ta tyttökissaa. Minulla on aina ollut kissoja, asun yksin. Minulla on aikaa kissoille, en ole enää työelämässä. Siamilaisia minulla ei ole ollut mutta muita kissoja on ollut. Asun Tampereella. Suositelkaa hyvää kasvattajaa, saisi olla kokenut. En haluaisi viedä kissoja näyttelyyn. Olisiko parempi ottaa 2 tyttöä samalta kasvattajalta? Olin alustavasti suunnitellt että otan samalta. Paljonko siamilaiset maksavat nykyään, ja kauankohan kahta tyttöä joutuisi suunnillen odottamaan? Kiitos jos joku osaa vastata.
Olen ajatellut ottaa 2
3
174
Vastaukset
- Ja vielä kysyn
Että voisin viedä kissoja valjaissa, ulkoiluttaa heitä välillä. Oppivatko siamilaiset kuinka helposti/varmasti valjaisiin? Täytyykö talvella pukea heille vaatetta päälle?
- naamiot
http://www.sajam.fi/
Tuolta löytyy FIFen alaiset kasvattajat varmaankin koko Suomen alueelta, joten käy tutustumassa yhdistyksen sivuihin, pentutarjontaan ja kasvattajien kotisivuihin. Ota yhteyttä kiinnostaviin kasvattajiin suoraan ja haastattele heitä sekä vastaile heidän kysymyksiinsä. Näin pääset varmasti eteenpäin asiassa parhaiten.
Kukaan ei pakota sinua näyttelyihin, mutta auttaa varmasti jos niihin haluat tutustumaan mennä. Sama pentueen kissat on jo toisiinsa tottuneita, joten se helpottaa varmasti kotiutumista. Samaa sukupuolta olevia myydään helposti samaan kotiin, mutta eri sukupuolta ei, ellei ne ole jo valmiiksi leikattuja. Ihan vain vahinkojen välttämiseksi, koska itämaiset kissarodut aloittaa kiimat jo hyvin nuorina ja vahinkojen mahdollisuus silloin on korkea.
Ota rohkeasti yhteyttä yhdistyksen toimihenkilöihin, heiltä saat varmasti kysymyksiisi vastaukset hinnoista ja pentutilanteesta sekä mahdollisista tulevistakin pentueista. - Deuce3
Tiesithän että siamilaiset ja muutkin neloskategorian kissat ovat hyvin aktiivisia ja vaativat paljon virikkeitä? Ne osaavat myös käyttää ääntään kovasti.
Hinta on varmaan jotain 600-800e välillä.
Valjaisiin tottuminen riippuu kissasta ja kasvattajasta. Jos pennuilla on pienestä pitäen harjoiteltu valjastelua niin luultavasti se sujuu ongelmitta. Totuttelukysymys ennenkaikkea. Myös valjaiden mallilla saattaa olla merkitystä, meillä vain Vänttisen valjaat eivät ole aiheuttaneet valjashalvausta.
Lyhytkarvaisia ja usein aika isokorvaisia elukoita joten ihan hirveillä pakkasilla en menisi ulos ainakaa pitkäksi aikaa. Omat kisuni, OSH ja siamilainen viitsivät vielä lyhyitä hetkiä olla ulkona mutta kesällä mennään tunnin lenkkejä.
Oletko etsinyt tietoa kissan ruokinnasta ja muusta huolenpidosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998