keskenmenon aiheuttaminen

toivoton933

Mulla kuukautiset temppuilleet 1-2 vuotta ja sitten kun huomasin olevani raskaana 11 viikolla, hommasin itselleni samantien keskeytykseen. Keskeytys tehtiin lääkkeitse. Sairaalassa eivät antaneet mitään neuvoja tms. Lähettivät heti kotiin kun vuoto alkoi.

Noh,selvisin siitä ja kun olin menossa jälkitarkastukseen, selvisi että olen edelleen raskaana. reilu 20 rv. Sikiö/alki, miksi sitä voi kutsua, on terve kuin pukki. Elämäni mureni.

Olin elänyt myöskin niin etten odota lasta. Join joka viikko itseni humalaan ja poltin. Sekään ei ollut vaikuttanut sikiöön mitenkään.
Nyt olen rv 27. En tunne mitään lasta kohtaa, muutakuin vihaa ja inhoa. Elämäni sortui kokonaan raskauden selvittyä minulle uudelleen. Minun on itseni niin paha olla ja vihaan sitä että tuo lapsi edes on mahassani eikä minua kiinnosta mitä sille sinne kuuluu. Olen jopa harkinnut itsemurhaa ja melkein tehnyt sen. Olen myös kerran juonut itseni humalaan ja syönyt suuria määriä lääkkeitä siinä toivossa että raskaus keskeytyisi.

Jos tämä lapsi syntyy, menee se suoraan adoptioon. Mutta en haluaisi sen edes syntyvän.
Ikää minulla on 19v.
Tiedän ettei mikään ole lapsen vika, mutta en voi tunteilleni mitään. En voi väkisin rakastaa sitä. Vihaan sitä niin paljon että sattuu.

15

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asluhgf

      Voi kuinka surullista. Toivottavasti lapsi on kaikesta huolimatta terve ja saa hyvät ymmärtäväiset vanhemmat. Sinun kannattaa aloittaa terapia.

    • höh sentään..

      hae apua...en syylistä/tuomitse..sinähän yritit edetä omista lähtökohdista..
      Mutta kun "paskat kerta nyt on housuissa" ja vieläpä olet noin pitkällä..etkö saisi iseäsi mitenkään kestämään loppuun asti?
      Adoptio on ok ja lapsi saa varmasti ihanat vanhemmat ja perheen.
      Mutta jääkö itsellesi siten siitä hyvä mieli jos yrität sitä tahallasi vahingoittaa???
      hae apua/päätä adoptiosta ja kestä vielä vähän aikaa..sen jälkeen kerkeät taas juhlia yms..niin paljon kuin hakuat!
      Voimia vaikeaan tilanteeseen..

    • pro?

      Jälkitarkastuksen ja keskeytyksen väliä sinulla pari kuukautta.......missä noin pitkälle menee jälkitarkastus??

      Osio taitaa olla "hieman" väärä...

    • uskomatonta käytöstä

      älä enää vahingoita sitä lasta, anna sille mahdollisuus hyvään loppuraskauteen.
      et ehkä ymmärrä asiaa nyt, mutta joskus myöhemmin kadut miten olet koettanut vahingoittaa sitä. sinä itse olet hankkiutunut raskaaksi huolimattomuuttasi, kanna seuraukset äläkä heittäydy vastuuttomaksi juomalla ja olemalla täystollo, jos osaat hankkiutua raskaaksi- kanna vastuusi, tämä syntymätön lapsi on täysin viaton. Jos asia yhtään lohduttaa voit tehdä jonkun lapsettoman äärettömän onnelliseksi antaessasi lapsen adoptioon.
      ja olet tosiaankin hoidon tarpeessa, jos sinulla on itsemurha-ajatuksia.

    • nakkisaapas

      Aivan samaa mieltä! Täysin oma "moka", kanna vastuusi äläkä kosta omaa mokaasi vauvalle. Toiset itkee täällä surua kun eivät voi saada omaa biologista vauvaa ja sinä haluat tappaa sen jo ennen kun se edes syntyy? Laita adoptioon, lapsi ei ansaitse sinunkaltaista äitiä! T. saman ikäinen mutta vastuullisempi... Itse olen raskaana ja pelkään että vauvalleni sattuu jotain, sinä taas toivot sitä omallesi, mitä vittua?

    • Juupaniin

      Noin sitä sitten käy, kun vastuuttomat nykyihmiset paneskelee. Ei se niin vanhentunut oppi taida olla kuitenkaan, että seksi olisi hyvä pitää avioliittoon kuuluvana. Paljolta pahalta säästyisivät. Niin aikuiset, kuin syntymättömät lapset. Vähenisi abortit ja sukupuolitaudit.

    • gbnghmhm

      On hyvä vaihtoehto antaa lapsi adoptioon! Jaksamista vain ap:lle, kyllä se oma elämää taas pilkistää samanlaisena kuin ennenkin synnytyksen jälkeen, aika menee nopeammin kuin uskotkaan. Sitten aikanaan olet onnellinen päätöksestäsi, ettet vahingoittanut lasta ja annoit hänen saada kodin sellaisessa perheessä, jossa lasta on kovasti toivottu. Jaksa vain nuo vikat kuukaudet. Varaa vaikka etelänlomamatka kk sen jälkeen, kun vauva on syntynyt, niin on jotakin mukavaa odotettavaa siinä yhteydessä!

    • khdgbagbv

      Olet kyllä aivan vastuuton,kesken kasvunen kakara! En voi uskoa että raskausviikolle 20 pystyy tietämättään olemaan raskaana. Huh huh mitä selitystä,joku teini hakee sympatioita täältä. Kannattasko mennä sinne lapsen murha palstaller eli abortti palstalle. Ei tollasella ole oikeutta edes lapseen,toivottavasti et sitten koskaan saa lasta kun sitä kipeästi haluat kun luulet olevasi siihen valmis. Täällä on sellasia ihmisiä jotka niinku aikuisten oikeesti haluaa lapsen,käy vaikeissa hoidoissa jotkut turhaan ikinä saamatta lasta ! ! ! !

      • typerälle

        Voi miten katkeraa voi nyyh....

        Sulla kamala luonne, mitenkähän lapsi siitä kärsis?????ootko miettinyt sitä?


    • einäin

      Järjetöntä alkaa syyttelemään ap henkilöä. On noinkin voinut käydä vaikka olis ehkäsyt sun muut kondiksessa.

      Veikkaan että jos itse olisin vielä yhtä nuori ja samassa tilanteessa, olisin ollut ihan yhtä romuna ja täysin lasta vastaan.

      Raskautta toivovien naisten ei ees kannattais katkeruuksissaan lukea näitä tarinoita ja vieläpä kimpaantua niistä.
      Pysytelkööt siellä katkeroituneet yrittävät ry:ssä. En sano tätä niinkään pahalla, mutta mitä sitä tulla sättimään nuoria äitejä jotka eivät penskoja tahdo, ja samalla sitten aiheuttaa itselleen paska olo kun lukee toisen "onnistumisista".

      Terkuin kahden lapsen kolketvee mutsi, joka tuli raskaaksi säännöllisistä pillereistä huolimatta ja aikanaan koki kaiken paskan mitä lasta haluavat naiset päälle heitti, kun omani olivat suunnittelemattomia.

      Oikeus ja kohtuus. Missä?

    • kukkkistantta

      Älä leiki kaikkitietävää einäinm, et varmaan osannu käyttää niitä pilsuja oikein, kun pamahit paksuksi, sitten syytit pilsuja jasun mielestä se ei ollu sun vika, kun sun piti tehä muutama abortti.
      kyllä me moralisoidaan, siis me, jotka ei tulla pelkästä seksin ajattelusta raskaaksi.
      maailmassa pitää olla moraalia ja sääntöjä moraalittomia ihmisiä varten.

    • pelkkää paskaa

      Tää tarina on kyllä täysin keksitty. Yli 10rv keskeytykset tehdään lääkkeellisesti sairaalassa. Myöskin tehdään tarkat tutkimekset ehk.nlass ja pyydetään lupa keskeytykseen val.viralta, ku lupa tulee postissa hlö varaa ajan naistentaudeille ja siellä tutkitaan tarkasti mm tehdään ultra josta selviää tarkka rv. Tämän jälkeen otetaan esilääke joka tappaa sikiön, seuraavana pvnä synnyttäjien osastolle ja siellä lääkkeet alateitse et kohdunkaula lyhenee ja aukeaa. Kotiin pääsee vasta kun sikiö, istukka yms ovat tulleet täydellisinä ulos jos eivät tule tehdään kaavinta heti koska kyseessä ei ole km lääkkeellistä tyhjennystä ei tehdä. Jälkitarkastus normaalisti kuten synnytyksen jälkeenkin. Pistää vihaks niin että vituttaa, typerää ja lapsellista tulla tänne selittämään pelkkää paskaa. Ilmeisesti vittumaiset kotiolot tällä pennulla, isä lyö ja äiti laiminlyö. Liekö tämä vesipää asuu ambomailla, siellä tällainen voisi olla mahdollista.

      • just joo

        Totta!!! Keskeytys voidaan tehdä rv 21 0 asti ja siitä poikkeuksellisesti rv 25 0 mikäli sikiö on hyvin vaikeasti vammainen tms hirveää joka vaikuttaa esim niin et tulee kohtu kuolema tai vauva eläisi vain tunteja syntymän jälkeen. Kaikki raskaudet jotka ovat kestäneet yli 10 rv tehdään sairaalassa. Kuten jo sanottu esilääke tappaa sikiön vielä 25 rv joten 20 rv sikiö ei ole voinut selvitä hengissä. Eikä ole niin sanottua ettei alkoholin käyttö tai lääkkeet ole vahingoittaneet sikiötä, sikiöllä on tod.näk fas-oireyhtymä ja mahdollista on että on myös aivovaurioita, niinkin vakavia ettei lapsi kasvaessaan kykene normaaliin elämään, vaan tarvitsee aikuista selvitäkseen normaaleista asioista. Elämän kaari voi myös jäädä hyvin lyhyeksi.


    • haluan tietää

      Onko lapsi syntynyt jo?

    • älä sekoa!!!

      Moni pariskunta haluaa adoptoida iha täällä Suomessakin. Toiset joutuvat adoptoimaan jopa Intiasta tai Venäjältä. Sulla on aika hyvä tilanne siinä mielessä että koska nyt olet noin "hapoilla", voit synnyttää lapsen ja antaa sen adoptioon. Kun kasvat, tiedät aina että sinulla on lapsi tuolla jossain ja olet tehnyt elämässäsi jotain kaunista. Saatat saada siitä voimaa. Menisit juttelemaan vaikka seurakunnan diakonille, älä kuuntele tuomitsevia, vihaavia ihmisiä. Tunteet on tunteita ja toiminta on toimintaa. Se että sinulle "tekee mieli" ei vielä tarkoita että teet jotain vauvallesi. Jotain tuke sun pitäisi saada. Voithan yrittää elää niinkuin tähänkin saakka ja käyt sitten vian synnyttämässä lapsen ja palaat arkeen. Sinulla on varmaan vaikeuksia joista sinun ei kannata kirjoittaa täällä. Ymmärrän. Kauheasti onnea sinulle ja voimia. Vaikka se nyt tuntuu virheeltä jota ei saa korjattua, on helpottavaa että Suomessa on paljon lapsettomuudesta kärsiviä vanhempia joista saat oivat vanhemmat lapsellesi. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe