluja tarvii, sheivatkoon kuka tahtoo ja jättäköön kunniaan ne, jotka eivät halua sheivata. Kunnollinen hygienia kun on niin sillä ei ole juuri sen kummempaa merkitystä. Ja karvaisena pystyy olemaan ihan yhtä hygieeninen kuin karvattomana. Antakaa tulla miinuksia, ei haittaa......nauran vain!!!

        "Tottakai karvoja on, koska ihminen on sellaiseksi luotu! Ne olis jätetty pois jos niitä ei tarvitse. SE ei sen enempää puolusteluja tarvii, sheivatkoon kuka tahtoo ja jättäköön kunniaan ne, jotka eivät halua sheivata."

        Ei aivan näin. Evoluutio ei aina etene samaa tahtia kuin käytäntö. Tämän takiahan ihminen on yhä usein impulssiensa vietävänä ja vetää liikaa safkaa, koska evoluutio on jäljessä - keho tuottaa aivoille signaaleja haluamaan rasvaista ruokaa enemmän kuin on tarpeen.

        Karvojen suhteen meillä on myös esimerkiksi säärikarvat, kainalokarvat jne. Niillä ei ole ollut selviytymisen kannalta mitään väliä aikoihin. Ne ovat jäänteitä, kuten vaikkapa häntäluu. Hyödyttömiä, eläviä reliikkejä kehossamme. Alapään karvoituksella sen sijaan on etenkin naisten kohdalla merkityksensä bakteerien sisäänpääsyn ehkäisemisenä.
        Jos siis joku ajaa karvoitustaan, mieluiten olkoon miehet. Mun naisystävät ei oo koskaan ajellu ja hyvä niin: olisi suurempi riski saada saastaa omaan kehoonsa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Häpykarvoitus


      • Ajelematon, 23v.
        Siisti Äijä kirjoitti:

        sheivaamatonN, taidat olla ainoa täysjärkinen tässä porukassa! Karvattomuus on muoti-ilmiö, joka menee pian ohi kuten tatuoinnit ja lävistykset. 20v:n päästä ne kaikki ovat suuri naurun aihe, kuten nyt 70- ja 80 -luvun muoti.

        Itsekkään en ajele pätkääkään karvoja, antakoot rehottaa... Masu- ja rintakarvoja on sen verran reilusti et jos alapään ajelisi karvattomaksi niin näyttäisi jotenkin vajaalta... Jotenkin epänormilta joten antaa olla...

        Jos naiset ei tykkää nii olkoot tykkäämättä... Jos deittailee naista jolle miehen karvattomuus on ehdottomuus nii siinäpä mun tapauksessa se muija deittaa väärää jätkää...


      • Samantha Jones
        Ajelematon, 23v. kirjoitti:

        Itsekkään en ajele pätkääkään karvoja, antakoot rehottaa... Masu- ja rintakarvoja on sen verran reilusti et jos alapään ajelisi karvattomaksi niin näyttäisi jotenkin vajaalta... Jotenkin epänormilta joten antaa olla...

        Jos naiset ei tykkää nii olkoot tykkäämättä... Jos deittailee naista jolle miehen karvattomuus on ehdottomuus nii siinäpä mun tapauksessa se muija deittaa väärää jätkää...

        Aikuinen mies puhuu masusta? Säälittävää.


      • Pallinaamaton
        Karvat_pois! kirjoitti:

        Mikä ihmeen tarkoitus on alapään karvoilla? Kyllä ainakin karvaiset pallit on inhottavat, ei niitä voi suuhunsa lupsauttaa!

        Sitä vaan en ymmärä miks helkkarissa pitäis niitä palleja suuhun tunkea...!!!


      • karvakeisari Kähärä
        Karvat_pois! kirjoitti:

        Mikä ihmeen tarkoitus on alapään karvoilla? Kyllä ainakin karvaiset pallit on inhottavat, ei niitä voi suuhunsa lupsauttaa!

        Mitenkä ne karvat miljoonia vuosia rehoitettuaan yht'äkkiä inhottaviksi olisivat muuttuneet? Inhottavuuden ajatus on sinun omassa päässäsi ja siitä pääset siedätyshoidolla eroon.

        Jos "miehesi" on erehtynyt omaa feminisyyttään ja epävarmuuttaan mukaan tuohon nykyajan posliinihömpötykseen niin voit aloittaa siedätyshoidon välittömästi avaamalla pölynimurin pölypussin ja kahmaisemalla täyskourallisen pölykarvapalloa suuhun ja pureskelemalla sitä suussasi n. 15 minuutin ajan, aamuin illoin. Myös koiran-, kissan-, lampaan ym. kotieläimen karvoja voi käyttää aitojen äijäkarvojen korvikkeena siedätyshoidossa. Paras vaikutus tietenkin saavutetaan käyttämällä eläimen häpykarvoitusta.


      • 9+5
        Karvat_pois! kirjoitti:

        Mikä ihmeen tarkoitus on alapään karvoilla? Kyllä ainakin karvaiset pallit on inhottavat, ei niitä voi suuhunsa lupsauttaa!

        Kiwi-hedelmällä kun aikansa harjoittelee siihen varmasti tottuu. Hedelmää kun kuljettaa päivän pari alushousuissaan niin se saa asiaankuuluvan hajunkin.


      • 13+1
        Pallinaamaton kirjoitti:

        Sitä vaan en ymmärä miks helkkarissa pitäis niitä palleja suuhun tunkea...!!!

        ...siks koska niiden(kin) imeminen tuntuu miehestä hyvältä? Suosittelen kokeilemaan ensi kerralla imutellessa (varovasti ja ilman hampaita, tietenkin).


      • miekkonennnnn
        Rimbaud-84 kirjoitti:

        "Tottakai karvoja on, koska ihminen on sellaiseksi luotu! Ne olis jätetty pois jos niitä ei tarvitse. SE ei sen enempää puolusteluja tarvii, sheivatkoon kuka tahtoo ja jättäköön kunniaan ne, jotka eivät halua sheivata."

        Ei aivan näin. Evoluutio ei aina etene samaa tahtia kuin käytäntö. Tämän takiahan ihminen on yhä usein impulssiensa vietävänä ja vetää liikaa safkaa, koska evoluutio on jäljessä - keho tuottaa aivoille signaaleja haluamaan rasvaista ruokaa enemmän kuin on tarpeen.

        Karvojen suhteen meillä on myös esimerkiksi säärikarvat, kainalokarvat jne. Niillä ei ole ollut selviytymisen kannalta mitään väliä aikoihin. Ne ovat jäänteitä, kuten vaikkapa häntäluu. Hyödyttömiä, eläviä reliikkejä kehossamme. Alapään karvoituksella sen sijaan on etenkin naisten kohdalla merkityksensä bakteerien sisäänpääsyn ehkäisemisenä.
        Jos siis joku ajaa karvoitustaan, mieluiten olkoon miehet. Mun naisystävät ei oo koskaan ajellu ja hyvä niin: olisi suurempi riski saada saastaa omaan kehoonsa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Häpykarvoitus

        Kyllä minulle kainalokarvoille kuten alapääkarvoille on käyttöä, ne estävät ihoa hankaamasta vastakkain.


      • daa5
        ffffffffffffffffffff kirjoitti:

        blondihuoralla täit sano kulmakarvojen kohdilla satiaiselle,painu takas sinne blondihuoranvittuun!!!!!!!!!!!!!!!

        Miten huono!


      • hui kauhea
        13+1 kirjoitti:

        ...siks koska niiden(kin) imeminen tuntuu miehestä hyvältä? Suosittelen kokeilemaan ensi kerralla imutellessa (varovasti ja ilman hampaita, tietenkin).

        pitääkö laittaa tekarit vesilasiin siksi aikaa?


      • Anonyymi
        Yläpää kartvaton kirjoitti:

        Kyllä alapään karvoilla on merkitys ja tarkoitus. Ne nimittäin lämmittää ja suojaa
        siitintä ja palleja pakkasella. Kumpikohan on sitten pahempi, pesemätön
        porselaini vai putipuhdas karvapöheikkö ? On ne nykynuorila muuten murheet ! Kolkytvee sitten kun olin tosi viriili, ei tullut yhtään paljasta pimpslooraa vastaan eikä se menoa haitannut !

        Karvat mitään lämmitä, ne on evoluution jäänne, kuten häntäluu.
        Karvojen tarkoitus on ollut levittää feromoneja(hajua), hiukset kasvavat ulkomuodon vuoksi ( vrt. uros riikinkukko) ihminenkin on kuulunut eläinkuntaan.
        Kun ihminen ei enään nykyään valitse parittelukumppania ”hajun” perusteella niin evoluutio todennäköisesti muovaa ihmisistä karvattomia (kainalot, häpy). Tosin siihen saattaa mennä useampi vuosi(sata).


      • Anonyymi
        sheivaamatonN kirjoitti:

        Siis ei voi olla totta, VERTAATKO sä hiuksien leikkaamista sheivaamiseen?? Olet ilmeisesti aika pentu, kun tuollaista soopaa tuut syöttää...... Hiuksien leikkaamisella ja sheivaamisella ei ole mitään tekemistä keskenään, eikä todellakaan karvoihin mikään haju PINTY, kaiken saa pesemällä pois. Sitä varten on saippuat! On sulla vaikee elämä jos et ilman posliinia pysy puhtaana!

        Mun mies sanoo, että on joskus tullut harrastettua suuseksiä naisen kans, jonka karvat hais kuselle. Et kyllä niihin pitkiin karvoihin kuten haju jää vaikka kuinka pesis. No miestäni ei haittaa karvat. Itse olen posliini, koska mielestäni alakerta on silloin puhtaampi. Mies siistii alakerran. Muuten on vartaloltaan vähäkarvainen. Käsivarret sentään ovat ihanan karvaiset. Itse pidän miehen karvoista.


      • Anonyymi
        Karvat_pois! kirjoitti:

        Mikä ihmeen tarkoitus on alapään karvoilla? Kyllä ainakin karvaiset pallit on inhottavat, ei niitä voi suuhunsa lupsauttaa!

        Karvoilla tai ilman, mun rakkaani ei tarvi todellakaan olla kontallaan edessäni, se on liian nöyryyttävää ja halventavaa naiselle jota kunnioitan ja rakastan, on vain ällöttävää olla palvonnan kohde, irtonaiset on asia erikseen vaikka sekin on mulle vasten mielistä toimintaa. Ja sama asia koskee panoa kakkoseen, olen kerran kokeillu, se oli kuin peukalon ja etusormen väliseen silmukkaan hinkkaamista, itkua ja tuskaa se kumminkin antoi muikkelille ja laatuaika jäi sillä kertaa siihen. En tiiä sitten miksi poke on täynnä suihinottoa ja perseeseen panoa ja mistä syystä sen laajaa ylistystä vähän joka paikassa, jotain on menny varmaan ohi kun ei nappaa kun olen ehkä jotenkin yksinkertainen mies.


      • Anonyymi
        13+1 kirjoitti:

        ...siks koska niiden(kin) imeminen tuntuu miehestä hyvältä? Suosittelen kokeilemaan ensi kerralla imutellessa (varovasti ja ilman hampaita, tietenkin).

        Niitä miehiä on varmaankin hyvin harvassa, olet onnistunut viimeinkin löytämään vaivoiksesi niistä yhden, mutta ehkä jo muutaman kymmenen vuoden kuluttua se voisi olla muotia joka paikassa ja mitä sen jälkeen, ehkä tikkuja muijan kynsien alle, kuka sen tietää mitä kaikkea hauskaa miehet keksii naistensa sänkytehtäväksi. Mutta joka tapauksessa outoa tomintaa.


      • Anonyymi
        16+11 kirjoitti:

        Pesemätön posliini vai puhdas karvapöheikkö eivät sori vaan ole keskenään verrannollisia. Ne ovat: pesemätön posliini ja pesemätön pehko tai puhdas posliini ja puhdas pehko -ja voin sanoa, että molemmissa tapauksissa pöheikkö joutaa mäkeen.

        Posliiniksi ajeltu mies näyttää hyvältä, munakin näyttää isommalta ja seksi on miellyttävämpää. Kyllähän se muna siellä karvapuskan keskelläkin toimii, mutta on se nyt vaan vastenmielinen. Ja suuseksiä on turha pyytää.

        Ja hei, nykymaailmassa lämmittämiseen käytetään vaatteita -karvoja tarvittiin jääkaudella.

        Vaikkei.
        Täydellistä
        Puhastelu.
        Viime,kerroilta.
        Eikö,muka.
        Mielytäkseen.
        Kieritetä.
        Ja.Parturoida,
        Karvoja.


      • Anonyymi
        Yläpää kartvaton kirjoitti:

        Kyllä alapään karvoilla on merkitys ja tarkoitus. Ne nimittäin lämmittää ja suojaa
        siitintä ja palleja pakkasella. Kumpikohan on sitten pahempi, pesemätön
        porselaini vai putipuhdas karvapöheikkö ? On ne nykynuorila muuten murheet ! Kolkytvee sitten kun olin tosi viriili, ei tullut yhtään paljasta pimpslooraa vastaan eikä se menoa haitannut !

        oisko tuo yks hiihtäjä ajellu kun oli niin paleltunut


    • eikö vain?

      Anaalin nuoleminen on paljon mukavampaa, kun karvoja ei ole.

      • Ärrävikainen Tarja

        Anaalin nuoleminen on hanurista !


    • Skin.

      tottakai poistan kaikki karvat. Ja toivon että naiseni poistaa myös. Sileä posliini on mun fetissi.

      • kahvikuppii

        Posliini on yleensä sileää. En ole nähnyt karvaista posliinia. Enkä lasia.


    • deedde

      Eiköhän kukin saa itse päättää omasta ihostaan. En vaadi karvatonta naista ja itselleni tulee ahdistunu olo jos ei karvoja ole.

    • kimmo

      Mä olen 41 vuotias ja ollut jo vuosia timmattu;)Pallit ja kalun varsi sileet ja edessä vain pieni viiva ja kalu on oikeesti haluttava..Eräskin nainen sanoi,että paras näkemänsä kalu;)Nykyinen vaimo tykkää ja hänellä täysi posliini..Suuseksiä mukava antaa..Mitä muuhun karva osaatoon tulee niin rintakarvat sheivaan aina ja yläpää on kalju..Tietty leukaparta kruunaa koko helahoidon!!Suomalaiset miehet herätkää oikeesti tähän päivään ja pitäkää itsestänne huolta niin teistäkin pidetään!!

      • dwdwd

        Miehet eivät aja karvoja missään päin maailmaa niin ahkerasti kun täällä pohjois-Euroopassa ja pohjois-Amerikassa...


      • pekka

        Höpö Höpö Sullekin . Naiset tarvitsee karvaisen miehen, joka on
        mies ,eikä miehen korvike.Ei ne mitään posliinia halua ,olisko
        taipumususta lespouteen


    • mlukku

      Voi tyttöparka....et varmaan ole edes koskaan livessä kullia nähnytkään..Karvoja saattaa olla vaikka missä mutta kyllä itse kulli kuitenkin on karvaton. Sinulla tietysti klittakin on karvojen peitossa....??

      • Riippunee ihmisestä

        VÄÄRIN! Omalla ukolla ainakin kasvaa kalun alku juuressa karvoja. :)


    • hetero lihansyöjä

      Mikään ei ole ällöttävämpää kuin nämä "vihreät" naiset, joilla rehottaa p*llunkarvat pitkin reisiä, kainalot ovat kuin minkistä tehty turkishattu ja pää on milloin minkäkin paskaisten rastojen peitossa, jossa mäkäräiset ja hyttyset lentelevät.

      Ja kun tähän lisää heidän mentaalisen järjentason ja "ajatusmaailman" niin voin sanoa täysin vilpittömästi, ettei voisi tippaakaan vähempää kiinnostaa.
      Mutta tähänhän he varmaan pyrkivät: tekemään naiseudesta mahdollisimman vastenmielisen, jotta miehet kääntyisivät homoiksi.

      Näin nämä "luonnonsuojelijat" tekevät jälleen kerran luonnonvastaisuudelle palveluksen.

      • Hetero minäkin

        Mikään ei ole ällöttävämpää kuin posliiniksi ajeltu mies. Tulee neitimäinen vaikutelma kun pallit ja rintakehä on kuin lapsella.

        Ja kun tähän lisää heidän mentaalisen järjentason ja "ajatusmaailman" niin voin sanoa täysin vilpittömästi, ettei voisi tippaakaan vähempää kiinnostaa.
        Mutta tähänhän he varmaan pyrkivät: tekemään miehestä mahdollisimman vastenmielisen, jotta naiset kääntyisivät lesboiksi.


      • pekka

        Täysin järjetön näkemys


      • Anonyymi
        Hetero minäkin kirjoitti:

        Mikään ei ole ällöttävämpää kuin posliiniksi ajeltu mies. Tulee neitimäinen vaikutelma kun pallit ja rintakehä on kuin lapsella.

        Ja kun tähän lisää heidän mentaalisen järjentason ja "ajatusmaailman" niin voin sanoa täysin vilpittömästi, ettei voisi tippaakaan vähempää kiinnostaa.
        Mutta tähänhän he varmaan pyrkivät: tekemään miehestä mahdollisimman vastenmielisen, jotta naiset kääntyisivät lesboiksi.

        Mitä vikaa on neideissä, lapsissa ja lesboissa? Ei erityisemmin naurata kun mikään muu ei kelpaa kuin mies. Ja karvainen sellainen.


    • Siisti on siisti.

      Olen 67v mies ja ajelen kainalot, pallit, pakaroiden välin, siinä patukan juuresa cheivattu lyhyt 3-4mm karvoitus. Raikas siisti olo, tykkään.

      • siisti???

        Raikas olo. Kuin pikkupoikana jälleen.


    • siloset

      Olen 65v. mies ja vaimoni 63v. Olemme olleet posliineja noin 30v. ja jatkuu edelleen.seksi on ihanaa, kun on sileää pintaa.

      • sen sileän tien

        Seuraava muotivillitys on varmaan se kun höyrysilitysraudalla silitetään rypyt ja poimut palleista ja pilluista, että olisi vielä sileämpää™ pintaa.


      • qwertyuiopasdfghjklz
        sen sileän tien kirjoitti:

        Seuraava muotivillitys on varmaan se kun höyrysilitysraudalla silitetään rypyt ja poimut palleista ja pilluista, että olisi vielä sileämpää™ pintaa.

        Jep. Ja jos 6-kymppisistä puhutaan, niin ois varmaan jo ihan tarpeenkin...:D


      • ei ihan vielä
        qwertyuiopasdfghjklz kirjoitti:

        Jep. Ja jos 6-kymppisistä puhutaan, niin ois varmaan jo ihan tarpeenkin...:D

        Se on vastassa luultavasti itselläsikin. :D Muista sitten nauraa itsellesi.


    • karvatonmuna

      Aja sinä Carita ne viikset pois ettei ne kutita karvattomia munia.

    • mukava kuulla hyvää palautetta.
      pallit ja kalun varren pidän karvattomana. Siisti karvaneliö kalun yllä.

    • heteromieshelsingistä

      Käyn säännöllisesti brassi sokeroinnissa ja olen karvaton sekä edestä että takaa.

      • lopunalkua

        syytä tarkistaa nimimerkkiä?


    • Jee, karvat pois säännöllisesti. Puskat ovat järkyttäviä molemmilla osapuolilla.
      Yllättävän moni nainen pitää karvattomasta.

      • lifemocker

        enemmän ne siistitystä pitävät kuin täysin karvattomasta


      • Posliinimisu
        lifemocker kirjoitti:

        enemmän ne siistitystä pitävät kuin täysin karvattomasta

        Väärin, meillä ollaan tästä nais kaveriporukassa juteltu ja kyllä posliinimiehelle heruu. :P


      • Tuuleenhuutaja
        Posliinimisu kirjoitti:

        Väärin, meillä ollaan tästä nais kaveriporukassa juteltu ja kyllä posliinimiehelle heruu. :P

        On kylläkin oikein. Perusteellisesti tutkittu juttu: alapään karvojen tehtävä on levittää feromoneja, karvaton mies jää vähälle huomiolle.

        Ellei sitten satu olemaan entuudestaan tuttu.


      • Siisti.
        lifemocker kirjoitti:

        enemmän ne siistitystä pitävät kuin täysin karvattomasta

        Siistippä sitten tuo kuonosi.


      • voihankarvat
        Posliinimisu kirjoitti:

        Väärin, meillä ollaan tästä nais kaveriporukassa juteltu ja kyllä posliinimiehelle heruu. :P

        Kysyttekö te aina miehiltä tavatessa ootko posliini..?


      • 7+10
        Posliinimisu kirjoitti:

        Väärin, meillä ollaan tästä nais kaveriporukassa juteltu ja kyllä posliinimiehelle heruu. :P

        Jep. Mitä vähemmän karvoja sitä mukavampi ja miellyttävämpi on ottaa poskeen. Menee meinaan vähän oma fiilis pilalle jos joutuu onkimaan häpykarvoja hammasväleistä... (Joku vitsaili että "nature's own floss", mutta kyllä se epämukavaa kumminkin on.)
        Muuten mies saa olla karvainenkin, enkä mä ole jättänyt ottamatta suihin keneltäkään karvoituksen takia, mutta lyhyemmäksi poskihoidot tuppaavat jäämään jos haarovälissä on järjetön viidakko.
        Sheivaan itseni muuten kokonaan, mutta eteen jätän siistin kolmion. Olen ajellut jo vuosia - mm. tamponien käyttö on mukavampaa kun "aukon" edessä ei ole karvoja jotka jäisivät tielle.


      • ............
        Siisti. kirjoitti:

        Siistippä sitten tuo kuonosi.

