Skeptikkona haastan sinut:
Todista kykysi kertomalla minusta;) uskallatko ottaa haasteen vastaan?
HEI KESKIYÖ
1
115
Vastaukset
Hei
ja pah! minä en pelkää kuin korkeintaan verottajaa :-)
nuo miinukset eivät sitten olleet minun kirjoittamia. tiedätkös, kirjoitan omalla vapaalla ajallani, mitä minulla on vähän (siitä nimi Keskiyö) ja autan hätääkärsiviä kun ja jos vain osaan.
mutta mitä sinuun tulee, esitä kysymyksesi sillä tavalla, että voin auttaa sinua. haasteita minulla on valtavasti, niin ennustuksen kuin työnikin puolesta.
laitoitko sinäkin jo kynttilän palamaan hyvän asian puolesta? minä osaan liikutella kynttilän liekkiä, se on mieliharrastuksiani. saan sen lepattamaan ja pysymään paikoillaan. sinäkin osaat sen, kunhan keskityt.
hyvää joulua ja rauhallista uutta vuotta
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681639
- 105948
- 76762
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18651ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429