Entä miten suhtaudutte muihin naisiin, kun olette ihastuneet?
Kiinnostaisi ihan konkreettisesti tietää millä tavalla nainen on ajatuksissanne. Naisena voin kertoa omalta kohdaltani, että ehkä 70% (vuorokauden ajasta ja tilanteesta riippuen) ajatuksista on seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyviä. Loput niitä, että mietin mitä hän tekee, halaan ja silitän häntä ajatuksissani siellä missä hän on, kuiskaan korvaan jotain tai siirrän ajatuksen voimalla lämpöä hänelle :). Sitten aina välillä kuvittelen hänen vaikka istuvan minua vastapäätä ruokapöydässä, kävelevän ovesta sisään jne. Ajattelen hänet istumaan kotisohvalleni jne.
Voin kyllä viehättyä toisista miehistä, mutta aika pinnallisesti. Jollain tasolla etsin häntä kaikkialta ja kukaan muu ei ole mitään hänen rinnallaan. Tässä siis kyseessä melkoisen voimakas ihastuminen.
Ihastunut mies: millaisia ajatuksia ajattelet ko. naisesta?
69
18003
Vastaukset
- sieltä saat vastauksesi
Älä kysele mielipiteitä vaan toimi. Juttele sille miehelle ja kysy häneltä.
- m33v
Joo aika samallalailla menee täällä. Jos oon vaikka kotona ni kuvittelen et se ois täällä tiskaamassa , laittamassa ruokaa jne...
- Mies vastaa
Kuvittelen erilaisia tilanteita tai keskusteluja hänen kanssaan.
Tai niinkuin sinäkin mietin että jos hän olisi vieressä istumassa. Illalla/yöllä/aamulla sitten enemmän niitä fyysisiä juttuja =). - m27.
Samanlaisia ajatuksia kuin aloittajalla, mutta aika vähän ajattelen sitä seksuaalista kanssakäymistä, välillä kyllä.
- fgjjj6
toisinaan aattelen itteeni paskalla ja huudan vaimolle että kipaseppa hakemaan siwasta muutama wc-paperi-rulla.
- nainen kyselee
Ihania vastauksia miehet, kiitos niistä! En minä tiedä tuon ko. miehen tunteista itseäni kohtaan, joten häneltä ei välttämättä tähän edes mitään vastauksia saisi. Kunhan vain haluan tietää miten miehet kokevat tällaisen asian. Jotenkin on helposti sellainen vääristynyt(?) kuva, että miehet ajattelee pelkkää seksiä (ja siinäkin kohde vaihtuu lennosta uuteen) tai jotenkin vähemmän romanttisesti sitä naista, mutta nämä viestit kertoo kyllä hellyyttävän romanttista kieltä asiasta.
- Nainen 35
Naisena voin sanoa, että voimakas ihastuminen on ihan kamalaa. Tuntuu, että ihastuksen ajattelu on ihan pakonomaista, ajattelee aamulla kun ensimmäisenä herää, ja viimeiseksi kun illalla nukahtaa.
Jotenkin en usko, että miehet ihastuvat näin, että ajattelisivat ihastustaan paljonkaan siinä välissä kun eivät häntä näe. Vai?- Tossa olet
väärässä. Samanlaiset tunteet oli minulla erästä naista kohtaan vuosi sitten, ja vieläkin joka päivä mietin mitä hänelle kuuluu.
- Mies 35
En osaa sanoa miehistä yleisesti, mutta ainakin minulla ihastuksen ajattelu on ihan yhtä pakonomaista.
- nainen kyselee
Lohdullista kuulla, että miehet ja naiset ei taida erota tässä kovinkaan paljoa toisistaan. Ei ole niin friikki olo naisena :D
- Mies vastaa
Kun paha ihastus iskee niin se kohde on kyllä mielessä heti aamulla kun herää ja illalla viimeisenä kun menee nukkumaan.
Tällaisia ihastuksia ei tosin tapahdu kuin ehkä kerran viidessä vuodessa ja nekin johonkin saavuttamattomaan henkilöön.- söpistelyäkö
Näin se menee.
- mies muoalta
Kyllä ap. naisena ajattelee aivan samoija asioita kuin miehetkin.
Siellä oli seksistä ja siitä miten olla muuten lähekkäin ja miten jutella yms... Ihan samat ne on minulla miehenäkin....
Ja niinkun joku sanoikin, niin kyllä kait joskus sen asian kanssa vois toimiakin ja jos joku itselle mieleinen ihminen tekee jotain, nii vastata kutsuun..... - nainen kyselee
Pitää vielä tarkentaa kun olen itsekin nyt enemmän pohdiskellut että mitä sitä tulee ajateltua, että varmaan merkittävin asia on se, että toinen on jollain tavalla "mukana ajatuksissa" lähes koko ajan. Vaikkei ajattelisikaan mitään konkreettista, on vain tietoinen siitä toisesta. Vain keskittymistä vaativa intensiivinen tekeminen tai keskustelu vie ajatukset pois hetkeksi.
Ja tosiaankin tämä on ahdistavaa, niinkuin tuo yksi nainen kommentoi. Välillä suorastaan pakahduttavaa ja henkeäsalpaavan ahdistavaa. Erityisesti tällaisessa tilanteessa kuin itselläni, kun näkee toista vain harvakseltaan ja on olo, että pitäisi saada asioita selvitettyä.- m432..
juuri näin , asiat selväksi ettei kiusaa itseäään liikaa.
Tunteet täytyy kohdata , ettei riko itseään liikaa.....
- yks mies vaan
Tää ei kuulu tänne, mutta koska aina jonkun verran kuitenkin miettii seksiä, nii myös jotain fantasiaa...
Miettii millaiset pikkuhousut sillä on ja mille se maistuu...
Joskus nää käy mielessä sit sen tilanteen jälkeen - salizeefallinginlove
Mä olisin voinut aivan hyvin kirjoittaa tuon. Oonko naputellut tuon rakkaudenhuumassa huomaamatta? Joka yö kuvittelen hänet vielä vierelleni sänkyyn ja mitä siellä tekisimmekään...
- Nainen 35
Kiitos aloittajalle ja kaikille vastanneille. Olen ollut varma siitä, että tunne-elämässäni on jotain vikaa, etten ole ihan terve. Luulin, ettei kukaan normaali aikuinen ihastu enää näin, kuten olen itse ihastunut.
Tottahan se on, ettei tällaisessa ole mitään järkeä. Voi kun voisikin kiskaista tämän henkilön päänupistaan pois häiritsemästä. Kuvittelen hänet viereeni tilanteisiin, juttelen hänelle, kelaan aiempia kohtaamisia, kuvittelen tulevia kohtaamisia, haaveilen seksistä, mietin millaisia meidän lapset olisivat, mietin, missä hän on nyt ja mitä tekee jne. Minä, aikuinen ihminen!
Kun käyn läpi aiempia kohtaamisia, etsin merkkejä siitä voisiko hän mitenkään olla kiinnostunut minusta, ja sitten taas välillä syöksyn epätoivoon varmana siitä, ettei hän mitenkään voi tykätä minusta. Välillä ajattelen, että on moraalitonta käyttää toista ihmistä hänen tietämättään tällaisiin päiväunelmiin, mutta kuten sanottu, tämä ei ole minun hallinnassani.
Jos jollakulla on lääke tähän sairauteen, niin kertokaa heti, kiitos.- tohtorihuuh
>Jos jollakulla on lääke tähän sairauteen, niin kertokaa heti, kiitos.
Sano jotakin kivaa tälle henkilölle. - Nainen 35
tohtorihuuh kirjoitti:
>Jos jollakulla on lääke tähän sairauteen, niin kertokaa heti, kiitos.
Sano jotakin kivaa tälle henkilölle.Olen sanonut, ei auttanut!
- tohtorihuoh
Nainen 35 kirjoitti:
Olen sanonut, ei auttanut!
Et sanonut tai tehnyt sellaista, josta selviäisi, onko hän kiinnostunut sinusta vai ei.
- vaikkanainenolenkin
Kiitos aloittajalle ihanasta ajatusten jakamisesta. Ajattelen aivan samoja kuin sinä, yhtä usein (no seksiä kyllä vain öisin lähinnä kun ei uni tule), ja yhtä pöllöltä tuntuu kun ajattelee sitä ajattelemistaan! Yli vuosi mennyt. Eikä mitään toivoa ilmeisesti koko jutussa. Silti aina vain... Kuin ei osaisi enää "elää" yksin vaikka koko ajan elääkin.
- yöksistä
Ei suomalainen mies mitään tunne. Se on tunnevammainen ja täynnä itteensä, pelkurikin, joka ei yhdestä ihastuksesta välitä kuin siihen asti ku näkyy parempi herkkuperä vaikka metroassalla, silloin vaihtuu seksihaave automaattisesti toiseen ilman että ihastuneella miehellä itsellään on asiaan minkäänlaista tunnepitoista tai moraalista ristiriitaa. (Toki mies ei ihastuksensa kohteelta sietäisi vastaavaa joka suuntaan kiimaantumista...)
Suomalaisen miehen ihastus ei ansaitse muuta ku perään sylkemisen. Tai kannattaahan aina käyttää hyväkseen jos on puutteessa. Ihastuneelta saa hyvää seksiä, vaikka se ihastunut ois toiseen ihastunut niin ei mitään eroa. Suosittelen kuitenkin että jokainen nainen etsii mieluummin vaikka euroopasta miehen, niin saa laadukkaampaa. Toin kyllä jokainen mamukin päihittää suomalaisen miehen ihan kirkkaasti, jos on sopeutunut suomen oloihin. Ne sopeutumattomat ovat sitten samaa kastia suomalaisen miehen kanssa. Yök. - Hyvä ihminen
Aika sama kaava täälläkin. Ajattelen "sinua" kaikissa mahdollisissa arjen askareissa.
Onhan tuo henkisesti piinaavaa kun koskaan ei voi olla varma tunteeko toinen 100% samoin ja ujous taitaa tuhota loputkin toiveet.
Kivasti samoja ajatuksia aloittajalla kuitenkin! - niceandslow
Olen keski-ikäinen mies.
Ajattelen ihastuneena naisesta, että olisin hänen kanssaan jossakin mukavassa paikassa, esim. kesäisenä päivänä viettämässä lomaa järven rannalla. Hellisimme toisiamme viltin päällä, ja mietin, millaisia tunteita minulla olisi siinä tilanteessa häntä kohtaan.
Seksiä ajattelen vähemmän ihastuksen kohteen kanssa kuin muuten ajattelen naisten suhteen. Ihastuksen kohde herättää siis enemmän romanttisia ajatuksia kuin seksuaalisia, vaikka toki niitäkin on.
Sellaista yleistä positiivista haaveilua siis romantiikasta ihastuksen kanssa. :) - ............
Olen nainen ja ajattelen ihastustani enenempi seksuaalisesti. Kuvittelen tilanteita missä minua otetaan eri paikoissa. Toki välillä saattaa jotain arkisia tilanteita olla mukana, mutta niihinkin liittyy seksi. En koe olevani mikään nynfomaanikko, mutta seksi on erittäin tärkeää suhteessa. Jos olen suhteessa, niin mekeinpä päivittäin pitäisi saada.
- nainen kyselee
Mahtaakohan tämä ajatusten seksuaalisuuden painottuminen vaihdella ihastumis"tapauksesta" riippuen vai ihan vain ihastuneesta henkilöstä itsestään? Aika jännä, että niin moni mies sanoi että ajatukset on vähemmässä määrin seksuaalisia. En yhtään muista omia aiempia vastaavia kokemuksia.
On ollut mahtavaa lukea näitä vastauksia! Todella avartavaa, lisää saa laittaa :)- mies vaan
Mut se on vaan niin, että tavalla tai toisella seksi tulee esiin nipeastikkin.....
Ja varmaa seksi on se syy miksi sitten se nainen katkaisee kaiken mielummin kuin jää kehittämään sitä asiaa. Sitä kun saa sanoa periaatteessa mitä vain ja olla sitten oikeasti mitö vaan.
Meitä ithmisiä kun on niin monenlaisia ja joskus ns. VAJAKKIKIN iskee jonkun sieluun ja sit vaan on yks asia joka pistää kaiken poikki, vaikka periaatteessa mieli sanoo toista.....
Kato, se ihmisen suhtautuminen toiseen näkyy ja loistaa.... eikä sitä tarvita kuin yksi ihminen joka pistää ns. pään sekaisin... ihminen ja nainekin on kuitenkin laumaeläin.
Ja varmaa seksuaalisuus on yksi tärkein osa ihmisten välillä ja harva sitä voi myöntää sit suoraa.... ei kukaa ota toista ihmistä elämäänsä pelkän naaman takia.
Ja nykypäivänä on se etu, että asiat voi puhua ja kertoa niin, ettei toisen tarvin hikoilla ja täristä. Joskus 20v sitten ihmisten piti kohdata keskustellakseen realiaikaisesti. Nykyää kaikilla on omat henkilökohtaiset puhelimet ja edulliset puhelut... Kun yhteys on luotu,niin kannattaa käyttää niitä ja puhua asiat... kysyä mitä toinen ajattelee ja kysyä mitä joku ajattelee jostain itselle tärkeästä elämän osa-alueesta. Ja kannattaa tehdä jotain sen eteen, ettei toisen tarvi pelätä hänen seurassaan...
Se ikuinen puhumattomuus ja epämääräiset sanat suorastaan vituttaa, kun asiat kerranmuute näkyy läpi...... Tuolla toisaalla on mainittu jo miten kaiken voi alkaa, jos kerran tietää toisen nimen. - rumastilaitoit
mies vaan kirjoitti:
Mut se on vaan niin, että tavalla tai toisella seksi tulee esiin nipeastikkin.....
Ja varmaa seksi on se syy miksi sitten se nainen katkaisee kaiken mielummin kuin jää kehittämään sitä asiaa. Sitä kun saa sanoa periaatteessa mitä vain ja olla sitten oikeasti mitö vaan.
Meitä ithmisiä kun on niin monenlaisia ja joskus ns. VAJAKKIKIN iskee jonkun sieluun ja sit vaan on yks asia joka pistää kaiken poikki, vaikka periaatteessa mieli sanoo toista.....
Kato, se ihmisen suhtautuminen toiseen näkyy ja loistaa.... eikä sitä tarvita kuin yksi ihminen joka pistää ns. pään sekaisin... ihminen ja nainekin on kuitenkin laumaeläin.
Ja varmaa seksuaalisuus on yksi tärkein osa ihmisten välillä ja harva sitä voi myöntää sit suoraa.... ei kukaa ota toista ihmistä elämäänsä pelkän naaman takia.
Ja nykypäivänä on se etu, että asiat voi puhua ja kertoa niin, ettei toisen tarvin hikoilla ja täristä. Joskus 20v sitten ihmisten piti kohdata keskustellakseen realiaikaisesti. Nykyää kaikilla on omat henkilökohtaiset puhelimet ja edulliset puhelut... Kun yhteys on luotu,niin kannattaa käyttää niitä ja puhua asiat... kysyä mitä toinen ajattelee ja kysyä mitä joku ajattelee jostain itselle tärkeästä elämän osa-alueesta. Ja kannattaa tehdä jotain sen eteen, ettei toisen tarvi pelätä hänen seurassaan...
Se ikuinen puhumattomuus ja epämääräiset sanat suorastaan vituttaa, kun asiat kerranmuute näkyy läpi...... Tuolla toisaalla on mainittu jo miten kaiken voi alkaa, jos kerran tietää toisen nimen.En ottaisi ketään pelkän puhumattoman naaman takia vierelleni mutten myöskään ikinä pelkän seksin. Siinä sinun teoriallesi kumoava vaste.
- liian ihastunut
Itse olen nainen (tarkemmin tyttö) ja ajattelen usein ihastukseni viereeni. Joskus alan jopa puhumaan ja halailemaan olemattomia...
- mies vaan
Tyttö.
Toimit aivan samalailla kuin minä.
Illalla pehkuihin mennessä otan tyynyn ja painan pään ajatuksissani toisen rintaa vasten ja juttelen asiois tälle niinkuin siinä olisi joku.
- syvällä hänessä
Minä yleensä sanoittelen mielessäni tulevia flirttejä hänelle. Parhaat heitot ovat tarkkaan harkittuja, joille tarjoutuu sitten sopiva tilaisuus. Minä olen todella onnellisessa asemassa, kun tilaisuuksia tulee paljon, koska pääsen hänen kanssaan tekemisiin päivittäin. Flirtit ovat ihana asia, jolla voin oikeasti _elää_ ihastukseni.
Joskus ajattelen riuduttavia keskusteluja, joissa jompikumpi olisi ehkä loukannut toista tai muuten tunteet ovat pelissä. Mutta niitä on vähän.
Aika vähän on myös seksi mielessä, koska siihen on hänen kanssaan vielä matkaa. Tietysti minä haaveilen hänestä niinkin. Sellaiset haaveet ovat tuntemuksia, jossa voin tuntea jonkun pienen kosketuksen kuten hänen hiuksensa käsivarrellani. - M29_
Jos oikeasti olisin ihastunut johonkin tyttöön, niin eniten varmaan odottaisin tulevaa tapaamista ja kuvittelisin sitä mielessäni. Ehkä vähän suunnitella asioita, vaikka usein hyvät jutut tulee aika spontaanisti kyllä.
Seksiä toki miettisin, mutta eri tavalla kuin sellaisten naisten kohdalla, joihin en ole ollut ihastunut, vaan tuntenut vain pelkkää himoa. Seksiin liittyen ehkä sitä miettisi, että miten saisi tehtyä tuon ihastuksen kohteen mahdollisimman onnelliseksi ja kuinka ihana olisi näyttää hänelle niillä "rakkauden teoilla", että kuinka paljon hänestä tykkään. Mitkään rajut rynkytykset, anaaliseksit tms eivät todellakaan olisi ensimmäisenä mielessä :D- iänikuinen
Ihastuminen tarkoittaa samaa kuin tuntea himoa. Miten muuten voisi olla kiinnostunut kenestäkään? Kun haluan seksiä jonkun kanssa, tiedän sen jo lähes heti, oli luonne sitten miten paska tahansa. Voin vain toivoa, että se kehittyy parempaan suuntaan ja se ihminen tulee järkiinsä. Toisin sanoen, kaikki seksi vaatii tunnetta, nimittäin himon tunnetta. Muuten seksiä ei olisi olemassakaan.
- .....
Valaisepa mistä tietää, että poika ei ole ihastunut vaan tuntee pelkkää himoa?
- M34
Haluaisin että hän nauraisi vielä kerran jutuilleni... ;)
- 9+3
Nosto
- Kiitsa.
Aihe on hyvä, ja vastaukset asiallisia :)
- Ihastunutnainen
Nosto
- Haaveilenhänestä
Olen ihastunut mies. Ajattelen sitä ihanaa naista joka päivä. Ongelma on siinä, ettemme näe riittävän usein. Hän ei silti unohdu. Hän on hyvin erikoinen nainen.
- Huumaantunutnainen
Ajatteletko minua? Mitä minusta? Millaisia asioita? Mihin tilanteisiin? Minäkin sinua! Haluaisin nähdä sinua useammin! Olen huumassa sinusta!
- N6754
Ei kai miehet eroa kovin paljon naisista tässä asiassa? Kai ne miehetkin ajattelee yhtälailla naista ku nainen miestä?
- nainen4012
Mun mielestä on vähän surullista että mies erottaa tällätavoin naiset joita himoitsee ja sitten naisen johon voi tuntea jotain romanttista. En minä ainakaan toivo tätä tilannetta naisena että mies ajattelee sitten muita eikä minua himotuksissaan. Kyllä itselläni ihastuksen kohde on nimenomaan se, jota ajattelen seksuaalisestikin. Ja sama paistaa muiden naiden vastauksissa. Aika lannistava ero miesten ja naisten välillä näköjään. Ihastuneena minä en edes muita näe, saati tunne mitään mielenkiintoa.
- Anonyymi
No itse olen ajatellut ihastuessani aina vaan sitä yhtä ainutta naista... mutta kun lähestyy "omana itsenään" niin lähes poikkeuksetta ollaan katsottu kuin halpaa makkaraa. Valitettavasti osa naisista on äärimmäisen seksistisiä eivätkä osaa kunnioittaa miestä edes ihmisenä jos eivät koe seksuaalista vetovoimaa. Mutta silloin on turha jatkaa keskustelua (vaikeasti havaittavan piilovittuilunkin muodossa) ja antaa väärää toivoa sille ihastuneelle miehelle jota ei edes miehekkäänä pidä. Minusta on fiksua ainakin yrittää unohtaa tämänkaltaiset tapaukset ja siirtyä eteenpäin, tämä ei suinkaan tarkoita että puoli suomea olisi samanlaisia lehmiä, siitä johtunee että mielenkiinto lopahtaa :)
- neljättälinjaa
Romanttisia, seksuaalisia, pitkälletähtääviä.
Syvempää kun kourasee. - Mattiarz
Kun ihastun, tunne on todella voimakas koska olen syntyjäni erityisherkkä, eli aistini toimivat normaalia voimakkaammin. Ajatukset ovat voimakkaan ihastuksen aikana lähinnä romanttisia, tulevaisuuteen suuntautuneita (seurustelu, yhdessäolo) ja jopa pakkomielteistä tarvetta olla ihastukseni lähellä. Nytkin suren, kun tapasin ihanan naisen ja en voi nähdä häntä taas moneen viikkoon välimatkan takia. Ajatus siitä tuntuu repivän sydäntä kappaleiksi ja aiheuttaa ahdistusta, en voi keskittyä mihinkään muuhun varsinkaan näin vapaapäivänä. Onneksi huomenna alkaa taas kouluviikko, että saan muuta ajateltavaa.
Mutta outoa kyllä, seksuaalinen puoli jää näiden varjoon voimakkaasti, toki niitäkin ilmeentyy ajoittain, mutta halut laskevat kummasti. Ns. "normaalitilassa" olo on todella viriili jatkuvasti, mutta nyt tuntuu että seksi on toissijaista ja haluaisin vain olla ihastukseni kohteen syleilyssä.
En tiedä, onko tällainen edes terveellistä minulle. Pitäisi kai vain pysytellä kokonaan erossa naisista tai korkeintaan tutustua naapurirapun tyttöihin, ettei olisi näitä välimatkaongelmia...- Ineedaman
Mattiarz, olet täysin normaali. Näin se luonto on meidät rakentanut, kun mies ihastuu niin seksuaalisuus laskee hormonien vaikutuksesta ja kun nainen ihastuu niin hormonit rukkaavat seksuaalisuutta ylöspäin. Match made in heaven :)
Tietysti tuo ihastuminen on melkoisen kova stressireaktio ja kuluttaa pitkään jatkuessaan.
- Nainenihastuu
Voiko mies todella tuntea noin voimakasta ihastumista? Mä kun luulin et nää on vain naisten juttuja.. Työpaikallani eräs mies jonka kanssa silmäpeliä. Tuijottaa mua lakkaamatta.. Välillä salaakin.. Olen itse ihan koukussa häneen ja ihastunut. Ajattelen häntä lakkaamatta, millasta hänen kanssaan olisi olla, mitä hän tekee nyt, millasta seksi olisi yms.. Mietin että ajatteleekohan hän minua samallalailla kun katseet polttaakin molempia...
- juuritänään
Vähän aikaa sitten kerroijn naiselle olevani rakastunut häneen. Ajattelen häntä koko ajan. Siis aivan koko ajan...sairasta lähestulkoon...tässä iässä;)
- toinenmies
Ehkä jotain tällaista:
Sinuun eksyn yhä uudestaan.
Silmiisi leikkisiin ja hymyysi
vallattomaan.
Kuinka ihanaa olisi lipua
tuon katseen taa,
hymysi satamaan..
yhä uudestaan.
*
Ja kuinka ihanaa olisi,
upottaa iltaisin kasvonsa
tuoksuviin hiuksiisi,
hengittää syvään
ja höyhenen kevyesti
suudella kaulasi kaarta.
Tuntea ihosi pehmeä lämpö
vasten omaani,
aistia kuinka virtaisimme
toisissamme,
samaan tahtiin.
Tuntea kätesi kietoutuvan
ympärilleni, kuin turvaa etsien
ja puristavan rintaasi vasten
lujemmin, lähemmäs.
Nähdä tutkaileva katseesi
ja huvittunut hymysi
läpi yön pimeän verhon.
Kuunnella hengityksesi
tasaista rytmiä
ja jokaisella henkäyksellä
kuiskausta ”olen tässä”.
*
Aamun tullessa raukeana,
löytäisin sinut viereltäni
vielä nukkuen.
Katselisin sinua, antaisin
silmieni täyttyä kauneudestasi,
silittäisin ihoasi hellästi,
painaisin huuleni otsallesi, niskaasi,
kuiskaten ”olen tässä”.
*
Kun herättyäsi avaisit
silmäsi, et näkisi minua,
vaan silmäni täynnä täyttymystä,
rauhaa, kauneuttasi.
*
Toivon, että saisin olla sateenvarjosi,
myrskylyhtysi, niinä päivinä,
jolloin sade lankeaa piiskaavana
vihmana ja niinä öisinä hetkinä,
jolloin varjot syövät valon tieltäsi.
*
Olisinko satamasi,
johon väsyneenä palaisit,
laskisit ankkurisi.
Olisinko syli, johon
painaisit pääsi silloin, kun
voimat ovat loppu.
Olisinko aallonmurtajasi,
torjuen kohti rantaa
vyöryvät hyöyt.
*
En minä paljoa pysty lupaamaan
-en rikkauksia, enkä säihkyvää elämää,
mutta minä rakastan sydämestäni,
ja sielullani sitä, joka rakkauteni tahtoo.
Enkä minä ole paljoa vailla
-vain saada rakastaa,
antaa itseni ja olla rakastettu,
saada sanoa pienet suuret sanat
”rakas, rakastan,
kultani, anteeksi.”
-Weze 2015-- Sanaton
Mykistävää
- Yksnainenvaan
Tuli kynel silmään.. Useampikin. Kun en usko, että kukaan mies nuon minusta ikinä ajattelisi... :'(
- Typoooo
Kyynel*
aah,.. juuh... hyvin samanlainen mielikuva tai ajatelma.. ;O Olet jäljillä ;)
- Kgddxjj
Voi näitä lisää miehet!
- Naiskutrajainen
Up!! Lisää lisää!!
- toinenmiesakamiehenmiete
Olen nähnyt elämän aamunkoin
ja kadonnut elämän iltaan,
antanut kaiken minkä antaa voin
ja uskonut sateenkaarisiltaan.
Niin tarttuu vielä käsi kynään,
sormin kylmin, kuin halla viljaan.
Katoavat kauniit sanat,
unohdukseen painuen,
harmauteen, alhoon ja niljaan.
Käännän katseeni pois,
kohti uutta, kokematonta
ja kuiskaan hiljaa:
"Et täällä ollut
ja minä käännyn jo iltaan,
kuinka kauas täytyy eksyä,
ettei kaksi eksynyttä
välty toisiltaan?"
-Weze 2016-- Anonyymi
Ihana ♥️
- Kertokaa4
Entä Muihin naisiin suhtautuminen?
- Ikkunakuu
Minä naisena ajattelen ihastukseni kanssa vietettyjä hetkiä, seksiä, kelaan niitä mielessäni, luen hänen lähettämiä viestejä, mietin sängyssä et oispa hän täällä mun kaa nukkumassa, mietin miten hän kosketti minua ja mihin. Mitä hän on jutellut. Kaikkee... :) <3 Harmi kun ollaan tasolla, katotaan mitä tästä tulee.
- Anonyymi
Uppista 🥰
- Anonyymi
Nostan. Erityisesti kiinnostaa nelikymppisten miesten ihastumiskokemukset :)
Ihastuneena ei pysty ihastumaan muihin naisiin. Ajatuksissa pyörii vain yksi ja ainoa. Näkee tietysti muita ja pitää niitä viehättävinä jne, mutta ei muut pysty kilpailemaan sen ihastuksen kohteen kanssa. Ei sitä pysty syrjäyttämään.
Sitten myös se, että sitä ihastusta koittaa etsiä kaikkialta, ja alkaa näkemään hänet joka paikassa.
Omalla ihastuksella on ainakin yksi kaksoisolento olemassa, jota olen erehtynyt luulemaan häneksi useammankin kerran.- Anonyymi
Kun mies saa tietää, että ihastus onkin varattu. Loppuuko nämä ajatukset siihen vai meneekö kauan aikaa ennenkuin ”toipuu” niistä? Eli kun mies saa tietää ettei mahkuja olekaan ko naiseen.
- Anonyymi
En halua tietää, niin voin jatkaa unelmointia.
Minulla tämä riippuu iästä. Vähän nuorempana Hän oli ainoa mielessäni ja ihan kokoajan, seksuaalisesti. Nyt kun olen 66v Hän on mielessäni yhtenä monista, seksuaalisesti.
- Anonyymi
Miehenä itsellä kun on tarpeeksi voimakas kemia ja ihastuminen naiseen, oikeastaan seksuaaliset ajatukset ovat tosi vähäisiä. Enemmän vaan ihailen sitä femiinistä kauneutta ja naisen sielukkuutta. Oikeastaan se jännite ja energioiden värähtelyt toisen lähellä aiheuttavat jo niin voimakkaan cocktailin aivoissa että muuta ei kaipaa.
Samaan aikaan tiedän että jos olisin kahden naisen kanssa ja päästäisiin toistemme iholle, jännite purkautuisi ja olisi läheisyys huumaavaa. Sen jälkeen varmasti tulisi seksi ja keho ajatuksiin paljon enemmän. Jollain lailla sitä arvostaa toista hengellisenä olentona eikö halua "liata" omia ajatuksia eikä kyllä ole tarvettakaan.- Anonyymi
Ja lisään vielä, että hormonit varman selittää miksi naisella seksi tulee enemmän ajatuksiin ja miehellä ei niinkään. Rakastuneella naisella testosteronitasot nousee ja miehellä laskee. Miehestä tulee mukautuvampi ja pehmeämpi ja naisesta taas rohkeampi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185