eli 530da vm 2002 huoltovalon nollaus ja miten se tapahtuu? sitä nappia vissiin pitää rumputtaa ja käännellä virtoja samalla edestakas eikös mutta missä järjestyksessä?
miten bemarin e39 huoltovalo nollataan
11
4130
Vastaukset
- Jiip
Alempi ohje tuolta
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm - Jiip
Tuolta alempi ohje
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm - Alex
Moi !
Siis et voi olla tosissasi, vie ihmeessä liikkeeseen huoltoon niin saat huoltokirjaan kelpo merkinnän. Ei ole mitään järkeä säästää pennejä ja menettää huollon uskottavuutta.
Huollon laadusta voi olla eri mieltä, ja kyllähän näppärä mies öljyt helposti vaihtaa, mutta seuraava ostaja ei usko kuitenkaan sanaasi.
Siihen huoltovalojen resetointiin tarvitaan plugi. Webistä löytynee ohjeet kun viitsii hiukan etsiä. Mutta kuten sanoin: ei kannata.
--- tota noin
ensinnäkään siihen ei tarvitse mitään plugeja ja saan varmasti tehdä omalle autolleni mitä haluan..kirjoitan kyllä huoltokirjaan että olen vaihtanut öljyt ja ei kiinnosta piiruakaan uskooko ostaja sitä vai ei that's it
- Alex
tota noin kirjoitti:
ensinnäkään siihen ei tarvitse mitään plugeja ja saan varmasti tehdä omalle autolleni mitä haluan..kirjoitan kyllä huoltokirjaan että olen vaihtanut öljyt ja ei kiinnosta piiruakaan uskooko ostaja sitä vai ei that's it
Moi !
Tietysti omalle autolle saa tehdä ihan mitä haluaa. Varmasti itse pystyy tekemään nuo huollot aivan yhtä hyvin kuin Laakkonenkin.
Saahan sitä juoda viinaakin, vaikka se aika typerää ainakin isommissa määrin on. Veikkaan vain että on huomattavasti vaikemapaa kaupata autoa eteenpäin kun huoltokirjassa on omia huoltomerkintöjä. Eihän se minua sinänsä haittaa, minusta vain on aika typerä temppu, häviät helposti tuhansia euroja.
Itse en ole e30:n jälkeen autoa huoltanut ja silloin piti olla plugi jolla nastat oikosuljettiin tietyksi ajaksi. Saatoihan sen irtojohdoillakin tehdä, plugi vain oli varsin näppärä ja edullinenkin. Tietysti asiat ovat varmaankin muuttuneet parissakymmenessä vuodessa. - totanoin
Alex kirjoitti:
Moi !
Tietysti omalle autolle saa tehdä ihan mitä haluaa. Varmasti itse pystyy tekemään nuo huollot aivan yhtä hyvin kuin Laakkonenkin.
Saahan sitä juoda viinaakin, vaikka se aika typerää ainakin isommissa määrin on. Veikkaan vain että on huomattavasti vaikemapaa kaupata autoa eteenpäin kun huoltokirjassa on omia huoltomerkintöjä. Eihän se minua sinänsä haittaa, minusta vain on aika typerä temppu, häviät helposti tuhansia euroja.
Itse en ole e30:n jälkeen autoa huoltanut ja silloin piti olla plugi jolla nastat oikosuljettiin tietyksi ajaksi. Saatoihan sen irtojohdoillakin tehdä, plugi vain oli varsin näppärä ja edullinenkin. Tietysti asiat ovat varmaankin muuttuneet parissakymmenessä vuodessa.kyllä nyt alkaa jo huvittamaan mutta kerrotaan nyt koko kansalle..ensinnäkin se huoltokirja on melkolailla yliarvostettu paperinpalanen joka ei missään nimessä tässä tapauksessa vaikuta tuhansia euroja auton hintaan olen nimittäin takuuajan eli 2v tehnyt kaikki huollot laakkosella 170000 km asti.
- Alex
totanoin kirjoitti:
kyllä nyt alkaa jo huvittamaan mutta kerrotaan nyt koko kansalle..ensinnäkin se huoltokirja on melkolailla yliarvostettu paperinpalanen joka ei missään nimessä tässä tapauksessa vaikuta tuhansia euroja auton hintaan olen nimittäin takuuajan eli 2v tehnyt kaikki huollot laakkosella 170000 km asti.
Moi !
Jos luit kirjoitukseni niin totesin siinä että juollot voi itse tehdä (ainakin) yhtä hyvin kuin Laakkosella. ysymys ei ole takuuajan aikaisista huolloista, vaan varmistus siitä että autoa on todellakin huollettu, öljyt vaihdettu silloin kuin pitää jne.
Veikkaisimpa että isoin osa käytetyn BMW:n ostajista vaatii täyttä huoltokirjaa tai sitten vaihtoehtoisesti halvempaa hintaa. Itse en koskisi autoon johon huoltoja ei ole asianmukaisesti tehty, yksi tapa varmistaa asiaa on merkkihuollon huoltokirja.
Mutta kuten sanottu, omapa on asiasi, autosi ja rahasi. Tyhmyydestä sakotetaan, mutta onneksi yleensä vain sitä tyhmää.
-- - jgsdjlö
Alex kirjoitti:
Moi !
Jos luit kirjoitukseni niin totesin siinä että juollot voi itse tehdä (ainakin) yhtä hyvin kuin Laakkosella. ysymys ei ole takuuajan aikaisista huolloista, vaan varmistus siitä että autoa on todellakin huollettu, öljyt vaihdettu silloin kuin pitää jne.
Veikkaisimpa että isoin osa käytetyn BMW:n ostajista vaatii täyttä huoltokirjaa tai sitten vaihtoehtoisesti halvempaa hintaa. Itse en koskisi autoon johon huoltoja ei ole asianmukaisesti tehty, yksi tapa varmistaa asiaa on merkkihuollon huoltokirja.
Mutta kuten sanottu, omapa on asiasi, autosi ja rahasi. Tyhmyydestä sakotetaan, mutta onneksi yleensä vain sitä tyhmää.
--mikähän saa sut luulemaan että laakkosella isketyt öljyt ovat parempia kun itseni laittamat..
ja toisekseen ei kiinnosta hiventäkään haluavatko käytetyn auton ostajat huoltokirjaa vai ei..itse ostan autoni uutena ja tyhjällä huoltokirjalla varustettuna - jlfhlöjgfhjf§ioåjo
Alex kirjoitti:
Moi !
--ja vielä pieni lisäys joka varmasti saa sinut haukkomaan henkeä...kyllä se laakkosen huoltoleima ilmestyy siihen kirjaan heti kun saavat autoni ostettua..niillä on tapana leimata se kirja heti se on katsos helppoa kun niillä on ihan omia leimasimia(niin sitä huoltoa ei kylläkään tehdä)
- rahamies
jlfhlöjgfhjf§ioåjo kirjoitti:
ja vielä pieni lisäys joka varmasti saa sinut haukkomaan henkeä...kyllä se laakkosen huoltoleima ilmestyy siihen kirjaan heti kun saavat autoni ostettua..niillä on tapana leimata se kirja heti se on katsos helppoa kun niillä on ihan omia leimasimia(niin sitä huoltoa ei kylläkään tehdä)
Täälä köyhät itkee kun viimeisillä rahoilla on saanut ostetuksi bemarin, nyt sit ei oo varaa huollataa sitä. Voi,voi vaihdat varmaan ne öljyt pimeessä ettei naapuri näe, sun köyhyyttäa. Hävettäis kyselläkin tollasta. Osta kuule joku toyota, niin voit hyvällä omallatunnolla vaihdella niitä öljyjä kädet paskassa.
- minä
rahamies kirjoitti:
Täälä köyhät itkee kun viimeisillä rahoilla on saanut ostetuksi bemarin, nyt sit ei oo varaa huollataa sitä. Voi,voi vaihdat varmaan ne öljyt pimeessä ettei naapuri näe, sun köyhyyttäa. Hävettäis kyselläkin tollasta. Osta kuule joku toyota, niin voit hyvällä omallatunnolla vaihdella niitä öljyjä kädet paskassa.
Saahan sitä rahaa Laakkoselle lapioida jos sille ei muuta käyttöä keksi. En ole köyhä, mutta auton huollan mielelläni itse. Kun on kunnon pelit ja vehkeet niin homma on mukavaa puuhaa ja autokin pysyy taatusti paremmassa kunnossa kun merkkiliikkeissä "huollettuna".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821