Onko hyviä mestoja?
Aikoinaan oli ainakin koskenlaskija hyvä paikka.
Muhoksen baarit
5
2873
Vastaukset 5
- Hyvä mesta Keltsu
Ei ole sarvipäätä enää, onneksi. Koskenlaskija oli mukiinmenevä. Mimmiteekki oli aikoinaan hyvä paikka. Oli disco,elokuvat, baari ja muutakin. Ja kaikkihan nyt nykyisen Kellarin tietää. Siellä käy melkoinen kuhina kun asakkaita riittää. Ja sinnehän mahtuu. Paikkana paljon parenpi kuin entinen.
- kellari2
Välis= samat juopot ukot ja akat istuu, jos sinne sattuu eksymään, ja Muhoksella varsinkin akat, ei kiinnosta! Luhti kuulemma kärsii asiakaspulasta, joten keltsu paras...kai!
- P.erse R.eikä
Taitaa Muhoksen baareissa samat selkäänpuukottajat pyöriä viikonlopusta toiseen.Kavereiden akkoja pumpataan yms.
Kulissiliitot rehottaa.
Hienoja ihmisiä Muhoksella!
Vanha kunnon Keidas takas Muhos-cityyn :-) Eiks jooo? - Utelias Vili
Onko Muhoksella muuten mitään diskoja yläasteikäisille?
- miolj
eiköhän noita ammattikoululla ja nuokkarilla pidetä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520