Haluan Lada 1200s

Ladaan rakastunut

Moikka tänne

Arvoisat auton käyttäjät. Kysyn neuvoa?
1200s -85 135tkm. Tuollaista tarjottiin ja yhdellä ollut. Auto kuin uusi.
Mitä perusasjoja otettava huomioon?

19

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväkäyttöauto

      Se on hyvä perus auto !

    • Kerholainen

      Ensimmäiseksi kannattaa liittyä Lada kerhoon,ja lähettää kysymykset sinne. Sieltä saa asiallisemmat vastaukset,kuin täältä.

      • sama,,

        Hei. Innostuksissani ostin sen.
        Yhden päivän kokemuksella on toimiva auto, kaikki toimii.

        Miten siihen kerhoon liitytään? Tarviiko suosittajan, kun en tunne ketään. Niin ja millaista se toiminta siellä on.


      • Kerholainen
        sama,, kirjoitti:

        Hei. Innostuksissani ostin sen.
        Yhden päivän kokemuksella on toimiva auto, kaikki toimii.

        Miten siihen kerhoon liitytään? Tarviiko suosittajan, kun en tunne ketään. Niin ja millaista se toiminta siellä on.

        Hyvä ostos. Paljon huolettomia kilometrejä.
        Varmaan oletkin löytänyt "Ladakerhon" sivut,josta selviää liittymis ohjeet. Sieltä saa paljon hyödyllistä tietoa Ladoista.


      • sama,,
        Kerholainen kirjoitti:

        Hyvä ostos. Paljon huolettomia kilometrejä.
        Varmaan oletkin löytänyt "Ladakerhon" sivut,josta selviää liittymis ohjeet. Sieltä saa paljon hyödyllistä tietoa Ladoista.

        Moi

        Joo, löysin. Tavataan kokoontumisissa??
        On ajettu 500km ja toimii hienosti.


    • Perusrautaa

      Lada 1200 S, eli lada 1200 Stalin, on hyvä pelii.
      Parhaissa vanhemmissa malleissa on ketjukäyttöinen nokka-akselikin !!
      Mutta halvimmissa 1200 malleissa on käytännöllinen kumihihna.

      Jos on ketjulla niin on huoleton biili, aito Stalin !
      Kun Jo ketjun äänestä kuuleee, milloin pitää vaihtaa. kumihihna vaan katkee naps.
      Ketjulla kestää ajaa huoletta yli 200 000 km !

      Jos on tuuria niin vanhemmissa malleissa on jotain NL aikaista hartsimuovia ne sisustuspinnoitteet, joista sitten saat sen aidon Lada tuoksun. Haju on kuin 16 neitsyttä alöapesulla, ihannaa nostalgiaa, impeyden hajua togliatista !!!! Uraaa Uraa.

      • Kalle

        1200 L 89 vuosimallissa oli ketjulla nokka-akseli missähän välissä se on muuttunut remmille? Tuoksut olivat aivan samat kuin muissakin autoissa.


      • Ladan tuoksu huumaa
        Kalle kirjoitti:

        1200 L 89 vuosimallissa oli ketjulla nokka-akseli missähän välissä se on muuttunut remmille? Tuoksut olivat aivan samat kuin muissakin autoissa.

        Kyllä NL lada haisi ihanalle raikkaalle hik tamaralle, ilman alapesua.


      • aropupu81

        Olisikohan ollut kuitenkin 1300, jossa oli remmikone...?


      • 2103-79

        ittelle kelpais vihrea 2103-79. tollasella ajelis ja tekis pisimman keikkansa pudasjarvelle


    • Ziguli diesel

      Kumilenkkejä sekä sulakkeita tarvitaan sillä Ladassa oli ongelmia vain sähköpuolella. Itse kone, laatikko, kytkin ja perä olivat pirun vahvoja.
      Oma 1600 SL veti asuntovaunuakin ihan miehekkäästi .

    • sama..

      Nyt ajettu yli 2000km. Hyvin toimii ja ei vikoja. Lämmin on.

      • samara.

        Sellaisia ne Ladat on. Hyvin toimivia.


    • Rakkaus ladaan

      Jos ladan penkin verhoiluun viiltää sopivan himokkaan villon puukolla, niin voi siinä sitten lada mies yhtyä ladaan aivan käytännössä, hieman siihen rasvaa ja onni ja laukeaminen tulee ladan omistajalle.
      Samaa eukkoahan ei aina jaksa kyntää ja thai hieronta maksaa,nääs,

      • Kalli

        Elkää kokeilko mersuun ja muihinkaan autoihin sellaista on niissä sen verran jäykät vieterit penkeissä että pääsettä kalleimmistanne alle aikayksikön jos niitä yleensä arvostatte.


      • ripulia rallaa
        Kalli kirjoitti:

        Elkää kokeilko mersuun ja muihinkaan autoihin sellaista on niissä sen verran jäykät vieterit penkeissä että pääsettä kalleimmistanne alle aikayksikön jos niitä yleensä arvostatte.

        Länsiräppänä miehet jyystävät pakoputkia,auton,ja toistensa.


      • oooooiiioi
        ripulia rallaa kirjoitti:

        Länsiräppänä miehet jyystävät pakoputkia,auton,ja toistensa.

        no on heilläkin huvisa huhhuh huhhuh.....


      • Kalli
        oooooiiioi kirjoitti:

        no on heilläkin huvisa huhhuh huhhuh.....

        Lada ja sen omistaja rakastavat ja luottavat toisiaan voiko sen onnellisempaa olla. Länsiräppänän ja sen omistajan suhde on kulissi avioliitto, se perustuu vain siihen että pitää olla komeampi auto kuin naapurilla. Räppänän omistaja käytön jälkeen juoksee postilaatikolle kahmaisee lehden juoksee sisälle ja lukee kiireellä automainokset että joko olisi nuorempaa ja viriilimpää autoseuraa saatavilla. Onnetonta tämän kaltainen suhde minun mielestä.


      • atp-919
        Kalli kirjoitti:

        Lada ja sen omistaja rakastavat ja luottavat toisiaan voiko sen onnellisempaa olla. Länsiräppänän ja sen omistajan suhde on kulissi avioliitto, se perustuu vain siihen että pitää olla komeampi auto kuin naapurilla. Räppänän omistaja käytön jälkeen juoksee postilaatikolle kahmaisee lehden juoksee sisälle ja lukee kiireellä automainokset että joko olisi nuorempaa ja viriilimpää autoseuraa saatavilla. Onnetonta tämän kaltainen suhde minun mielestä.

        tollasen omistais


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      59
      877
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      594
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      36
      554
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      106
      520
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe