KEN. Kouvolan entiset nuoret

pienet joulut

Kousalaisessa oli vähän nuuskaa ao. ryhmälle. Mutta poikeuksellisen törkeästi Jussi siihen valehtelemalla vastaa. Oli aivan selvästi kirjoitettu että Ympäristö tukenut heidän KEN-Gaalaa.. Jussi tuo S- mainosmies vääntää asian että kaupunki ei ole tukenut eurollakaan.
Muuta herkkua asiasta Jussin kynäilemä.: joillain ihmisillä on tarve häpäistä itsensä typeryydellä. Karkera ja asioista tietämätön. Kettu hännätön valehtelee ja yo. typerä kirjoitus todistaa sen.

Mitenkäs Ympäristö. Eikö asiakkaat riitä ilman niiden ostamista. Suomessa on tiukka alkoholipolitiikka. Voiko sen ohittaa tarjoamalla nimellisesti jotain muuta, että rahat menisi viinaan. ?

35

6771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahmedahne1

Et tainnut päästä mukaan vai?

• on se herkkä

Jussilta oli kuulemma jäännyt se ilmainen häppääminen sivu suun.

Mistä kiukustuen oli vastineen murjaissut.

• untotlahteen

Toihan on ihan aitoa jussia. Esiintyy herrasmiehenä mutta kielenkäyttö on tosi rumaa.
      Tavanomaista on myös tuo "väärinkäsittäminen."

• Pekka Halinen

En ole huomannut vastaavaa. On todella hienoa että Jussi on pitänyt pystyssä KEN sivustoa.Minulle on jäänyt hyvä maku kaikista tilaisuuksista joissa olen ollut . En ole myöskään itse kuullut "väärinkäsittämistä puolin enkä toisin . Jaksamisia !!!

• paljon melua tyhjäst
        Pekka Halinen kirjoitti:

En ole huomannut vastaavaa. On todella hienoa että Jussi on pitänyt pystyssä KEN sivustoa.Minulle on jäänyt hyvä maku kaikista tilaisuuksista joissa olen ollut . En ole myöskään itse kuullut "väärinkäsittämistä puolin enkä toisin . Jaksamisia !!!

Olen tuota viestiä ihmetellyt. Hyvin asiallisen tuntuinen "moite" tai kommentti.

Minusta siihen olisi voinut vastata asiallisemmin tai unohtaa koko jutun.
        Mutta ei. Ensin syytetään valehtelijaksi ilman perusteluja. Sitten pitempi vastaus,
        ja vielä kolmas pitkä kirjoitus. ? Noin turhasta jutusta, vai onko jokin kerrottu väärin ?
        Kaikkein epämääräisintä on tuolla KENien sivustolla. Mitä he melskaa. Minusta Jussi ei tuon perusteella tarvi yhtään kiitosta. Lisäksi hyvin epäkorrektia muuten
        tuo solvailu.
        Monet kaipaa nimellä kirjoittamista. Ei hyvä. Asiat riitelee,ei ihmiset. Siinä näet on vaara että aihe siirtyy henkilökohtaiseksi irvailuksi.
        On totta että lukemisen ymmärtäminen on vaikeaa- mitäpä siitä ekasta vastauksesta pysttyi edes lukemaan. Mutta Jussi on näkemyksensä antanut
        katsotaan mitä muuta ilmenee.

• jussi pisti rappioll

Kovasta sensuroinnista huolimatta Keniläisten sivu on törkeää kielenkäyttöä täynään. Sinne on pesinyt muutama koppava louskuttaja.

• rupesin pohtimaan

Taitaa olla Jussin tuo KS aloitus. Sitten kovasti heittämään vastinetta.

• voiettä.

Kyllä jotain taas ahdistaa.

• paviaanipelle

Osin oli Kouvolan Sanomista sensuroitu, Prisma on iso asiaks.

Mutta on aika törkeetä syyttää ketään valehtelijaksi.

Voi olla että ahdistaa, muitakin kuin teitä.

• luonnollisesti näin

Sinänsä ymmärrettävää että Ympäristö ponssaa maksukykyisiä asiakkaita.

• näky listalla

Vapaamuurari.

• yks ja sama vissiin

Tämä uutinen oli Kouvolan Sanomien nettisivulla. En löytänyt paperiversiosta
      vaikka vähän selailin.
      Kirjoittaja mainitsee Ympäristön ainoastaan. Miksi Jussi vetää haukkumisryöpyssä Kouvolan mukaan.

• kireetä on

KENiläisten sivusto on muuttunut hyvin suvaisemattomaksi. Pieninkin särö aiheuttaa kovan noitumisen.
      Muodollisesti ketju on muistelo 60-70 luvulta. Mutta aika vikkelään muistellaan
      Ympäristön tukemaa gaalailtaa joka "sattumoisin" oli Vaakumassa.

• historian yst.

Olen seurannut tuota alusta pitäen. Nuo julkaistut kuvat on kiehtoneet kovin
      Olisikin mainiota jos joku jaksaisi niistä koostaa kuvakirjan ajalliseen muotoon ja ehkä aihesisältöä ryhmitellen omille osioille.

Kaupunki voisi ajatusta tukea vaikkapa 15 000 e Uskoisin että ostajia löytyisi
      pari kolme tuhatta jos hinta pysyisi inhimillisenä

• historian yst.

Olen eri teoksissa nähnyt vanhoja kuvia kaupungin alkutaipaleesta.
        Mutta onko Kouvolasta tehty varsinaista kuvakirjaa ?

• Jussi Untolahti

Olen aina ollut sitä mieltä. että täällä Suomi-24 palstalla tyhmyys tiivistyy samaan tahtiin kuin Kouvolan Sanomien napakoissa.

Kerrotaan nyt asia ihan selkokielellä. Silloinen Osuuskauppa Ympäristö ei sponsoroinut KEN-Gaaloja vaan järjesti tapahtumat tiloissaan ja kaikille osallistujille myytiin pääsyliput tilaisuuteen. Myös kaikki tarjoilu oli maksullista eli kauppaa tehtiin ihan normaalien liikeperiaatteiden mukaan tavoitteena tehdä voittoa yritykselle eli siis Osuuskaupalle. Toisessa Gaalassa mukana järjestäjänä oli myös Tykkimäen huvipuisto samoin liiketaloudellisin perustein. KEN-ryhmä ja minä emme hyötyneet taloudellisesti tilaisuudesta mitenkään. Minulta meni jopa molemmisssa Gaaloissa pirusri rahaa olueeseen ja whiskyyn mutta olipahan pirun hauskaakin.

Kouvolan kaupunki ei ole tukenut KENin toimintaa rahallisesti eurollakaan ainakaan tähän mennessä.

Minä siis en valehtele mutta moni muu niin tekee sillä en myökään ole vapaamuurari ja sitä ilmaista häppäämistä en mitenkään edes kaipaa. Maksan mielelläni omat juomiseni ja välillä saatan tarjota muutaman muillekin.

T. Jussi Untolahti

• kouvolan toiminta

Kuuleppa Jussi. Mistä päättelit että "kettu hännätön" on katkera ja tietämätön.

Miten tuo mainittu asia,"ympäristö" Mikä siinä on tapahtuma.

On ikävää että meni ilmainen häppääminen sivu suun. Kuka sen järjesti.

• pikku vastauksia

Kuulemma Ympäristö antoi tilat ilmaiseksi . Luontevaa,tulihan siinä myyntiä
      aika kivasti.
      Miten lipputulot. Kenen taskussa ?

Tykkimäki on Ympäristön ja Kouvolan hallinnassa, se niistä yksityisistä yrittäjistä

• Jussi Untolahti

Kirjoitetun ymmärtäminen on tällä palstalla näköjään kovin vaikeaa, joten otetaanpa vielä kerran uudestaan. Tämän jälkeen en asiasta enää kirjoita, joten jos ette nyt ymmärrä, niin kysykää joltain älykkäämmältä. Niitä kyllä riittää.

Osuuskauppa Ympäristö ja Tykkimäen huvipuisto saivat tapahtuman KAIKKI, huom. KAIKKI lipputulot ja myyntituotot, sillä he myös kantoivat normaalin liiketaloudellisen riskin tapahtumasta. Tapahtuman KOKO tuotto siis jäi Tykkimäelle ja Osuuskaupalle kuten pitikin.

Kouvolan Entiset Nuoret (KEN) Facebook-ryhmä on tunnetusti täysin rahaa käsittelemätön yhteisö ja KENille ei rahaa siis herahtanut euroakaan. Täällä kirjoittavien harmiksi minäkään en saanut rahaa mutta en sitä myöskään olettanutkaan saavani. Pärjään kyllä omillani ja minullehan KEN oli vain harrastus.

