Olen ajatellut ottaa 2

sininaamio siamilais

ta tyttökissaa. Minulla on aina ollut kissoja, asun yksin. Minulla on aikaa kissoille, en ole enää työelämässä. Siamilaisia minulla ei ole ollut mutta muita kissoja on ollut. Asun Tampereella. Suositelkaa hyvää kasvattajaa, saisi olla kokenut. En haluaisi viedä kissoja näyttelyyn. Olisiko parempi ottaa 2 tyttöä samalta kasvattajalta? Olin alustavasti suunnitellt että otan samalta. Paljonko siamilaiset maksavat nykyään, ja kauankohan kahta tyttöä joutuisi suunnillen odottamaan? Kiitos jos joku osaa vastata.

3

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vielä kysyn

Että voisin viedä kissoja valjaissa, ulkoiluttaa heitä välillä. Oppivatko siamilaiset kuinka helposti/varmasti valjaisiin? Täytyykö talvella pukea heille vaatetta päälle?

• naamiot

http://www.sajam.fi/

Tuolta löytyy FIFen alaiset kasvattajat varmaankin koko Suomen alueelta, joten käy tutustumassa yhdistyksen sivuihin, pentutarjontaan ja kasvattajien kotisivuihin. Ota yhteyttä kiinnostaviin kasvattajiin suoraan ja haastattele heitä sekä vastaile heidän kysymyksiinsä. Näin pääset varmasti eteenpäin asiassa parhaiten.

Kukaan ei pakota sinua näyttelyihin, mutta auttaa varmasti jos niihin haluat tutustumaan mennä. Sama pentueen kissat on jo toisiinsa tottuneita, joten se helpottaa varmasti kotiutumista. Samaa sukupuolta olevia myydään helposti samaan kotiin, mutta eri sukupuolta ei, ellei ne ole jo valmiiksi leikattuja. Ihan vain vahinkojen välttämiseksi, koska itämaiset kissarodut aloittaa kiimat jo hyvin nuorina ja vahinkojen mahdollisuus silloin on korkea.

Ota rohkeasti yhteyttä yhdistyksen toimihenkilöihin, heiltä saat varmasti kysymyksiisi vastaukset hinnoista ja pentutilanteesta sekä mahdollisista tulevistakin pentueista.

• Deuce3

Tiesithän että siamilaiset ja muutkin neloskategorian kissat ovat hyvin aktiivisia ja vaativat paljon virikkeitä? Ne osaavat myös käyttää ääntään kovasti.

Hinta on varmaan jotain 600-800e välillä.

Valjaisiin tottuminen riippuu kissasta ja kasvattajasta. Jos pennuilla on pienestä pitäen harjoiteltu valjastelua niin luultavasti se sujuu ongelmitta. Totuttelukysymys ennenkaikkea. Myös valjaiden mallilla saattaa olla merkitystä, meillä vain Vänttisen valjaat eivät ole aiheuttaneet valjashalvausta.

Lyhytkarvaisia ja usein aika isokorvaisia elukoita joten ihan hirveillä pakkasilla en menisi ulos ainakaa pitkäksi aikaa. Omat kisuni, OSH ja siamilainen viitsivät vielä lyhyitä hetkiä olla ulkona mutta kesällä mennään tunnin lenkkejä.

Oletko etsinyt tietoa kissan ruokinnasta ja muusta huolenpidosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      60
      909
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      736
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    8. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      712
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      698
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe