Minun akvaarioni.

prinsessalappalainen

Pienin akvaarioni on 30-litrainen. Siellä on kultakala, 6 neontetraa, 4 täplämonnista, partamonni, 1 levännuoliainen ja 3 piikkisilmää.

Toinen akvaarioni on 60-litrainen. Siellä on palettikalapariskunta, kääpiörihmakalapariskunta, platypariskunta, miljoonakaloja (5 pariskuntaa), loistobarbipariskunta, 7 seeprakalaa, 1 tulipyrstö, 1 miekkapyrstö, 2 noitamonnia ja partamonnin poikasia.

Isoin akvaarioni on 140-litrainen. Siellä on 3 lehtikalaa, 3 helmirihmakalaa, 3 sinirihmakalaa, 1 pusukala, 3 kuparimonnista, 22 täplämonnista, 3 leväbarbia, noin 25-35 aikuista miekkapyrstöä poikasia, 7 rubiinitetraa, 11 kardinaalitetraa, 6 mustaneontetraa, 3 purjemollia, 12 kirjosuppusuuta, 2 pientä haimonnia ja 2 isoa (noin 20cm pitkää) kultakalaa.

2

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rihanna!!

      siis mitä?! mulla on 62 litrai akvaario ja sain laittaa eläin kaupan mukaan sinne vaan noin 15 kalaa! mulla on 7 neon tetraa,7 raitanuoli monnia ja 1 koiras taistelu kala, ja sulla on vaa 60 litrases noin paljon!

    • -kokemustaon

      Aloittaja on varmaankin provo joka hakee huomiota jos hänellä olisi akvaariossa noin paljon kaloja ei mikään kala olisi hengissä. Jos tämä on totta hän on eläinrääkkäääjä! Rihanna/ sinulla on lähes täydelllinen kalasto ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe