Kertokaa kaikki uinu uinu lemmikkini kirjasta!

Es3000

Eli kertokaa mitä kyseisessä kirjassa tapahtuu alusta loppuun :) koska kirjaesitelmä enkä enää ehdi lukea :DDD

4

386

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kingionkingi

Kirjassa on lapsiperhe, joka muuttaa uuteen taloon aivan lemmikkien hautausmaan vierelle. Heidän kissansa kuolee, ja he päättävät ostaa uuden kissan. Mutta kissa pitää ihan kauheeta meteliä kaiket yöt, joten he yrittävät suunnitella erilaisia tapoja saada se nukkumaan. Uinu, uinu, lemmikkini, eikä se perkuleen katti meinaa mennä hiljaiseksi. Lopulta perheen isä hautaa kissan elävältä. Mutta kuinka ollakaan, lähistöllä on pappi (elokuvassa Stephen Kingin itsensä esittämänä) joka näkee, mitä perheenisä tekee, ja isälle rapsahtaa sakot eläinrääkkäyksestä. Siitä alkaa isän alamäki. Vaimo jättää, alkoholisoituu, menettää työpaikkansa. Lapsi ei halua enää tavata. Elokuvaversiossa tosi hieno loppu, jossa zoomataan pultsariksi muuttuneeseen isään ja kissaan, joka makaa NUKKUEN äijän sylissä, viinapullo kaatuneena maahan.

• lemmikit herätys

Hupsista! Taisit esitellä väärän kirjan, tai oman alkoholistisen painajaisesi.
        Osta kirja pokkarina ja lue heti. Kyllä sinä esitelmäaiheen saat siitä heti! Takakannen tekstikin riittää kertomaan intiaanikulttuurista!

Juovuksissa King näitä jännäreitään väsäilee.

• enkäsitä
        lemmikit herätys kirjoitti:

Hupsista! Taisit esitellä väärän kirjan, tai oman alkoholistisen painajaisesi.
        Osta kirja pokkarina ja lue heti. Kyllä sinä esitelmäaiheen saat siitä heti! Takakannen tekstikin riittää kertomaan intiaanikulttuurista!

Juovuksissa King näitä jännäreitään väsäilee.

Mistä oikein puhut? Miten niin on esitelty väärä kirja? Yritätkö hämätä AP:ta? Minä olen lukenut Uinu uinu lemmikkini ihan kovakantisena, ja hyvin tiivistetty kuvaus kirjasta tuossa yllä.

• Lyhennelmä

Kirjassa on talo ja setä ja täti ja kotieläinkissa ja lapsiakin on. Ja viisas naapuri sanoo että eikuolleet ei oo kivoja, eikä ne siten ookkaan ja setä vetää kännit halvalla kaljalla ja täti sanoo viisauden. Loppu on kammotus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2251
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      57
      730
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      721
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      77
      558
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      512
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      510
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      510
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      499
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      494
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      487
    Aihe