Heissan.
Osaisikohan joku auttaa.
Näin la-su välisenä yönä unta siitä, että olin aivan viimeisilläni raskaana. Samoin viime yönä näin taas että olin raskaana.
Mitä se tarkoittaa unessa kun näkee itsensä raskaana, aika vahva merkki kun oli vain yksi yö välissä ja taas toistui, ei sama uni, mutta sama teema? Tämmöistä ei ole ennen näkynyt.
Hjälpä :-)
raskaana
4
3849
Vastaukset
- Opinion
Raskaus enteilee synnytystä. Unen raskaus voi merkitä uusia hedelmällisiä ajatuksia ja ideoita, uutta toivoa ja uusia mahdollisuuksia, ei välttämättä sitä, että saat oikeasti lapsen. Raskaus on siten ihan hyvä enne.
- alkuperäinen
Kiitos, juu, raskaanaolemisen mahdollisuutta kun ei näes ole ilmassa ollenkaan, hedelmälliset ajatukset ja uudet mahdollisuudet kuulostaa kyllä erinomaiselta :-)
- TIETÄJÄ
alkuperäinen kirjoitti:
Kiitos, juu, raskaanaolemisen mahdollisuutta kun ei näes ole ilmassa ollenkaan, hedelmälliset ajatukset ja uudet mahdollisuudet kuulostaa kyllä erinomaiselta :-)
Jos itse olet raskaana unessa, se tarkoittaa huonoa. Mikäli näet, että toinen henkilö on raskaana, se tarkoittaa hyvää.
Raskaana näkemisellä ei ole mitään tekemistä todellisuudessa raskaaksi tulemisen kanssa. - yäk
TIETÄJÄ kirjoitti:
Jos itse olet raskaana unessa, se tarkoittaa huonoa. Mikäli näet, että toinen henkilö on raskaana, se tarkoittaa hyvää.
Raskaana näkemisellä ei ole mitään tekemistä todellisuudessa raskaaksi tulemisen kanssa.miekin näen todella useasti unta että olen raskaana, vähän liiankin usein :/ alkaa ahdistamaan... ja epäilen suuresti että olisi kumpaakaan noista selityksistä :D ei ole kyllä tullut mitään hedelmällisiä ideoita mieleen viime aikoina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539