Meille tuli kolme päivää sitten 10 viikkoinen kääpiövillakoiran pentu. Olen nyt huomannut kahdesti kolmen päivän aikana, että sille on tullut nukkuessa outo täristys/värinä, joka on kestänyt muutaman sekunnin. etenkin takatassut, mutta myös koko kroppa on tärissyt. Onko tämä normaalia? Muuten pentu vaikuttaisi olevan terve ja reipas hereillä ollessaan.
kääpiövillakoiran tärinä nukkuessa
4
217
Vastaukset
- kolmas kerta
On ihan normaalia :) Meillä koirat tekee samaa, rotu tosin eri :)
- kirsi1
se voi nähdä unta.
- Nepps
Oma kääpiöpinseri on tärissyt nukkuessaan siitä asti, kun meille 7vkon ikäisenä tuli. Sama oliko kesä tai talvi niin tärisee silti. Ja se tärinä on semmoista kuin palelisi. Ikää nyt vähän vajaa vuosi. Ei siis joka kerta tärise, kun nukkuu mutta kuitenkin on joka päiväistä. Aloin jo miettimään, onko tuo ihan normaalia mutta ilmeisesti on ihan yleistä(?).
- Soopelipoika
Koirasi näkee unta juoksemisesta :) Ei kannata ihmetellä myöskään tukahtunutta haukkua, maiskuttelua, unissaan murisemista - ne tekevät unessa samoja asioita kuin valveillakin. Urokset voivat jopa laueta kesken päikkärien.
Eli ihan normaalia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883