timo hildenberg................. cafu samuel hyypiä riise
viera
giuly kaka ronaldinho
henry morients
tossa oli goalin all star.ootteko samaa mieltä
euro all star team2004
6
164
Vastaukset
- ZZZ
Missäs BATI jos israel on euroopassa, niin totta HELVETISSÄ Qatarkin!!!???!!!
- liverpool-fani
batistuta ei tod. ollut niin hyvä että tohon olis mahtunu. sevetsenkokaan ei mahtunut
- RUuD
liverpool-fani kirjoitti:
batistuta ei tod. ollut niin hyvä että tohon olis mahtunu. sevetsenkokaan ei mahtunut
Puuttuha tosta maailman paras pelaaja eli van nistelrooy.Ja eikä hyypiä enää tommosii listoihi mahtuis, hyvä kun liverpoolin avauskentässä enää pysyy.Mv ois mun mielest buffon
- anna
Buffon
Nesta R.Carlos Cafú Carvalho
Figo Vieira Pirés Davids
Morientes Henry
Väitätkö vastaan?!- liverpool-fani
carlos ja cafu ei oo toppareita.pires on vasen laita eikä keski kentällä
- anna
liverpool-fani kirjoitti:
carlos ja cafu ei oo toppareita.pires on vasen laita eikä keski kentällä
en niitä ihan sillai tarkoittanutkaan. Kyl mä tiedän niiden pelipaikat. Anteeks vaan mr.know-it-all. mut jos saat sielunrauhan niin kai tiedät,et figo voi pelata kumminkin puolin!
pilkunviilaaja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481