        Lifemocker on yhä edelleen törkyturpa


    • ylikonstaapeli1

      Joo tottakai posliini poliisi on kaikkein paras olkoon sitten mies tai nainen.

    • never again

      Ajelin vähän aikaa sitten kaikki pois. Olin aluksi ajelemassa kainalokarvoja ja kivespussia kun sain päähäni että voisi muuten ajaa kaikki häpykarvat pois. Hetken mielijohteesta sitten ajelin koko alapään paljaaksi, ja täytyy sanoa että näyttipä typerältä. :D

      Ei sovi toi posliini kyllä ainakaan mulle sitten yhtään. Karvoitus on osa miehuuttani, ja näytän suhteellisen urpolta ilman sitä. Enkä tarkoita karvoituksella mitään tajutonta pehkoa, vaan yleensä tapana on ollut leikata enimmät pois saksilla.

      Kyllähän moni sanoo että paljaana kalu näyttää isommalta, ja niinhän se kai vähän näyttikin. Se ei silti ole riittävä syy posliiniksi ajamiseen, sillä mulla on ihan ok kokoinen penis muutenkin.

      Ainoa mukava juttu siinä oli se kun satuin silloin posliinina päätymään petipuuhiin erään 19-vuotiaan kanssa. Hän näytti kyllä tykkäävän ja seksi oli oikein hyvää kun oltiin molemmat täysin karvattomia. Silti en suostu ajamaan enää posliiniksi, ja syy on se, että se näyttää liian oudolta. Sori Carita.

      • pekka

        Olen samaa mieltä . Jos ei kelpaa karvojen kanssa, olkoot
        sitten ilman.


      • Pippuri
        pekka kirjoitti:

        Olen samaa mieltä . Jos ei kelpaa karvojen kanssa, olkoot
        sitten ilman.

        Ha! Vitsit täältä saa kyllä maailman parhaat naurut.
        Jokaisella ihmisellä on omat mieliteot, toiset tykkää ykkösestä ja toiset kakkosesta, karvasesta tai vähemmän karvaisesta.
        Itselläni on todellakin karvainen MIES.
        On ihanat rintakarvat ja niitä on ihana siloitella nukkumaan mennessä ja seksin jälkeen. Alapää ei ole välttämättä tarvitse olla karvaton, vaan riittää ettei siellä ole mitään 10-15 cm pitkää pöheikköä, eli siis sellainen "sopiva" karvoitus.
        Itse sheivaan vain pillunposket ja se saa riittää, ylempää on vain "trimmattu" nätiksi jottei tule mitään viiden kilsan soikeroita pikkuhousujen seasta.
        Onhan se mahtava näky tosiaan kun menet jonnekin rannalle tai uimahallille ja vastaan tulee joku uimapuvussaan ja reisien välistä tulee sellanen pöheikkö että ajattelee; onkohan sinne perkele kuollu joku eläin."

        Mielestäni kukaan tällä palstalla ei ole oikeassa eikä väärässä.
        Jokainen ihminen on erilainen. Ja toisille kasvaa karvoja, toisille ei. Edes vaikka ikää olis 50 vuotta niin naama saattaa olla kuin vauvan pylly.
        Ihmiset miksi ihmeessä kysytte mielepidettä johonkin tälläiseen, en edes ymmärrä,
        Maailmassa on paljon tärkeämpääkin ajateltavaa kuin karvoitus.
        Jos joku ei miellytä, kannattaisko vaan vaihtaa eikä kitistä??

        Mietinpähän vaan..


    • sheivaaja

      Minä sheivaan 2-3 kertaa viikossa. Ihan sileenä kainaloista alaspäin. Tuntuu tosi hyvältä ja uimahallissa kiva näyttäytyä.

      • En vaan tajuu

        Kuka idiootti menee varta vasten näyttäytymään jonnekin uimahalliin?? Hei haloo!! Sairas ihminen...


    • marcus3

      Hei Carita!! nyt puhut asiaa.mun täytyis ajella bolssit yms.haluitsitko katsoa/antaa vinkkejä..??mä oon 35v urheilullinen mies ja en tykkää karvoista alapäässä.toisaalta ois kiihottavaa et esim sä kattelisit web-camin kautta ja antaisit neuvoja.en oo ikinä kokeillu toillasta.Carita eikhää keep fun,ja mut siloseksi.ota yhteyttä e.mail [email protected]

    • Sheivattu1

      Mä löysin just Tallinnasta paikan, jossa Olga suorittaa brasilialaisen sokeroinnin miehille 20 eurolla. Paljon halvempaa kuin Suomen 75-85 euroa. Siellä pitää alkaa käydä jatkossakin samalla kun hakee juomalastin.

    • Hanskaaja

      Karvojen ajelu kasseista ja kepin varresta kuuluu joka viikkoiseen ohjelmaan.
      Ja joka ikisen sheivauksen jälkeen pakko hakata tumppuun, kiihottaa itteäki niin tuo ajelu ja paljas alapää :) Tulee toki tumputeltua muutenkin.

      Täytyy kyllä todeta, että kyllä naisenkin siistimätön alapää saa halut kaikkoamaan aika vauhdilla.

      • kohtuus tässäkin?

        täysi posliini aikuisella saa tuntumaan että olis lapsen kanssa sekstaamassa


      • Hanskaaja
        kohtuus tässäkin? kirjoitti:

        täysi posliini aikuisella saa tuntumaan että olis lapsen kanssa sekstaamassa

        Jaa, en ole koskaan lapsen kanssa sekstannu niin en osaa kyllä sanoa tuntuuko se siltä. Älä sinäkään kerro siitä enempää!


    • Paskahousu.

      No , voi , ettå en ole todellakaan huomannut tuota.T:Jk

    • Sillin tuoksu

      Kyllä sitä on tullut nähty jos jonkinlaista silliä, turskaa, karvaista, karvatonta, epäsiistiä, rumaa, piirakkaa. Hygieniasta viis veisataan.

      Kyllä niissä naisissakin on todella rumia alapäitä. Ilman karvoja ja karvojen kera. Vanhemmatkin naiset luulevat olevansa niin cooleja stringeissä. Mutta tavara rehottaa yli ja ihan oikeasti nauhat hukkuvat läskiin. Vanhat akat luulevat olevansa niin nuorekkaita.

      Hajuhaittoja naislla hyvinkin usein ja tavara yksinkertaisesti pesemättä. Tämä koskee myös nuroempiakin, sillä he eivät ilmeisemmin osaa pitää hygieniastaan huolta. Kesäisin ihan sillin hajua.

      Paljon lapsia vääntäneet naiset ja yleensä eri miesten kanssa ovat kyllä hirvittävä näky alakerrasta.

      Kyllä niistä naisistakin suurin osa voisi pitää huolta siitä riemurasiastaan.

      • samalla tavalla

        Miehetkin voisi ne juuston kökäreet putsata joskus pois. Happanee se juustokin siinä missä silli.


      • pekka

        Höpö höpö koko hygianista . Ihminen on elänyt tässä maailmassa
        jo senkin verran ,ettei kenenkään tarvirse tähän ylimäämäistä hykieniaa
        lisäsätä, normaali hykienia riittää. Kaikki on joutavaa paskanjauhantaa
        Kaikki seksitaudít ovat lisääntyneet, kun ihmiset ovat ns. sivistyneet
        ja olleet ajan hermolla. Siinä ei karvoilla ole mitään merkitystä.


    • Porcellain

      Edellisessä avioliitossa vaimollani oli ihmeellisiä pinttymiä etten sanoisi neurooseja. Yksi oli, etten saanut ajella alapään karvoja, koska se muistuttaisi liikaa pikkupojan alapäätä. Eikä hän voinut kuvitella harjoittavansa seksiä lapsen kanssa. Toinen outo ajatus oli, etten olisi saanut pitää ruutupaitoja, koska hänen työmiesisänsä piti sellaisia. Enkä minä ollut mikään työmies vaan jotain aivan muuta. epäkäytännöllinen paperinpyörittelijä. Paljon muitakin outoja käsityksiä oli, mutta jääköön.

    • Pöheikkötutkija

      No kun ne vehkeet ovat niin rumat ja vähintään hupaisan näköiset, että on hyvä että ne ovat piilossa karvoituksen alla. Naisillakin ihan kuin vääristynyt hýmy.

      • ....................

    • Luomua peliin

      Voi sitä olla puhdas ilman karvojen ajeluakin. Itse en miehenä odota, että naisen pitää olla ajeltu. Luomu käy hyvin.

    • Munan ronkkija

      Itse poistan työkseni karvoja ja kyllä siellä kaiken näköistä/ikäistä tulee vastaan. Ei pidä arastella. Jos pelkää että se nyt kummissaan katselee miestä joka tulee karvansa poistamaan, ei huolta. Näen päivittäin ihan kaikkea. En enää kiinnitä edes huomiota.

    • Voi voi! Mää en voi sietää mitään pikku tyttömäistä posliini 'pikku pilua'. Haluan että naisella on kunnon puska. Enkä liiemmin ajele itsekkään. Se on aika lapsellista toimintaa. [email protected]

    • Marachiaree

      Tajuan kyllä alapääkarvojen ajelun, mutta mitä ihmeen tekemistä sillä viriiliyden kanssa on?

    • ihan sama

      no ei kyllä vaikuta haluihin olipa karvoja tai ei,rakas on rakas karvasena tai ilman.. juu toki miellyttävämpää paljaita palleja imeä,mutta eipä silti vaikuta mun haluihin suuseksin tai muunkaan seksin osalta..

    • seksy nainen33333333

      No minä en taas sitten yhtään tykkää jos mies on karvaton alapäästään. Kyllä ihmisellä karvt kuuluu olla!!!

    • karvat kunniaan

      kuka sanoo että naisten pitää ajaa karvat..
      ja minä en mitään nahkapalleja katso!
      kunnon miehiä tänne karvoineen päivineen. :)

    • kt601

      Ai , heh olen turhaan luullut olevani itsekkäästi "outo" mutta empä ole ainoa :D
      olo on taatusti seksympi ja tapaamani Naiset tykkää ..
      Mies 52v

    • Miehinen mies

      Hyi kauheata täysin karvaton mies! Kyllä karvoja saa ja pitääkin olla jonkin verran miehellä (mutta ei hoitamaton puska), jos hygieniasta on muuten huolehdittu.

    • karvalakki

      eikö teijän alapäätä kutkuta pahasti sitte ku alakaa sitä sänkeä pukkaamaan. entä onko teille tullut haavoja pilluun kuu ootto höylänny karvoja?

    • itsevarmaflikka

      Siis onko se muka niin kauhean kamalaa jos naisella on kiharaa haaroissa? se on piru vie luonnollista, enkä siis ole näitä rastapäitä, aika ikävä yleistys muutenkin. Itse olen sitä mieltä etten halua näyttää pikkutytöltä, silloin ei olo ole kauhean seksikäs kun mieleen tulee tarhaikä.... ja jos jätkälle se on liikaa, niin kyllä se on mun mielestä vääryys, ei mun tarvitse ketään miellyttää muuttamalla kehoani sellaseks mitä se ei ole, ja ne kasvaa niin nopeasti takasinkin että joka päivä saisi olla silottelemassa.
      Ja ei muuten ole ihmisillä tiedossa että ns "kalan haju" on normaalia joilllakin naisilla, että siitä on ihan turha valittaa.

      • Samantha Jones

        Kalan haju alapäässä ei todellakaan ole normaalia! Kyseessä on useimmiten bakteerivaginoosi. Terve alapää on suht hajuton ja mauton.


    • kyllämaistuu

      Eipä tuntuis mukavalle jos mies yrittäais vähän ujuttaa kielensä kärkeä viidakkoon, nyrpistellen! Siloisena saa parempaa hoitoa... ;)

    • jurtti_kansaa

      Varmaan hyvinkin oleellinen- suomalainen keskustelee aina mielellään asian vierestä kuin asiasta. Karvattomuus eikä karvallisuus takaa ymmärtääkö vastakkaisesta sukupuolesta yleensäkään mitään. Hygienia sen sijaan kuuluu yleissivistykseen

    • karvat rulaa!

      ja lapsoset hoi, niillä karvoilla on ihan oma tehtävänsä siellä alapäässäkin.
      karvat kunniaan todellakin!

    • or+ 9 t

      Karvat eivät naImista haittaa, päinvastoin ne kiihottaa niin miehillä, kuin naisiilla.

    • voihannenätaas

      Ja paskan marjat.miehellä pitää olla karvoja,eihän tässä mitään märkäkorvapoikia enään olla:)
      taitaa aloittaja haikailla murrosikäisten perään,kun tollasii laskettelee!!!!!

    • jamo3

      Jos hepin varressa ja palleissa rehottaa reilusti karvoja tuntoherkkyys kärsii, itse olen ajellut ne jo vuosia veke. Homma tuntuu intiimimimmltä ja tuntee naisen alapään ja suunkin hyväilyt herkemmin, että jos haluaa oikeesti nauttia touhusta niin karvat ainakin näiltä alueilta veke.

      mies 53v

    • hiuyu

      ilmiselvä vittuilun takia aloitettu keskustelu,
      toki ajaisin jos tuleva kumppani niin vaatisi,
      mutta pelkohan siinä vähän on että osuu ilkeesti ja
      sitte sattuu:)

      • 13+12

        "toki ajaisin jos tuleva kumppani niin vaatisi"
        Eli olet tossun alla.


    • karval_vain_päässä

      Edellinen avopuolisoni vaati karvatonta alapäätä mukavuussyistä koska itselläänkin on. Olen nyt pitänyt karvattomana sitä yli viisi vuotta ja karvat nykyään kyllä ällöttävät. Helppo ajella partakoneella pois heti kun alkaa tulla, joten ei tarvitse kikkailla mitenkään vaikean kautta.

      Naisella pitää myös olla ehdottomasti posliini, oli ikää 20 tai 50. Nykyään tulee totaalinen turn off kun pääsee sänkyyn uuden naisen kanssa, jos hänellä on karvat. Hyi helv!

    • Peter59

      Olen 59 mies ja ajelen vartaloni muuten paljaaksi mutta lyhyt pieni trimmattu ale
      hepin päällä. Pallit ja sen takainen alue posliinin sileä.
      Vaimo pienellä kiitoradalla..
      Välillä koitan antaa kasvaa mutta on niin epäsiistin näköinen ja viriili pari kun olemme niin ei pidä vaimonikaan minun karvoistani.
      Makuasia toki joten jokainen hoitakoon karvoituksensa tavallaan

    • Mies5

      Ajan karvat sääristä, reisistä, alapäästä, takapuolesta, mahasta ja naamasta.

      • ee.Erkki

        Kyllä minäkin vaadin kumppaniltani peräpään karvattomuutta. Ei ole kiva hommailla, jos peräpäässä roikkuu pumppernikkeleitä.
        Tämä näin maskuliinisesta näkökulmasta.


      • vanha täti
        ee.Erkki kirjoitti:

        Kyllä minäkin vaadin kumppaniltani peräpään karvattomuutta. Ei ole kiva hommailla, jos peräpäässä roikkuu pumppernikkeleitä.
        Tämä näin maskuliinisesta näkökulmasta.

        Varmaan isälläsi oli tosi vaikeaa kun äidilläsi oli pumppernikkeleitä. Ei silloin vuonna nakki harrastettu karvattomuutta.


    • 12+24

      Yksi tykkää karvoista, toinen karvattomista. Valitsen luonnollisen karvoituksen jos mahdollisuus on. Häiritsevän pitkän karvoituksen voi tietysti trimmata mutta intiimialueiden karvapeite kuuluu aikuisuuteen. Onhan minulla partakin, siisti ja hoidettu enkä sellaista naista tapaa jonka vuoksi suostuisin siitä luopumaan.

    • sarvet2

      Sänkyhommat hoidetaan lauantaina saunan jälkeen pimeässä oli karvoja tai ei.

    • Jone46 hki

      Moi!
      Kolmekymppisestä olen shevannut...... Vain siisti tupsu kalun päällä.
      Kaikki naiset on ihastelleet! :)

    • Tosi on

      Eiole mitään iljettävämpää näkyä kuin posliini naisen alapää! Toiseksi iljettävintä on karvaton miehen alapää.
      Tosi vakava sairaus jommassa kummassa päässä pitää olla jos ei ole karvoja!

    • EI posliinille :P

      Itse asiassa ainakin naisilla karvat ovatkin hygieenisemmät kuin karvaton alapää. Karvat luovat ilmavan tilan alushousujen väliin eikä tavara haudu. Onko kukaan muuten huomannut kuinka kaikki hiivasieni- ja hajunpoistolääkkeiden mainokset ovat lisäntyneet telkassa karvattoman alapään yleistyessä...

      • 10+2

        Lääkärireissut on lisääntyny karvattomilla. Oli juuri jommalla kummalla iltapäivälehdellä gynekologin haastattelu aiheesta. Mahtaiskos nää mainokset olla jotenkin yhteydessä tähän??


    • ei ikä mitään...

      Jaa-a, ei se iästä ole kiinni. Minun kohdallani muutaman vuoden minua nuoremmilla (eli tässä tapauksessa tarkoittaa 21-23-vuotiaita) on ollut kauhea pusikko, onneksi vain yksi niistä nuoremmista kuitenkin pyysi suihinottoa... Riittävän inhottavaa kyllä se yksikin tuollainen partneri, varsinkin kun oli pitkäaikainen (ex-poikaystävä). Sen sijaan parhaiten ajettu on ollut 4 vuotta vanhemmalla, koskaan ei jättänyt ajamatta pitkän tuntemisemme aikana. Ainoa ero tuossa trimmaajassa ja timmaamattomissa oli se, että trimmaaja oli täydellisen näköinen ja erittäin suosittu, ne kaksi muuta olivat aika perusjamppoja ulkoisesti eivätkä mitenkään erityisen suosittuja. Olisikohan se niin, että kun kysyntää ei aikoihin ole, niin tulevat jättäneeksi sitten ne karvansakin ajamatta kun ei ole tottunut seksiä harrastamaan...

    • ei pehko ei kalju

      Kaikilla ei kasva ne karvat vaikka jättäiskin. Minulla ainakin rumaa jos ei pillukarvat kasva vaan töyhtistä vain vaon seinämillä. Kyllä silloin on parempi ajaa kaikki pois.

      Eikö jokainen saa olla sellainen kuin on.

    • OrankiUtang

      On sulla onkelma. VMP.

    • Römpsä

      Vanha sanonta sanoo että"ei karvatonta panna saa"

    • Enkä aja

      Kasvatan sellaisen parran alapäähän, että kierrät minut kilometrin päästä! =)

    • M29w

      Olen jo monta vuotta sheivannut varren ja pallit sekä jäljelle jäänyttä karvoitusta siistinyt rankalla kädellä. Ihan poslariksi en viitti vetää koskaan. Persvaonkin sheivaan silloin tällöin ihan hygieniasyistä, kenellekään sitä tuskin oon kyllä näyttämässä. Vaikkei olis seksiä tiedossa, sheivaan kaluni silti. On sitä mukavampi itekin kattella vaikka kusella käydessä sitten :D

      • ---

        Mies on aina ollut karvainen


    • kaksoisolio89

      Mulla ainaki pistelee iha vitusti, jos erehtyy moisen operaation tekemään ja mulkku tarttuu hikisiin palleihein kiinni ai niin ja mulla on kans melko karvainen persekkin!

    • noitanainen vaietkon

      Mihin Raamatun kohtaan tuo perustuu?

    • poslaripornhub

      ite oon sheivaillu alapäätä jo 14v asti joka päivä.. ohanse kivempi, ja kyrpä näyttääki isommalle ;) ottakee yhetytt

    • Saman tien voi sanoa miehelle, että voitko ajaa pään kaljuksi kun kalju on niin kiva. Vaikka toinen ei olis koskaan sellaista tehnyt. Kuinka paljon vaatimuksia ihmiselle voi oikein esittää? Ei miehelläkään ole oikeutta vaatia toiselta karvojen ajelua, jos nainen ei sitä halua. Kumppaaniaan ja hänen tapojaan pitää osata kunnioittaa. Ajeltu miehen kroppa tuntuu epämiellyttävältä, ja näyttää rumalta

    • eheheheh!

      42v. voisi jo alkaa vakiintua, mutta ihan kiva provo kuitenkin.

    • perussuomalainen4

      Kyllä saa mies olla kunnon hinttari jos menee muniaan ajelemaan.

    • naienenen

      Olen eri mieltä. Mun mielestä täys posliini miehellä on typerän näköinen ja epäkiihottava. Mun mielestä yks kiihottavimmista jutuista on kun miehellä menee se pieni karvavana navasta housuihin.

      Siistiä toki voi mutta mä en kyllä kestäisi täysposliinia. Samaten naisella se on mielestäni ruman ja typerän näköinen.

    • karvat kunniaan

      Kyllä vaikeaks menee elämä. Kannattaa varmaan kysyä ensimmäiseksi onko sulla karvat vai ei, jos tapaa uuden tuttavuuden. Karvat suojaa alapäätä hankauksilta ja tulehduksilta ym. Tietty joillakin naisilla kasvaa liikaa, on napaan ja polviin asti ja viiksetkin tummilla näkyy helpommin. Silloin pitää siistiä.
      Kyllä karvaton mies lähinnä huvittaisi. Kaljua miestä en ymmärrä, jos omistaa hiukset ja ajaa ne pois.
      Mut kamalaa jos löytää mukavan kaverin ja se kaatus karvoihin tai niiden puutteeseen.

    • ..............

      Bläh, eihän se ole edes kiihottavaa, jos toisella ei ole mitään karvoja. Itse ainakin haluan, että naisella on häpykarvoitus, toki pieni harvennus on aina paikallaan, jos peittää täysin koko alueen. Paras on sellainen kiva kämmentä pienempi alue. Ja itse en todellakaan ole ajamassa karvojani. Joskus olen ajanut kokeeksi, mutta näytti tyhmältä ja ei tuntunut hyvältä karvattomana.

