Paljonka maksaa yksityisellä borrelioositesti? Tarviiko lekurin kautta vai voiko vain käydä testissä? Terveystalo, Mehiläinen, Diacor??
Borrelioosi testi?
4
2483
Vastaukset
- On tehty
Ilman lääkäriä ei testiä oteta.
Siis: Lääkärikulut labra.
Yhteensä n. 200ekua- lymen tauti
ja onko tulos kuinka luotettava? Vaikka purema olisi tullut jo viime syksynä?
- Lymen tautinen
No kyllä otetaan, siitä ei vain saa KELA-korvausta, siis testin hinnasta.
Itse kävin ensin "omin nokkineni" labrassa, otin testitulokset (otatin muitakin arvoja) ja varasin vasta sen jälkeen erikoislääkäriltä ajan.
Tämä viime kesänä, pk-seutu, yksityinen lääkäriasema...
Eli ei, ei tarvita lähetettä.
Likvor-näyte voidaan ottaa myöskin muualla kuin sairaalassa, itseltäni otettu yksityisellä lääkäriasemalla (jossa toki vuodeosasto, jos olisi tarvinnut, leikkuri jne.)
- että näin
Ei ole luotettava.
Selkäydinpunktio on luotettava ja se tehdään sairaalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819