Laajempi selvitys tapahtumasta on blogissani "Kouvolasta Kotoisin" otsikolla "Taasha myö Kaalas tavattii". Saattaa olla kyllä teille hieman liian pitkä yhdellä kerralla luettavaksi.

Kerran vielä lyhyesti koko rahaliikenne niile joille yo. teksti ei auennut.

RAHAT eli lipputulot ja myyntituotot menivät KOKONAAN Tykkimäen huvipuistolle ja Osuuskauppa Ympäristölle.

KOKONAAN ilman RAHAA jäivät KEN, Jussi Untolahti ja paljon Gaalan eteen puuhannut Esko "Lalli" Lavonen.

T. Jussi Untolahti

• dumari1

Heh, heh. Nyt pellet kehuvat ryhmäsivullaan kuinka paljon kukakin on rahaa laittanut menemään "Kaalassaan". Huhhuh, mitä nuijasakkia.

• joku lahko vai ?

"Kettu hännätön valehtelee ja yo. typerä kirjoitus todistaa sen, että
      kaikkien pitäisi kirjoittaa omalla nimellä."

Siinä suora lainaus J Untolahden vastauksesta Ympäristön osallistumisesta
      KEN-gaalan tapahtumaan.

On tehnyt pari täsmennystäkin. Pientä ivaa ja haukkumista. Lukutaidon puutetta.
      Kyllähän puute oli vastauksessa mutta eihän sitä nokkavat huomaa

• sfasasaaaaaaaaaaaaaa

Ei tänne kannata vastata. Siat tykkäävät että likaantuu. Tekee täällä niintainäin niin aina on joku assburgeri ulisemassa.

• vaatelias lukija

Hivenen on harmittanut kun tuolta KENiläisten sivulta puuttuu pitemmät muistelokirjoitukset. Joissakin lehdissä aina joku kiva tarina kylästä ennen sotaa,sotaaikainen tai sen jälkeen. Mutta ei KENiläisillä. Lyhytsanaista kommentointia kyllä löytyy mutta siinä se sitten.

• Junttilahti

Kuka kaipaa vanhöjen kälppien muisteluita, haudassa sitten ehtii muistella sitten ihan itsekseen.

• Ken vois sivistää

Mitä ne taas melskaa palstallaan. Mulkutjavitut vaan vilahtelee kun jussi laukoo tulemaan.

Hyvin aitoa kouvolaa.

• keni2

No sehän on täysin pelle koko "mies".

• säpinää

Aika hyvä julkisuuskamppanja. 950 lukukertaa. Mukana oli toki paikallisen operaattori Saunalahden porukkaa avittamassa.

S24 ja KS napakat Jussi haukkui ilman perustetta mutta jos kuvittelee olevansa iso messias niin sellaistahan se on.

KEN- sivusto on hyvä yhteisöfoorumia ajatuksena.

• mainos maksaa

Paljonkohan kouvolan imaconrakentajat maksaa sivuston ylläpidosta.

Tuli vain mieleen kun en keksinyt mitään syytä Jussin ärheltelyyyn.

• aitoa kousaa

KEN = Kouvostoliitto Sivustolla taas tora päällä. Aihe tai syy ei selvinnyt.

• seurannut jutinaa

Siellä on sama kaava päällä kuin Ratamokirjoittelussa. Suninen / Korpivaara haukuttiin pystyyn kun toivat vilpit ja epäselvyydet julki.

Aito Kouvola = Kouvostoliitto. Penttinen sanoi sen suoraa niinkuin asiallista onkin.
      Valitettavasti KEN ryhmän sivustolla ei saa kuin ylistää. Eli valehdella tai olla hiljaa.

• ihmeen hien?

KEN = rehellinen kuva kylästämme

• ala-arvoista pulinaa

Ja taasen. Viaton pieni kommentti keskustelun pohjaksi Keniläisten viikonloppu kokoontumisesta niin kolmisenkymmentä heittää nuhteita päälle.

Ilopilkkuna oli seassa kaksi jotka ottivat asian asiana ja eivät haukkuneet

Oikea nirpanokkien pyhäkkö.

• nokittelusivusto

Ihme että Teija Houni jaksaa niitä naljuja paimentaa.

• aito kouvola

Taas jälleen on sivustolla alettu siivoustoimet. Jos et jatkuvasti kehu ja ylistä tätä junttilaa niin loparit tulee.

Vaikuttaa pohjoiskorean mallilta.

• sotkuliitos

Kun kuntaliitos puretaan niin palaa rauha kylään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8373
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4664
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4343
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3483
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe