Onko kenelläkään tietoa, miten lasketaan, kun olen osatyökyvyttömyyseläkkeellä ja työtön ja sairastuin ja joudun pitkälle slomalle, miten lasketaan sairauspäivärahan määrä, kun minulla pohjana pieni eläke?
Sairasupäiväraha ja osatyökyvyttömyys
3
488
Vastaukset
- zizco1
osatyökyvyttömyyseläke vähennetään päivärahasta jos se on alkanut vahvistetun verovuoden jälkeen. eli jos saikulla oot nyt, käytetään 2010 verotusta ja jos osatk on alkanu sen jälkeen ni se vähennetään siitä. eli kaikki riippuu siitä pajonko se sairauspäiväraha ois ilman eläkettä ja sit siitä et minkä suurunen se eläke on.
- osatyökyvytön
Saako sitten yhteensovitettuna sen osatyökyvyttömyyden ja påivärahan erotukse`?
Eli jos täysi sairauspäivärahani olisi 1700/kk ja osatyökyvyttömyyseläke 700/kk, niin vähennetäänkö tuo 700 sairauspäivärahasta ja ja saan 1000 euroa /kk sairauspäivärahaa ja 700 osaeläkettä, eli lopputulos olis sama? Meneekö noin, kuka teitää, tuo olisi kohtuullista - zizco1
suunnilleen noin. osatyökyvyttömyyseläke jaetaan jotenkin päiväkohtaiseksi kun se sairauspäivärahakin on päiväkohtainen etuus joten pientä heittoa voi summissa olla mutta tuolla periaatteella pitäis mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4516502Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1773864Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082506Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1291390Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671134
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771039- 441003