      Karvaton antaa epäkypsän signaalin. Mies on mies ja nainen on nainen, vasta, kun löytyy jotain karvoitusta alapäästä.

    • karviainen

      Ajan vain partani kerran viikossa. Onneksi normaaleista karvaisista miehistä pitäviä naisia riittää maapallolla :)

    • Girlbear

      Nimenomaan ne karvat ovat se suola, ei paljas nulju. Hyvät miehet kenellä karvoja on älkää ihmeessä ajako niitä pois!!!!! Kyllä on karvoihin katsomista...

    • ..........
    • karvatur

      hehe, satiaishoidoissa ajetaan karvat.
      posliinipillu on makee kyllä nuolla

    • Karvat kehiin

      Miehet, älkää missään nimessä ajako karvojanne jos niitä teillä on, nimittäin kaikilla ei ole!!!!!

    • Meillä mies

      pesee vehkeensä ennen panemista ja panemisen jälkeen ei meillä niitä nuolemalla pestä.Jos miehellä ei ole karvoja, lihaksia ja miehen mittaa on se poijan loppi.

    • makuasioita...

      Kyllä mulla ainakin tulee sellainen mieleen että jos miehellä ei ole karvoja, se hyppää vaik missä sitä posliiniaan näyttämässä. Ja samoin naisella.
      Oon aatellu että jos ei siistitty kelpaa niin olokaatten iliman!
      Onneks meitä on joka lähtöön ja on erilaisia makuja. Jokainen tekee tämän asian suhteen mitä tykkää, ei ole oikeeta eikä väärää. Mitä siitä väittelemään...

      Mut tosiaan lääkäri kyl sanoi että kyllä niillä karvoilla on tarkoituksensa, eivät ihan turhaan siellä ole. Eikä liity mitenkään hygieniaan jos sillä sitä joku haluaa selitellä. Posliini on pornofilmeistä opittu jutska (varmaan jo mainittukkin nämä asiat jo aikaisemmissa kirjotuksissa).

    • minä

      Kyllä miehen pitää olla mies,eikä karvaton poikanen. Karvoja saa ja pitää olla.

      • sururr

        Luulenpa että tässä ei ajeta täyskarvattomuutta.


    • Mies-60

      Heh he, karvattomuus ei kerro viriiliydestä yhtään mitään, onpahan vain muoti-ilmiö. Luonto on tarkoittanut karvoituksen ihmisen alapäähän, juuri suojaamisen takia. Jos ei saa pidettyä alapäätään puhtaana, kannattaa lisätä pesutiheyttä.
      En ole koskaan karvojani ajellut eikä naisenikaan. Piste.

    • voivoisenttäs

      Juuri luin gynegologin kommenttia lehdestä koskien karvoja ja karvattomuutta. Gynegologi korosti sitä, että karvoilla on tehtävänsä: Ne suojaavat sukuelinten aluetta pitäen sen ilmavana ja terveenä. Karvojen ajelu taas aiheuttaa monenlaisia ongelmia sukuelinten alueelle.

      Karvallinen = luonnollisempi, terveellisempi ja puhtaampi.

      Pornoteollisuus alkoi 70-luvulla tuottaa pornoa, jossa naisilla oli ajellut pimpsat. Tarkoituksena oli näyttää enemmän ja selvemmin, mutta myös palvella pedofiiliaan taipuvaisia miehiä.

      Pornoteollisuuden mahdista kertoo se, että nykyään Suomessakin ihmiset ovat sisäistäneet pornoteollisuuden kauneusihanteet. Ja tällaisilla palstoilla sadat ihmiset "keskustelevat" siitä, kuka millakin lailla karvojaan ajelee ja "hyi miten epähygieenistä" muka luonnollinen karvoitus on.

    • mirotic

      Miesystäväni sheivaa kainalokarvat ja alapään ihan käskemättäkin. Hänen mielestään on mukavempi olla! :) Itsekin pidän siitä että hän ajelee karvojaan~
      Itsekin huolehdin alapääni sheivaamisesta säännöllisesti. Mielestäni seksi on mukavampaa kun ei karvat turhia kutittele ja ole tiellä.
      Jos alkaa karvat olemaan liian pitkiä itsellä niin alkaa oikeasti kuvottamaan. En ole moniin vuosiin karvoja alapäähän kasvattanut...en vain voi sietää niitä. En ole oikeastaan koskaan sietänyt niitä. Aloitin karvojen lyhentämisen jo kun ensimmäisiä karvoja alkoi ilmetä... :'D

      No mutta, mulle on aivan sama millasesta karvotuksesta ite tykkää ja millanen karvotus kullakin on. Mieltymyksensä kullakin. :)
      Mulle riittää kunhan saan omat karvat ajella pois jos haluan.

      Ite kyllä otan mieluiten suihin jos on täysin karvaton mutta eipä se haittaa jos on jonkin verran karvaa kasvanut. Silloin se kyllä haittaa jos on ihan kunnon kasvatettu puska....silloin ei kyllä tule hommasta mitään.

      Jos mies on muuten karvainen, esim rintakarvat ja mahakarvat niin sehän on se a ja o! Itse tykkään kovasti~ ♥

    • Karvaa ja villaa

      Näin kovilla pakkasilla täytyy olla kunnon tröijy, muuten jäätyy pallit.

    • homppulit

      homoja ootte kaikki mulkun sheivaat perkkele..

      saa sitä ny siistiä mut sheivaamaan rupee ku.. just ne.. ja hittoako sitten naiseen on pakko turpaansa tunkee.. ja jos ei pöheköstä löydy naiselle imutettavaa niin sitte on vaan niin pili..

      • spermat kehiin

        myönnetään. Karvat pois ja sukkahousut jalkaan. Ja kyllä jöpöttää. Tullaan kaikki.


    • Näi O

      Täytyypi sanoa että tuleehan suihinotostakin paljon maukkaampaa kun ei tartte vähän väliä kakoa miehen karvoja suusta! Ja kuka mölhö nyt karvasia palleja menis nuolemaan.. Siinä tarvii jo olla naisessa jotain sm piirteitä jos niin tekee. Tietysti voihan olla että nämät pariskunnat jossa ei mies ajele niin eivät harrastakkaan biljardi-leikkejä. Ja sitten kaluakin haukataan vaan muutama sentti päästä ettei karvat joudu illan menuuhun.

    • No justiinsa juu ... Epä tuo naisen alapäänkarvoitus minua häiritse , kunhan on edes pideellä huuhdeltu ;;) Eikös karva hampaiden välissä kuulu vain asiaan :P

      Eikä se tällaisen pienimunaisen värkki siitä sen kummemmaksi muutu , oli karvoja ympärillä tahi ei !! :D ... Ennenvanhaan puhuttiin kaksiteräisestä miekasta ... nytkö kaikki onkin hiuksenhienosta karvasta kiinni ?! ;)

    • pekka

      Nyt Meni jo aika pitkälle, jos naisella on karvoitus ,sitä saa niellä vielä
      seuraavallakin viikolla.Miehen karvoitus kasvaa siittimen juuressa,
      olisi kiva nähhdä ks.olevan naisen ottavan koko siittimen suuhunsa
      la saavan siitä vielä karvoista haittaa. Ei meni perille, jos tämä pitäisi
      paikkansa, väkiluku olisi jo pitkään ollut laskusuunnassa. Tämä on vain yksittäinen hienohelma, jota yksi karva jäi vaimaamaan

    • 19+7

      Onpa jännä, että juuri tänään mietin tätä kysymystä, ja nyt se hyppää vastaan suomi24:ssä.

      Minua on jo pitemmän aikaa mietityttänyt, että elän vain todeksi suurta käsikirjoitusta maailmassa, missä kaikki muut ovat näyttelijöitä. Nyt tälle terorialle tuli taas yksi painava aihetodiste.

    • 22v brasilialainen

      Oma mieltymykseni on että mies ajelee karvat alhaaltakin. Kivekset kokonaan paljaaksi ja peniksen varsi, yläpuolella ehkä n. sentin pitunen siististi rajattu karvotus. Itse en ihan posliinista tykkää, mutta on sekin parempi kuin täys pehko. Kainalokarvoja voi lyhentää mutta ei kokonaan ajella pois. Rintakarvoihin ei saa koskea, eikä myöskään "sytytyslankaan" ! Kyllä miehellä karvoja pitää olla, muutenhan sitä puhuttais pojasta. ;)

    • mitäviellä

      Ei sellainen ole mies eikä mikään, kuka alapäänsä paljaaksi ajaa.
      Liikaa sievistelyä miehisille miehille.

    • Paljon ja usein

      Naiset, jotka höpisee karvojen ajelusta, ovat pelkkiä kananpäitä. Ei ole naisenkaan syytä ajaa karvojaan, eivät ole yhtään tiellä nuolemisessakaan, kyllä sieltä komeasti tulee kaikki esille, klitorista myöten. Ehkä sitten, jos on vain suttuisen karvan peittämä veltto viiva, aivan umpisämpylä. Paaaljon tärkeämpää on, että naiset treenaavat alapään lihaksiaan. Ja synnytykset pitää ehdottomasti jättää pois. Kukaan kunnon nainen ei sellaisilla roppaansa rupsahduta. Monet miehet ovat kyllä sellaisia pikkulapsia, jotka niin kipeästi kaipaavat uutta äitiä, että nainen yritetään sitoa hellan ääreen, painamalla heti paksuksi. Ne miehenkuvatukset eivät naista ja naimista arvostakaan, etsivät vaan sitä vellinkeittäjää ja pyykinpesijää. Sellaiset ajelevat karvojaankin ja leikkivät kaikin tavoin pikkupoikaa, että naisella ne äidinvaistot heräisivät. Ja useampi sellainen tässä ketjussa jo kirjoittikin, vaikka tuskin itsekään ymmärtävät tilaansa.

    • Harvojen hommoo

      Pääsin juuri armeijasta ja vaikka nyt en sen enempää ole miesten karvoituksista kiinnostunutkaan, niin kyllä siellä oli kaikilla karvat tallella, niin kainaloissa kuin nivuksissa.

      Myös uimahallissa en ole tainnut koskaan nähdä karvatonta kaveria, muutakuin päälaelta, joten kyllä tuo karvattomuutenne on ihan muutamien narsistien juttuja.

      Tällä otannalla 99% miehistä ei sheivaile itteään.

    • valukahti666

      Olen käynyt eräässä suositussa uimahallissa lähes viikottain jo parin vuoden ajan ja olen nähnyt tasan kaksi posliinikalua sen ikäisillä joilla karvat oletettavasti kasvavat(molemmat keski-ikäisiä miehiä). Ei tuo ajelu taida niin kauhean suosittua kuitenkaan olla...

    • "Kanna minut

      metsään apinamies"

      Rakastan luonnollista ja karvaista miestä. Se on sellainen ihanuus karvoineen kaikkineen.

      On ihana painaa kasvot karvaista rintaa vasten.

      Hyi että olisi inhoittavaa jos mieheni ajeleisi itseään. mitä siitä muuta seuraisi kuin inhoittavan kova pistelevä sänki.

      Mutta kun ei ole ajellu ikinä, niin karvatkin ova silkin pehmeitä.

      metsään apinamies"

    • oli miten oli

      En huolisi karvansa ajavaa miestä. Oli suuri yllätys, miten paljon ukot puljaa
      alapäänsä parissa. Tuollaisesta tulee väkisinkin mieleen ?

    • 2+7

      En oo koskaan aikaisemmin kuullut miehistä jotka sheivaavat O_O no nyt ttiän että sekin o mahdollista, mutta kuullostaa silti vähän hassulta :-D
      Ja jokaisen oma asia sheivaako vai ei, tai mitä sheivaa ja mitä ei.

    • sinkku.mies37

      Itse ajele karvat säännöllisesti . Ei mulla kokonaan posliini ole mutta ei mitään viidakkoakaan. Sellaset siisti tosi lyhyet joten varmaan kehtaa nainen ottaa suihin.

    • jkhkjhgk

      Ei kenelläkään ole oikeutta vaatia muita ajamaan karvojaan. Senkun sheivaat ja altistat limakalvosi infektioille ja kärsin muista vaivoista ja senkun olet huolimatta luonnontilaisia tai välimaaston ihmisiä sänkyysi mutta ei sinulla ole oikeutta vaatia ketään karvojaan ajelemaan.

    • iIIuminatus

      Suuseksi on ala-arvoisen naisen tarve...perversio.

    • zebedeus2

      Näitä keskusteluja ei voi ottaa kovin vakavasti. Jos suutelu olisi miellyttävämpää hampaattoman kanssa - onhan hampaattomuuskin hygieenisempää - kaikki olisivat repimässä hampaitaan. Jos et hampaitasi revi itse, anna lääkärin hoitaa.

      Ehkä huono esimerkki, mutta koko keskustelu perustuu aika pitkälle mieltymyksiin, tottumuksiin ja kulttuuriin. Vielä kolmekymmentä vuotta sitten taisi aika harvalla olla minkäänlaista halua alkaa nyhtämään karvojaan. Se oli luonnollista ja se, mitä nyt pidetään luonnollisena, olisi silloin ollut mielenvikaista. Kulttuurihan on muuttunut, paljon parempaan suuntaan? Tiedä häntä.

      Pornoelokuvia on paljon kiittäminen siitä, että yhtäkkiä aikuisen naisen sukuelin alkoi näyttää ihan alaikäisen elimeltä. Paljon miellyttävämmän tuntuinen ja sileä. Mikä siinä sitten. Vaaditaan samaa miehiltä. Vaatimus on alkujaan lähtenytkin miehiltä, joten sen voi ihan syyllä palauttaa. Ongelma vain on, että kaikki miehet eivät elä missään pornouniversumissa, johon naisetkin haluavat mukaan. Johan naiset ovat tulleet mukaan alkoholi-, huume- ja ties mihin muihin universumeihin.

      Sehän on vain positiivista. Siksi, että miehet ovat tomineet, ja miesten esimerkki on hyvä. Tosin näin miehenä, olen asiasta eri mieltä.

    • Näin on

      Toivottavasti tuo karvattomuus on naisillakin marginaali-ilmiö. Todella harvan naisen pimppi on luonnostaan kaunis. Ja harvalla naisella on sellainen tuhero, että sitä tarvitsisi sen kummemmin pois leikellä. Luonnollisuus on kauneinta. Karvaton mies ei näytä mieheltä ollenkaan.

    • No, huh huh

      44-vuotias nainen ja todellakin ajan alapään karvat pikku kolmiota lukuunottamatta. Mikään ei ole niin kamalaa, kuin pissan polttamat häpykarvat tai naisella perskarvapöheikkö.Vähemmän naisellista... Mitä harmaammaksi muutun, sitä enemmän saa jouhet lähteä. Mies saa olla karvaton tai karvallinen, ed mainitulla trimmaus paikallaan. Eiköhän jokainen normaalijärkinen tiedä aloittaessaan sänkypuuhat, minkä ikäinen se kumppani on.
      Mutta suotakoon, että jokainen taablaa tavallaan... Eipä ole multa pois ajatte tai
      ette :D

    • Eihän niitä

      tarvitse ajaa jos on niinvahva pisu että polttaa karvatkin.

    • Karvainen viriili

      Vai muka karvattomuus on viriilisyyttä. Hah, hah.

      Karvattomuushan on vain puolipedofiilistä fantasiaa, jonka lobbaaminen alkoi pornolehdistä, jotta vehkeet näkyy paremmin.

      Todella pakko-oireista tuollanen karvattomuuden ihailu.

    • akkahki2

      AIkuisessa ihmisessä kuuluu olla karvoja. En ymmärrä, miksi miehet haluavat ajella rintakarvansa ja kainalonsakin, minusta se ei ole yhtään seksikästä. Myös kalju alapää on todella epäseksikäs. En ymmärrä tuommoista karvafobiaa. Ja se sheivaaminen ei muuten mitenkään paranna hygieniaa, vaan aiheuttaa joskus pahojakin tulehduksia. Pieni trimmaus on ok, mutta kyllä se naisen vehje vaan on ruma joko karvojen kanssa tai ilman. Eipä sillä, ei se miestenkään vastine erityisen esteettinen ole, mutta eipä se taida olla pääasia.

    • jwer

      Itse pidän karvat kurissa ja sheivaan alaosastoa...nelikymppinen mies mutta mielestäni näyttää paremmalta...Muutamien kavereiden kanssa oltiin saunassa ja yks heitti toiselle että pitäiskö tehdä jotain ja jopa miehenä kehui mun settiä alapäässä...toisella täys rehotus päällä. Mielestäni jos vaatii naaraspuolelta jotain voi itsekin tehdä jotain...Naimisissa 22 vuotta että silleen...ja tykkää ;)

    • miehenkuvotus

      En kyllä odota itse naiselta karvattomuutta - mielummin siistitty. Itse ajaisin karvattoman alapään - nykyisen muodin mukaan. Ainoa vaan, että karvoitus alkaa leuasta ja loppuu jalka terään. Sen päivittäinen höylääminen ei vain onnistu.

      Kaikkien naisten oneksi olen ATM, eikä kukaan nainen edes kiinnitä huomiota minuun. Ei tarvitse tuottaa pettymysta kenellekkään.

      • jwer

        Juurikin näin...omilla vahvuuksilla etenpäin. Nokka kohti uusia vastoinkäymisiä ja pientä siistimistä alapäähän ja vielä juttua naisisille niin...

        Miehenkuvotukselle sellaista rohkeaa asennetta ja kyllä se sieltä löytyy kun ei hae sitä "muka" missiä...ihan surkeaa settiähän sielä on ja melkein kaikki ylipanoisia ja itse alipainoinen...Ei ymmärrä;)


    • Sheivaaja

      Olen mies ja siistin alapäätä jatkuvasti. Olen sitä mieltä että jos ajaa hiukset ja parran, niin myös alapää pitää siistiä.

    • jwer

      Juurikin näin ja naiset tykkää...en itse voisi edes kuvitella mitään täyspehkoa itselle mutta mielipiteitä on monia...ja itsekkin tykkään siistimmästä alaosastosta niin miehellä kuin naisella ;)

    • miirumaaruu100

      Miehen karvainen alapää on ehdottomasti cool! Mitä enemmän karvoja, sen parempi. Minusta se on osoitus miehekkyydestä ja viriilistä ja sytyttää paljon paremmin.

      Itse en naisena kyllä alapäästä karvoja ala raapimaan! Jos ei kelpaa karvaisena, niin olkoon minun puolestani. Naisen ajaletu alapää on ihan karmean näköinen!!

      Kyllä karvat pitää molemmilla olla, se on naisen ja miehen merkki!

    • jwer

      Mielipiteitä on monia ja henkilökohtaisia asioita....Mies tai nainen voi olla mitä vaan karvoista riippumatta...itseä etoo vaan se kusen polttama pehko jos sen nään...valintoja??? Onneksi oma vaimo ymmärtänyt...

    • Inhottaa....

      Jo inhottaa koko keskustelu! Suuseksi ja suuseksi... Ällöttää ... ei ole tarvetta siihen... sen sijaan oikeaan rakkauteen, romantiikkaan jne. Kun tykkää niin paljon että nauttii pelkkä istumisesta vieressä, niin ei ajattele ajaako karvat vai ei! Ihmiset joilla ei ole /ollut rakkautta keksivät erilaiset falskit virikkeet jne. Kukaan vielä ei rakastunut vaan pil..n, itse persoona ja sympatiaa ovat tärkeitä. Olenko UFO? Mutta sitä mieltä vahvasti olen ja pysyn!

      • hyivattu

        Ihan sairasta lutkuttaa kenenkään jalkoväliä, vaikka olis pesty mäntysuovalla.


      • 2+3

        No se on voi voi, jos olet niin takakireä, että seksinkin pitää olla pelkkää lähetyssaarnaajaa (varmaan vielä pimeässä ja peiton alla). Me muut (myös me parisuhteessa olevat) osaamme nauttia. Myös seksistä. :)
        Seksi (mukaan luettuna suuseksi) on yksi romanttisen rakkauden parhaista muodoista. Mikä olisi parempaa kuin tyydyttää oma rakas niin perusteellisen hyvin, että koko kroppaa kihelmöi ja puoleen tuntiin ei halua tehdä mitään muuta kuin maata aloillaan idioottimainen hymy naamallaan?
        Ihanaa - ja täysin ilmaista. Ei tarvitse ostaa mitään tai sytytellä kynttilöitä tai väkertää jotain vaahtokylpyä.


    • jwer

      Sorry että erehdyin koko topiciin...Perus seksisetillä menty yli 20 vuotta vaimon kanssa...kyllä sitä romantiikkaa löytyy ainakin pidemmissä suhteissa...pitäisi löytää se jokin ja sielunystävä jonka kanssa jakaa kaikki elämän asiat...Omassa seksielämässä ei mitään valittamista mutta aina voi parantaa ja keksiä jotain....

    • tasa-arvoaktivisti

      Siinähän edellytät, narttu.

      Jos mies latelisi samalla tavalla edellytyksiä naisen alapään suhteen, niin johan parahtaisi feministi.

    • AmisJere

      Ja siis mähän en nuole edes naisen kakkareikää.
      Pyllystä tulee skeidaa, sinne ei mennä nuoleskelemaan.
      Ja pimpsaloora on vain sentin päässä kakkareiästä.

      Kakkareikäreikä.

