Onko hyviä mestoja?
Aikoinaan oli ainakin koskenlaskija hyvä paikka.
Muhoksen baarit
5
2840
Vastaukset
- Hyvä mesta Keltsu
Ei ole sarvipäätä enää, onneksi. Koskenlaskija oli mukiinmenevä. Mimmiteekki oli aikoinaan hyvä paikka. Oli disco,elokuvat, baari ja muutakin. Ja kaikkihan nyt nykyisen Kellarin tietää. Siellä käy melkoinen kuhina kun asakkaita riittää. Ja sinnehän mahtuu. Paikkana paljon parenpi kuin entinen.
- kellari2
Välis= samat juopot ukot ja akat istuu, jos sinne sattuu eksymään, ja Muhoksella varsinkin akat, ei kiinnosta! Luhti kuulemma kärsii asiakaspulasta, joten keltsu paras...kai!
- P.erse R.eikä
Taitaa Muhoksen baareissa samat selkäänpuukottajat pyöriä viikonlopusta toiseen.Kavereiden akkoja pumpataan yms.
Kulissiliitot rehottaa.
Hienoja ihmisiä Muhoksella!
Vanha kunnon Keidas takas Muhos-cityyn :-) Eiks jooo? - Utelias Vili
Onko Muhoksella muuten mitään diskoja yläasteikäisille?
- miolj
eiköhän noita ammattikoululla ja nuokkarilla pidetä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893