Paras lahja?

Jasminnnn

Eli tarvitsisin nyt teidän kaikkien apua! Paras ystäväni täytti viikko sitten 18 vuotta ja kerroin hänelle että saa lahjani vähän jälkikäteen kun rahatilanne on parempi, hän ymmärsi oikein hyvin asian ja on tottunut muutenkin siihen että multa tulee noi lahjat vähän myöhässä! Joka tapauksessa olemme tunteneet ala-asteelta asti eli monta, monta vuotta ja pysyneet yhdessä! Tähän asti minun lahjani ovat olleet vähän erikoisempia esim viime vuonna hänen lahjansa oli että silmien eteen sidottiin huivi jotta hän ei nähnyt mitään ja hänet laitettiin auton kyytiin ja lähdimme kohti terminaalia kyseessä oli siis laivareissu josta hän ei tiennyt mitään ja terminaalissa odottivat hänen parhaat kaverinsa ja vasta autossa häneltä otettiin huivi pois. Kaverini oli ihan innoissaan ja melkei itki onnesta ei ollut yllättynyt ikinä niin paljon! Ja olen myös näitä ihmisiä ketä harrastaa itsetehtyjen korttien tekemistä eli isoa kartonkia kuvia täyteen menneiltä ajoilta ja vähän uudempaakin tuotantoa sekä tekstiä paljon sellaista joka oikeasti sopii ja kuvailee meijän ystävyyttä! Nyt haluaisin jotain vielä parempaa josta hän yllättyy täysin ja jonka muistaa aina! Hänelle järjestettiin myös viime viikolla yllätyssynttärit :) onkohan tästä enää parempaa, isompaa ja erikoisempaa "lahjaa" tai yllätystä olemassa? Jos on kertokaa, yleensä olen itse saanut järjestettyä mutta nyt on tosi kyseessä ideani ovat vähissä :( ja hän on myös muuttamassa syksyllä toiselle paikkakunnalle n 6 tunnin päähän täältä :( eli nyt tarvitaan maailman paras synttärilahja! Kiitos paljon etukäteen kaikille jotka näkevät vaivaa ja viitsii auttaa! Ps. Lahja tai yllätys voi olla myös moniosainen eli voi olla jotain konkreettista mukana mutta sellainen millä on arvoa! Koska hän on sen todellakin ansainnut!

3

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Happybirthday

      Ei voi muuta sanoa kuin ihanaa!! Ihana kuulla oikeasti jonkun suunnittelevan ja miettivän noin tarkkaan miten yllättää paras kaveri. Tiedän myös niitä jotka ostavat lyhyen miettimisen jälkeen vain jonkun tosta noin. En voi uskoa todeksi että joku viitsii ja halua nähdä noin paljon vaivaa kun sinä! Olen hirveän otettu että oikeitakin ystäviä on jotka todella tekevät mitä vaan saadakseen ystävälleen parhaimmat synttärit ja tosiaan suunnitellun lahjan! Ja myös aikasempi yllätykseksi oli aivan mahtava!! Voi kun osaisin auttaa sinua :( toivottavasti keksit jotakin hienoa, tsemppiä! :)

      • Skufall456

        Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, vau!
        Mieleeni tuli heti jokin ulkomaanmatka tai oikeastaan äkkilähtö, tosin on hirveän kallis :( mut ainakin jotain minkä hän muistaisi loppuelämän! Tosin ymmärrän jos ei rahat riitä ihan siihen. Sitten voisi olla joku kylpyläjuttu esim viikonlopuksi :) ja jotain kivaa järjestäisit sinne! Toivon että oli edes jotain apua tai suuntaa antavaa! :))


    • Jeejeejejejej

      Hei tehkää Tallinnan reissu? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe