Eli kertokaa mitä kyseisessä kirjassa tapahtuu alusta loppuun :) koska kirjaesitelmä enkä enää ehdi lukea :DDD
Kertokaa kaikki uinu uinu lemmikkini kirjasta!
4
334
Vastaukset
- kingionkingi
Kirjassa on lapsiperhe, joka muuttaa uuteen taloon aivan lemmikkien hautausmaan vierelle. Heidän kissansa kuolee, ja he päättävät ostaa uuden kissan. Mutta kissa pitää ihan kauheeta meteliä kaiket yöt, joten he yrittävät suunnitella erilaisia tapoja saada se nukkumaan. Uinu, uinu, lemmikkini, eikä se perkuleen katti meinaa mennä hiljaiseksi. Lopulta perheen isä hautaa kissan elävältä. Mutta kuinka ollakaan, lähistöllä on pappi (elokuvassa Stephen Kingin itsensä esittämänä) joka näkee, mitä perheenisä tekee, ja isälle rapsahtaa sakot eläinrääkkäyksestä. Siitä alkaa isän alamäki. Vaimo jättää, alkoholisoituu, menettää työpaikkansa. Lapsi ei halua enää tavata. Elokuvaversiossa tosi hieno loppu, jossa zoomataan pultsariksi muuttuneeseen isään ja kissaan, joka makaa NUKKUEN äijän sylissä, viinapullo kaatuneena maahan.
- lemmikit herätys
Hupsista! Taisit esitellä väärän kirjan, tai oman alkoholistisen painajaisesi.
Osta kirja pokkarina ja lue heti. Kyllä sinä esitelmäaiheen saat siitä heti! Takakannen tekstikin riittää kertomaan intiaanikulttuurista!
Juovuksissa King näitä jännäreitään väsäilee. - enkäsitä
lemmikit herätys kirjoitti:
Hupsista! Taisit esitellä väärän kirjan, tai oman alkoholistisen painajaisesi.
Osta kirja pokkarina ja lue heti. Kyllä sinä esitelmäaiheen saat siitä heti! Takakannen tekstikin riittää kertomaan intiaanikulttuurista!
Juovuksissa King näitä jännäreitään väsäilee.Mistä oikein puhut? Miten niin on esitelty väärä kirja? Yritätkö hämätä AP:ta? Minä olen lukenut Uinu uinu lemmikkini ihan kovakantisena, ja hyvin tiivistetty kuvaus kirjasta tuossa yllä.
- Lyhennelmä
Kirjassa on talo ja setä ja täti ja kotieläinkissa ja lapsiakin on. Ja viisas naapuri sanoo että eikuolleet ei oo kivoja, eikä ne siten ookkaan ja setä vetää kännit halvalla kaljalla ja täti sanoo viisauden. Loppu on kammotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986168KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495637Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071798- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801287- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331058