Onko hyviä mestoja?
Aikoinaan oli ainakin koskenlaskija hyvä paikka.
Muhoksen baarit
5
2346
Vastaukset
- Hyvä mesta Keltsu
Ei ole sarvipäätä enää, onneksi. Koskenlaskija oli mukiinmenevä. Mimmiteekki oli aikoinaan hyvä paikka. Oli disco,elokuvat, baari ja muutakin. Ja kaikkihan nyt nykyisen Kellarin tietää. Siellä käy melkoinen kuhina kun asakkaita riittää. Ja sinnehän mahtuu. Paikkana paljon parenpi kuin entinen.
- kellari2
Välis= samat juopot ukot ja akat istuu, jos sinne sattuu eksymään, ja Muhoksella varsinkin akat, ei kiinnosta! Luhti kuulemma kärsii asiakaspulasta, joten keltsu paras...kai!
- P.erse R.eikä
Taitaa Muhoksen baareissa samat selkäänpuukottajat pyöriä viikonlopusta toiseen.Kavereiden akkoja pumpataan yms.
Kulissiliitot rehottaa.
Hienoja ihmisiä Muhoksella!
Vanha kunnon Keidas takas Muhos-cityyn :-) Eiks jooo? - Utelias Vili
Onko Muhoksella muuten mitään diskoja yläasteikäisille?
- miolj
eiköhän noita ammattikoululla ja nuokkarilla pidetä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043