    • Sonni333

      viriliyydellä ja iällä ei kyllä ole mitään tekemistä keskenään.
      Mies vain kasvaa karvaa huomattavasti enemmän kuin nainen ja sen hoito on pitkästyttävää. karva on kovempaa ja leikatessa/sheivatessa sen kärki muuttuu teräväksi kuin itse höylä ja kun niitä sitten tökkii kalsareissa tuhansi kuin pieniä neuloja on mukavuus jo hemmetin kaukana ja seurauksena on kohtuullinen määrä haaruksien raapimista jotta kutina ja pistely hetkeksi edes lakkaisi.
      Mihen ja naisen karvat kun ovat lopultakin niin erinlaisia. karva on karvaa mutta erinlaista.
      voisin vannoa että jos yksi nainen joutuis elään viikon miehen karvoilla niin päivässä tulee jo parku ja huuto luovutuksesta.
      Myönnettäköön että puskan voi vetää lyhyeksi ja se näyttää ok:lta mutta posliini miehellä on helvettiä.

      ps. jos mies on posliini se ei todellakaan lisää viriliyyttä saatika muuta. nuorempi mies kun saa vanhempaa naista niin siinä painetaa nuoruuden innolla eikä karvoilla taikka karvattomuudella. kaikki on lopulta vain yksilötasolla olevaa maku kysymystä. täällä sopiva puska joka kunnossa eikä o nuori taikka vanhempi nainen koskaan kitissy, joten Car järkikäteen ja realiteetit esille.

    • Buahhahhaaa

      juu juu karvat vaa pois alapäästä. on muka hygienisempää. ja paskat jo on todettu että posliinisilla on enemmän esin hiivatauteja. se on karvojen tehtävä alhaalla estää skeidan kulkeutuminen intiimialueille. vittu jos joku väittää muuta ni ei tiedä mistään kyllä mitään.
      kainalossa taas karvojen tehvä on estää hiertyminen tulo. tosin itsekkin kyllä ne otan pois koska hiki tarttuu ja jää haiseen sinne.
      mut on niillä karvoilla oikeesti siellä tarkoituskin olla.pois otto on pelkka kauneus ja mukavuus höppää jolla ei ole mitään tekemistä "paremman" hygieenian kanssa.
      karvat pois ja hakeen hiivalääkitystä kerran kuussa =)

      • roawrr

        onks sit kiva ku menkkaveret ja valkovuoto tarttuu karvoihin?


      • räyh..
        roawrr kirjoitti:

        onks sit kiva ku menkkaveret ja valkovuoto tarttuu karvoihin?

        Kuules sinäkin. Vettä riittää ja saippuakin on keksitty. Vaikka olis kuinka
        karvaton, mutta jos ei peseydy, niin kyllä siinä käryää vähemmästäkin.


      • Manna Grynn
        roawrr kirjoitti:

        onks sit kiva ku menkkaveret ja valkovuoto tarttuu karvoihin?

        naisten kuukautiset on patriarkaatin kehittämä rakenteellinen syrjintämekanismi


      • No, huh huh

        Kyllä hiiva, tulehdukset ja vaippaihottuma tulee naisille stringeistä, pikkuhousunsuojista, yksittäispakatuista terveyssiteistä, sekä keinokuiduista alushousuissa. 100 % puuvillaiset alkkarit,/siteet ja sheivattu puutarha, eipä ole tulehduksista tarvinnut kärsiä :D


    • 1213141516

      Karvat vaimentavat em. iskuja alapäässä (toimivat suojana). Niinkuin ripset estää
      roskien ja muiden sinne kuulumattomien pääsyä silmiin.

      Kaikella on tarkoitus..kuten kissalla viikset.

    • Viriili mies

      En kyllä koskisi tongeillakaan "viriiliin" naiseen. Joko olet niin tyhmä, ettet edes tiedä mitä viriili tarkoittaa tai sitten todella olet viriili eli miesmäinen! Kasvaako sulla rintakarvat ja onko klitoriksesi suurentunut? Kannattaisi mennä lääkäriin tutkituttamaan hormonihäiriön syy.

      Viriili (latinan sanasta vir = mies) tarkoittaa vain ja ainoastaan miesmäistä, miehekästä, miespuolista, mieskuntoista.

    • Jo 1700-luvulla

      Ranskan hovissa rouvat,neidit ja herrat siistivät alapäätään,naisilta oikein nypittiin karvat alapäästä.

      • parempaa tietoa

        Se johtui vain siitä, että arvon hoviväki ei ikinä käynyt pesulla. Täit ja kirput oli tietysti helpompi tappaa paljaalta iholta kuin karvojen seasta.


    • roawrr

      ei juma :D mikä sota täälläki syttyy jostai karvoista. kaikilla omat mielipiteet, toidset tykkää karvasesta ja toiset posliinista, eikö se ole ok ? itelleni riittää kuha mies vähän trimmaa ettei rehota munakarvat koska palleihin ei tarvitse koskea enkä saa munaa kokonaan suuhun (liian pitkä) niin ei ole minkäänlaista tarvetta alkaa ajelemaan kokonaan posliiniksi. itelläni on ohut "vauhtiviiva" ihan miehen toiveesta, ennen olin kokonaan posliini hygieniasyistä (vaikka netissä sanotaankin että karvat suojaavat tulehduksilta ja bakteereilta). On se silti ällöä että valkovuoto ja menkkaveret tarttuisivat karvoihin kiinni, YÄK ;X

    • Lentoradaksiko?

      Luonnonsuojelujärjestöt HUOMIO!

      Satiaiset kuolevat sukupuuttoon jos kaikki sekä miehet että naiset sheivaavat!
      Nyt olisi korkea aika järjestöjen bannata sheivauksen!

    • Mitä

      täi sanoi satiaiselle, no painu vit-tuun siitä.

    • Valte Vähäheijainen

      Täysi sheivaus on out. Nainen ei saa näyttää kynityltä kalkkunalta.

    • jkkkkkk

      En oo ikinä sheivannut eikä kukaan ole sitä edes esittänyt, pillun kiinnostavuus ei riipu siitä onko karvoja vai ei.
      Taidanpa kuitenkin yllättää naisystäväni parin viikon kuluttua, ajan karvat pois, saas nähdä minkälaisen vastaanoton saan.

    • liibalaabaa1

      Eikai viriilisyys liity mitenkään karvoihin :D karvoja tai ei niin en ota poskeen piste. omat karvat saatan joskus ajella mutta kun kuuntelee suosituksia säästyy monilta tulehduksilta kun jättää sheivaamatta pillun! kumpi on hygieenisempaa hiivainen pillu josta valuu valkoista vuotoa vai terve hajuton ja mauton pillu??

      Jos joku siis väittää minulle että pillun sheivaus on hygieenista... :D noh menkää ottamaan ihmiset selvää asioista ennekuin valeita väitätte tosiksi! keskustelkaa kynegolokinne yms kanssa!

    • näppykeke

      itse ajaisin karvat pois kasseista ellei olisi niin paljon finnejä siellä!!!!

    • posliini3

      Kylli ny naisille sopii posliini mutta ukkeleiden karvojen poistot puppeleiden hommaa.

    • nou pedofiili

      Mistä v i t u s t a akat ovat saaneet tyhmään päähänsä, että miehet muka tykkäisivät siitä, että ne ajavat karvat v i t u s t a a n?
      Eivät KAIKKI miehet sentään mitään pedofiileja ole, jotka kiihottuvat vain karvattomasta pilllusta.

    • Satiaiset ovat

      kohta kadonnut eläinlaji,kannattaisi jo siirtää Korkeasaaseen viimeiset

    • Viriili seniili

      Ohhhhhhhhhhhhhhhh.................

      Olin 70 -vuotis karvainen seniili.

      Sydän alkoi reistailla ja terveyskekuksessa ottivat sydänfilmin.

      Mutta sitä ennen sairaanhoitaja täti ajoi karvat pois.

      Nyt karvattomana olenkin siis viriili.

    • Philishave yläpäähän

      Ei, miesten ei tarvi ajaa. Nippelitietoa, jos tuli on sammunut. Naisillakin luonnollisuus on kivempi, ah- on se kohollaan. Hiemanko tekisi mieli silittää Mirriä. No, ehkä uikkarirajat ennen heinäkuuta. Karvat tuntuvat mukavilta napsutellessa, vaikka silloin, kun tekee kasia.

    • apel5

      Kuule täällä on 50 vuotias mies ja ajelen alapäästä siistimmäks karvat ja naisetkin tykkää siitä enemmän. Muualta en sitten ajakkaan

    • arin2

      Kyllä naisella pitää karvoja pillussa olla mutta siistiähän niitä voi. Itse oon 49 vuotias mies ja siistin vaan vähän munan ympäriltä mutta muualta en ajele ollenkaan

    • perankoskella puska?
    • Jokamiehen oma asia

      No en varmasti.

      Enkämuutne tykkää kaljuiksi ajelluista naista tai heidän sänkipelloistaan.

      Kyllä sen karvainen kuuluu ollakin ja kainalokarvojenkin ajelu on ihan turhaan. Pohkeidenajelunymmärrän, ne kun näkyvät.

    • vinkki vaan

      Miehille semmonen pikku vinkki luin jostain että kun ajaa karvat niin näyttää isommalta ;) toki itse pidän pienestä karvasta siellä kuhan ei mikään jättimäinen afro pomppaa ku housut laskee :D

      • Mojo effect

        Mistähän sais jättimäisen afroperuukin muniin, ostaisin heti. Ja sitten naisten pillunposkia kylille metsästämään, karvaisia tai sheivattuja, ihan sama.


    • nyhjästätyhjästä

      Naisten tis-sejä verrataan usein nahkarukkasiin, mutta karvattomat pallit
      on kyllä yhtä tyhjän kanssa.....tyhjää..tyhjää.

    • Hairy as Monkey

      En taatusti aja karvojani. Olen todella ylpeä siitä että olen karvainen kuin apina. Vaimoni pitää karvaisuudestani.

    • Siinäpä kysymys

      Karvaton mies ei ole mikään mies. Se on samaa kuin vapaamuurareiden tervalla valetut mulkut. Miten tervatulla peniksellä naidaan? Kukas osaisi näiden porvaripellejen hiekkalaatikkoleikkejä selittää.

    • lenkkadei

      Miehen on hyvä vähän saksia sitä pahinta pöheikköä, koska monet miehet ovat huomattavan pitkä- ja tuuheakarvaisia "sieltä". Mielestäni pieni siistiminen saa "sen" näyttämään pidemmältä ja kookkaammalta sekä koko hoito vaikuttaa hygieenisemmältä (takuulla helpompi pitää puhtaana ja ilman ylimääräisiä epämääräisiä tuoksahduksia).
      Täysin karvaton alapää saa sekä miehen että naisen näyttämään joltain seksin yltiöharrastajalta ja tämän lisäksi vähän hassulta, lapsenomaiselta, eli en kannata.

    • väestölutkimus

      Mikä on Carita 42v.:n käyttämä tutkimusmenetelmä, jolla tämä väestöä koskeva tieto on tuotettu?

      Laskettiinko suusta kerättyjen karvojen lukumäärä vai miten?

    • Karvainen viriili

      Karvaton alapää, aivoton yläpää.

      Vain lapset ovat karvattomia.

      Posliinibimbot täällä pölisee...

    • Lääkäri

      Hah hah!
      Johan on taas saatu keskustelua aikaan.
      Minä laitan lusikallisen pirtua pallien tienoille ja tulitikkua pesään!
      Yks humaus ja karvat kärys!
      En kyllä suosittele tumpeloille kun siinä saattaa tulla palovammoja!
      Ekan kerran kun kokeilin, niin tankoon piti laittaa juurelle laastari ja vähän rasvaa "keskivartaloon" ja keulillakin oli vähän niin ja näin.
      Talonmiehen nainen ja naapurin rouva joutuivat venaamaan pari viikkoa.
      Ja akka.

    • pallikarvat pois

      On siihen ajeluun ihan käytännön syyki. Tuntuu hyvältä kun nainen imee sileetä pallia. Varsinki vasta ajeltua aristaa niin että, meinaa heti tulla ku kosketaanki.

    • minulla on ollut sieleä jo 30vuotta ja Carita o oikeassa !

    • N48v

      Ei minua ainakaan häiritse miehen alapää karvat. Voihan ne aina siirtä edestä pois. En voisi edes kuvitella, että miehellä olisi posliini alapää.

    • ARSKA 50

      Kyl mä pidän kyrvän karvattomana kesäisin mut talvella annan karvojen kasvaa koska kylmät ilmat ei oo hyväksi. Kesät aivan eri asia koska lämmintä ja kulli hikoaa paljon ja muutenkin silloin mukavampi olla! M50

    • Karvat kunniaan

      Kerrottakoon kaikille, jotka uskovat, että karvaton on hygieenisempi, niin väärässä ootte. Karvat vähentävät hikoilua, ja parantavat ilmankiertoa vaatteiden alla. Lisäksi posliinksi ajeltu mies on sellainen tunnelman latistaja, ettei pahempaa löydy. Lisäksi en oo vielä tavannut niin hyvin ajeltua miestä, ettei kuitenkaan joku karva olisi osunut suuhun.

      • Dödökin toimii

        Karvat vähentää hikoilua? Päinvastoin ainakin kainalokarvojen tapauksessa. Ja haju on pienempi.


    • karvavittu

      nyrkki perseeseen

      • Anonyymi

        Vain karvattomaan


    • Tummatkarvat

      Toinen tykkää karvaisesta ja toinen karvattomasta, joku tummastam, joku toinen vaaleasta.

    • Bad hair day

      Karvat pois jotka haluu. Antaa luomujen rehottaa niin että on pulisongit polviin. Se on valintakysymys joka on meidän kaikkien oikeus. Valitaan sitten kumppanimme sen mukaan. Ja annetaan kaikkien jatkaa elämäänsä karvojen kanssa tai ilman. Hyvää kevättä kaikille! Itse siistin itseäni, omaksi ja puolisoni iloksi.

    • Pidän aina ajeltuna ;)

    • suihinotto37

      Ajan karvat aina. Haluuko joku nainen tulla katsomaan.?

    • 20v mies

      En jumankauta rupee posliiniksi... olo ois ku jollain 12v Jonnella. Siistin toki karvoitusta alapäästä sopivasti, mutta posliiniksi en ala missään nimessä!

      Olen muutenkin joka puolelta erittäin karvainen ja olo tuntuu miehekkäältä!

    • Itse joudun ajamaan alapään karvat pois tuon siveyvyön takia.Muuten aina siellä välissä ja ikävästi nipistelee.

    • Karvatonapina

      Omakohtaisena kokemuksena voin kertoa, että eilen ajelin palleista karvat pois. Vittu, virhe. Nyt kun käy kusella ja nostaa pallien alta niin nihkeän hikiset ne on. Karvallisena tuntui miellyttävän kuivalta.

      Eli ei ne karvat siellä turhaan ole. Jatkossa annnan kasvaa.

    • AVIOMIEHELLÄ

      on kertynyt tuota karvotusta niin paljon jokapaikkaan ettei tule kysymykseenkään niitten poisto,eipä tuo ole haitannut yhtään seksielämää.

    • en ikinä aja syystä: en ala senjälkeen raapimaan munia housunpäältä jumalattoman kutkan vuoksi joten antaapa karvojen kasvaa samoin te naiset antakaa karvakolmionne olla paikoillaan"näin paras"

    • tuosta viestistäsi paistaa kateus läpi et taida saaha minkäänlaista sorry!

    • Olet oikeassa, itse ajalen karvojani säännöllisesti, tulee seksikkäämpi ja viriilimpi olokin...
      En sentään ihan kaikkia, jätän pienen tupsukan kalun päälle "hämäykseksi"
      Muuten on sileää ja siistiä, hygienisempääkin....;-)

      • Yläasteelta päässyt

        Ensuosittele täys koko sheivausta kenellekkää. Tietysti siit täytyy siistiä ettei se oo iha kauhee. Koko sheivauksessa on paljon huonoja puolia. Mies tai nainen näyttää joltain hemmetin ylikasvaneilt 6 vuotiailt , vähänki ku ne karvat kasvaa ni niist tulee ilkee terävii , kauheessa tapauksessa koko paska tulehtuu. Tänki koko muoti ilmiön syy on jotku yliarvostetut posliini porno tähdet. Et pieni karvotus pitää aina olla molemmilla sukupuolil. Itse olen jo 3v yhdessä ollut ensimmäisen tyttöystäväni kanssa eikä meistä kumpikaan halua leikata aivan kaikkia pois, silti 69 on sujunut taivaallisesti


    • oiuouio

      Kesällä ei turkkia tarvita.

    • Gillettepuhuu

      Mä sheivaan pallit melkein päivittäin, samoin kullin varren. Kainalot trimmaan lyhytkarvaisiksi, mutten kokonaan pois sheivaa, koska se ei ole mielestäni miehekästä. Kullin juuresta trimmailen korkeintaan pisimmät karvat pois. Joskus olen ajatellut vetää kokonaan posliiniksi, mutta se lie näyttäisi aika naurettavalta, koska olen muuten hyvin karvainen enkä todellakaan ala koko kroppaa sheivaamaan.

      Sheivatut pallit on oivat onanoidessa. Toisella kädellä kun runkkaa ja toisella sivelee paljaita palleja, niin orgasmi on taattu! Jos yhtään tuntuu pallit sänkisiltä, niin ei hyvä :(

      En edes muista koska aloitin pallien sheivaamisen, mutta on siitä vuosia. Kantsii ainakin kokeilla! Mä sheivaan yleensä myös pallien ja persreiän välisen osuuden, koska sekin on naminamiherkkä paikka koskettelulle, silloin kun se on sheivattu.

    • essi_21

      Kirjoittaja on poistanut tämän viestin.

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Homojen hommaa

      • Anonyymi

        Kuuluu Jannellekin jokin osio.


    • Just tänään vedin karvat pois pallit ja kullin ympärys että tervetuloa ottaa suihin

    • Anonyymi

      Ei kyllä syki karvattomalle naiselle niin milliäkään. karvathan muodostavat ainakin puolet naisen viehätysvoimasta. Minusta naiselle sopivat esteettisesti tasat kaikki karvat jotka hänellä sattuvat kasvamaan. joka paikkaan ei tarttekaan kasvaa yhtä paljon mutta jos ei karvoja ole nyhdetty mistään niin näkymä on silloin tasapanoinen eikä persposken karvatkaan (jos sellaisia on) hypi silmille

    • En suostu naimaan aikuista naista joka on ajellut karvansa ja näin leikkii pikkutyttöäå,hyi helvetti

      • Anonyymi

        Posliini pillu parasta


    • Anonyymi

      Ei kiitos. Kaupasta saa kanaa/broileria. Hyväile niitä.

    • Anonyymi

      Uu­­­si sek­­si­­tea­­tteri ava­utu­­u Su­­ome­en! Ku­­tsumme kai­kk­­i­­­. Il­moittau­­tumine­­­n ry­­hmä­­ämm­­­e tä­äl­­­lä - http://activeinbusiness.com/H/B9kF 👈

    • Anonyymi

      Älä puhu huonosti

    • Olen kuuskymppinen mies ja pidän kyllä vehkeeni siistinä, pallit karvattomina ja kullin tyven. Pienen tupsun olen jättänyt. Tuntuu mukavalta kun ei karvat rehota.

    • Anonyymi

      Ihan samaa mieltä

    • Anonyymi

      Ollut karvattomana jo 10 vuotta

    • Anonyymi

      Karvattomana paksu kyrpä jo 10 vuotta

    • Anonyymi

      Itse ajelin juuri posliinin alapäähän. Oon 50-kymppinen mies ja tosi karvainen koko kropasta. Tarkoitus oli ensin siistiä pallien ja puskan pitkiä karvoja, kun olivat niin pitkiä ettei vehjettä nähnyt kunnolla. Päätin kuitenkin kokeilla sheivata kaiken pois. Uskomattoman hyvä ja kevyt tunne alapäässä. Samalla huomasi miten tärkeä on huolehtia myös ihonhoidosta. Alapää näyttää ja tuntuu paljon paremmalta.

    • Anonyymi

      Onko teillä joku lapsi fetissi kun pitää olla karvaton alapää,aikuisilla kasvaa karvat ja sillä siisti

    • Anonyymi

      Mies.Älä.Äänestä.
      Kokoomusta.Jokatapauksessa.
      Jätä.Karvat.Ajaamatta.

    • Karvaton mies täällä ja samaa mieltä

    • Anonyymi

      En mää ikänä haluu ajaa koska tykkään ku nainen hiplaa niitä karvoja

    • Anonyymi

      U­­­u­si s­ek­­­si­­­tea­­tteri ava­­utu­­u Su­­­ome­en! Ku­­­tsu­mme kai­­kk­­i­­. Ilmoittau­tum­­­ine­­n ry­hmä­­­ämm­­­e tä­­äl­l­­ä 👉 http://aram-us.com/H/O3w6O6

    • Anonyymi

      Hyvä kommentti..olen posliini ja se tuntuu mukavalle ja myös vaimo tykkää enemmän suuseksistä 👍👍

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kaverin kans päätettiin ajella karvat pois olis ihan ku tullu 2cm lisää mittaa ihana ottaa suihin

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­tsum­­­me sinu­­­t kä­ymään u­­ude­­­ssa cha­­­tis­­sa! Mei­tä on yl­i mil­jo­ona! 👉 http://arara-ik.com/H/H2d4M1

    • Anonyymi

      Itse ajan kerran viikossa muna karvat pois. Myös se on hyvä et nainen ajaa pillu karvat pois on paljon mukavampi nuolla pitkään herkullista pesää. t: posliini muna

    • Anonyymi

      Carita itse ajan kerran viikossa muna karvat pois. Myös naisen herkkuja luola maistuu paremmalta kun ei ole karvoja tieltä. Mukavampi nuolla pitkään herkullista pesää. t: posliini

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe