Olin mieheni kanssa syömässä Energia pizzeriassa, Vesijärvenkatu 17 ja mieheni istui selin tiskille päin. Kun ruokailimme pizzerian henkilökuntaan kuuluva mies tuijotti minua ja hieroi etumustaan samalla vihjailevasti. Etumuksen hyväilyä jatkui koko ruokailumme ajan, Miehelleni en uskaltanut sillä hetkellä mainita asiasta, koska pelkäsin hänen reagointia törkeään käytökseen. Mielestäni jokaisella on oikeus ruokailla rauhassa ja vältyä törkeältä käytökseltä! Onko muilla naisilla samankaltaisia kokemuksia kyseisestä paikasta ? Mielestäni asia on tuotava julki ennenkuin jollekin naispuoleiselle henkilölle tapahtuu jotain....oli viimeinen kerta kun siinä paikassa käyn ja haluan varoittaa muita naisia kyseisestä paikasta!
Ahdistelua pitseriassa.
50
2857
Vastaukset
- viettelijätär 16v
Ole iloinen että herätit himot. Olisit vain veikistellyt ja lutukuttanut kieltäsi suussasi näkyvästi, niin minä teen kun tuijotetaan ja kesäisin levitän jalkani ja nostan hameen helmaa. Kiva on tehdä kliusaa miehille.
- Vitunlissu
Turkkilaiset saattaa ottaa sen kutsuna ja viedä sut mukaan vessaan. Mitens sitte kommentoit oikeudessa ? "Piti vaa vähän kiusata" ... Kannattaa miettiä, että saattaa mennä tosi pitkälle "viaton"kiusaaminen
- hmghtjm
Ei muuta kuin turpaan vain tuollaisille miehille. Olisit pokkana kaivanut kännykän esiin ja ottanut kuvan miehesta jonka kuvan olisi sitten voinut näyttää netissä.
- Ei ikinä mamuloihin!
Vastaavaa on minulle sattunut kanarialla,jossa tarjoilijajätkä
(omasta mielestään seksikäs)käyttäytyi juuri samoin!
Pohjois-afrikkalainen!
Suomessa en käy koskaan mamu-pizzerioissa,liian
törkeäkäytöksisiä tyyppejä!!!
Ei suomalaisten tekemät pizzat ole yhtään huonompia
ja saa asiallisen palvelun!!
- Paikalle boikotti!
Tää on just tyypillistä mamukäyttäytymistä. Raukkamaista naisten ahdistelua ja ylimielisyyttä. Tärähtäneistö haluaa tänne lisää tällaista porukkaa, jotka ei kunnioita naisia, eikä mitään muutakaan.
Ne muuttavat tänne pakoon oman Paskastaniansa ongelmia ja kuitenkin pyrkivät tavoillaan muuttaa suomenkin sellaiseksi paikaksi, mistä ovat paenneet.
Äly ei riitä käytöstapoihin, eikä sääntöihin. Nämä eläimet uskovat vain voimaa ja tällä kehityksellä tulevat sitä saamaankin.
Seuraavissa vaaleissa äänestetään Tärähtäneistö pois vallasta ja pannaan rajat kiinni ja rosvot kuriin karkoituksilla.- omaukkotylsä
Vai ahdisteliko tämä nainen tuijottamalla tätä miestä? jos se, kun mies tuijottaa, on ahdistelua, eikö myös se ole ahdistelua, jos asiakkaana oleva nainen tuijottaa intensiivisesti vieläpä housujen etumustaa, jättäen oman miehensä vaille huomiota kokonaan.
yök näitä aina huomiota kerjääviä naisia tai sitten niin, että pitää keksiä olevansa niin lumoava, että jokainen mies tuijottaa ja haluaa. Sääli heidän miehiään ja poikaystäviään.
- b m
Jokainen pakolainen maksaa meille suomalaisille veronmaksajille noin 60000 euroa vuodessa. Miksi? Miksi me siedämme tälläistä kun samaan aikaan puhutaan miten rahat ei riitä ja piiskataan suomalaisia antamaan enemmän työpanosta vähemmällä rahalla? Pitäisi pikkuhiljaa ruveta realisteiksi ja autetaan sitten kun Suomessa ei ole köyhyyttä.
- pölystähommaa
Pitsapojat tekee pitkää päivää, osa maksaa verotkin. Mamu-pitseerioissa asiointi on täysin vapaaehtoista. Erästä asiallista tummapintaista yrittäjää haastateltiin, ei saa suominuorisoa töihin 8 e/h. Nuoret tekevät ohareita, kun kaveri pyytää pilettämään, ei saa kyytiä töihin tai paskapalkka.
- pizzeriatyöntekijä
pölystähommaa kirjoitti:
Pitsapojat tekee pitkää päivää, osa maksaa verotkin. Mamu-pitseerioissa asiointi on täysin vapaaehtoista. Erästä asiallista tummapintaista yrittäjää haastateltiin, ei saa suominuorisoa töihin 8 e/h. Nuoret tekevät ohareita, kun kaveri pyytää pilettämään, ei saa kyytiä töihin tai paskapalkka.
Ei varmasti ku alan minimipalkka on 9.67€/h...
- lopun alku
Tervetuloa suomalaiseen sosialistiseen realismiin.
Kokoomuskommarit hyötyy tästäkin maahanmuuttoteollisuuden ja vaikka minkä muodossa.
Ajat ovat todellakin muuttuneet. :( - käsikarvapitsa
Rintakarva pizzoja en syö koskaan kotipitsa on ok.
- sellaista täällä
Vuosia sitten eräässä Lahtelaisessa pizzeriassa (vieläkin toiminnassa) raiskattiin 14v tyttö. Tyttö oli mennyt käyttämään wc:tä, joka sijaitsi kauempana ruokailutilasta. Wc on siis sillain että pitää mennä portaat alas sellaiseen betonikellariin joka johtaa katutason alapuolelle. Tyttö oli mennyt sinne niin kyseisen pizzerian henkilökunta laittoi ravintolan ovet säppiin ja menivät tytön perään sinne kellarin vessaan, jossa sitten raiskasivat tytön.
Yhdessä pizzeriassa oli henkilökuntaan kuuluva mies näyttänyt sukukalleuksiaan 6-vuotiaalle tytölle.
Toisessa taas omistaja välitti heroiinia alaikäisille.
about 10v takaperin olin itse asiakkaana vapaudenkadulla pizzeriassa myöhään arki-iltana kun joukko poliiseja tuli sisään, menivät takahuoneeseen ilmeisesti paikan omistajan kanssa. Sen jälkeen sieltä kuului helvetinmoista huutoa ja kolinaa. Ilmeisesti tätä omistajaa sitten vähän siellä kuulusteltiin jostain (varmaan huumeista ja raiskauksista).
Lisäksi pari vuotta takaperin oli juttua kuinka pizzakuski oli raiskannut naisen Lahdessa rappukäytävässä.- spurgu1
Minkä niminen tää paikka jossa 14v. tyttö raiskattiin? Muistan hämärästi tapauksen.
- aasiakas
Ei kai vaan Aleksin alussa oleva pizzeria siinä vanhan rockin, nykyisen kreikkalaisen ravintolan alapuolella? Sama meinas käydä mun kaverille siellä muutama vuos sitte... Meni vessaan ku mä jäin oottaa ylös ruokia ni yks karvakäsi oliki menny perässä ja väkisin yrittäny tunkee kättä kaverin housuihin ym. Onneks se pääs "pakoon" pois vessasta ja takas yläkertaa missä oli baarien sulkemisaikaan paljo porukkaa ja homma loppu siihen!
juttelin energian omistajan kanssa ja se lupas hoitaa asian.Osaatko kertoa et kuka niistä työntek.se oli,tuntomerkit?ja sinun olis pitännyt samantien soitta sinne ja selvittää,netin kautta sä et hyödy mtn tästä
- Boikotti pitää
Hienoa, että kyseisessä kebabbilassa on asia tiedossa. Se ei kuitenkaan vaikuta varsinaiseen ongelmaan, sillä jos tämä ahdistelija saa kenkää sieltä, niin ongelma vaan siirtyy muualle. Suomi pitää tätä kyytä povellaan joka tapauksessa ja naiset saavat kärsiä.
Tällaisten ahdistelijoiden ja naistenoikeuksien polkijoiden maahantuonti pitäisi kokonaan lopettaa. Meillä on niitä aivan riittävästi omastakin takaa. - uskottavuus?
Olisiko rouvaa uskottu, jos olisi soittanut? Jos olisi löytynyt viisi muuta, joille käynyt samoin, olisi ollut pakko uskoa. Itse en epäile aloittajan kertomaa, luulen vain, että omistaja olisi voinut jättää asian selvittelyn.
- omavaillahuomiota
Miksi hän tuijotti, oliko riitaa seurassaan olevan puolisonsa kanssa, jos ei ollut mitään puhuttavvaa eikä omaa miestään silmiin katsonut.
- mahmoud abbas
minä ilmoitta jo poliisi kohta karkoteta maasta kokona
- zilaz44
hei mahmoud abbas ,älä usko kaikki,monta kerta oli valheita, mitä ne puhuvat pizzeriasta, energi pizzerialla on hyvää maine,
- zilaz44
hei! milloin olet käynyt energia pizzeriassa? voisitko ystävällisesti soitta ja antaa tiedot omistajalle , heti hän saa potku, ole ystävällinen ottaka yhteyttä,
- zilaz44
hei! miksi et ilmoita omistajle , meillä on hyvää maine .tulka käymään kuka teki hän saa heti potku,
- kotipatsas
Älkää käykö mamujen paikoissa,kyllä ne häipyy kun kauppa ei käy
- puhu asiasta
Älkää yleistäkö.Meitä on monenlaisia,myös heitä.
Eiköhän tällaiset asiat pidä ilmoittaa paikan omistajalle,eikä keskustelupalstoilla valittaa jos ei ole ilmoittanut asiasta.
Ei mikään asia korjaannu yksistään vain tänne kirjoittelemalla.- dhshh
Aivan samaa mieltä. Myös suomalaisista löytyy raiskaajia ja sikailijoita. Älkää yleistäkö.
- raps raps ja raps
Satiaiset aiheuttavat kiusallista alapään kutinaa, joka helpottaa kun hieroo vähän etumustaan. Tosin sen pizzan tai kebabin olisin jättänyt syömättä, sillä hygienia ei ole hyvällä tasolla jos näin toimitaan.
- kilpailijan mollaus?
Paras kosto itseään hierovalle miehelle on ottaa välittömästi kännykällä kuva ja laittaa se nettiin tarinan kera. Lisäksi koko seurueelle pitää kertoa, jotta voidaan yhdessä nauraa räkäsesti päin naamaa nololle pizzakokille. En voi ymmärtää miksi nainen ei kertonut heti miehelleen, sen takia epäilen koko tarinaa provoksi.
- Pöntinen
No ei kukaa täysjärkinen käy Kotipizzassa on niin pienet pizzat mitkä helvetin kalliita. Eli hinta/laatu suhde ihan perseellää. Ja tärkein täytteitä säästellää ja laitetaa jollai helvetin viinamitan tapasella 4cl mitalla, eikä mitää maku niissä pizzoissa. Ja siihe verojen maksuu kun taas joku takertuu niin sit on Ok tehdä putki ja rakennus ym. hommia pimeesti..siitä ei kukaa suomalainen sano mitää. Kyllä suomalaiset ihan samanlailla tässä maassa veroja kiertää. Suurimmalla osalla pzzerioista kirjanpito täysin kunnossa.
- Epäilevä Hannes
Ettet vaan provosoinut omalla käytöselläsi ja ilmeilläsi? Tunnusta, kostuiko sinun pikkarit?
- Nyymen Ano
Veskun Kioskissa joku vanhempi naishenkilö tiesi kertoa,että eteläisen Lahden pizzeriassa olisi ollut vientipizzan päällä muutakin kuin kastiketta.
Pizzan oli tilannut joku hemaiseva blondi.- näin se vaan meni
Se on se "kokin erikoinen"
joka myös tunnetaan "al gayda speciale" nimellä
Eli siis kokki runkkaa ja ruiskuttaa siemennesteet karvaisesta kikkelistään pitsan päälle samalla kun huutaa orgastisesti allah akbar
Sen jälkeen läpyttelee vielä terskannupilla pizzan kuoren - Nyymen Ano
näin se vaan meni kirjoitti:
Se on se "kokin erikoinen"
joka myös tunnetaan "al gayda speciale" nimellä
Eli siis kokki runkkaa ja ruiskuttaa siemennesteet karvaisesta kikkelistään pitsan päälle samalla kun huutaa orgastisesti allah akbar
Sen jälkeen läpyttelee vielä terskannupilla pizzan kuorenRispektiä!
Hehe!
- Bostoni b
Eikös kenkäplankki ole kenkiä varten?
- ulkomaalainen2
kyl te ootte tyhmiä,jos yks tekee virhen niin leimatte kaikki samalla,hyvä suomalaiset:).ite olen ulkomaalainen ja maksan samalla tavalla veroa ja elän kuin suomalaiset.Jos ulkomaalainen ei tee töitä niin valitatte ja jos tekee niin valitatte,eli kumpi?koitakaa oikeesti kasvaa pikkuhiljaa aikuiseks.Te suomalaiset olette edelle jäänneet,matkustelka niin näette maailmaa.Toi juttu voi pitää paikkanssa tai sit ei,mutta ihan samalla tavalla minua katseli abc myyjä ja vinkkas silmä niin mitä sitten,olin aika otettu:)
- karva perse ählämi
vitun karvaperse ählämi
miksi sun pitää aina raiskata ? vitun karvaperse-apina
oletko täällä raiskaamassa lapsia ? - ulkomaa3
karva perse ählämi kirjoitti:
vitun karvaperse ählämi
miksi sun pitää aina raiskata ? vitun karvaperse-apina
oletko täällä raiskaamassa lapsia ?mitä suomalainen possu:)eikö ne suomalaiset raiska kans?täh,mitä?sä oot just perus suomalainen.
- miksi raiskaat aina
ulkomaa3 kirjoitti:
mitä suomalainen possu:)eikö ne suomalaiset raiska kans?täh,mitä?sä oot just perus suomalainen.
Miksi sinä aina raiskata?
- Hugo Hugo
Koukkunokat!
- piamarin
kyll ne on aina kimpus.... melkei pizzeria ku pizzeria.,
keskustassa yksi ilta vkl yks yritti työntää kättää hamee alle,, jne.. kyll
ne o sillee röyhkeitä ja kerran kun toi kotiin n ni yritti sisälle...
ei kiva ku meet kylpytakissa ovelle !!! onko muille käyny nii ?? - Halukkaita akkoja ol
Ite haluutte, naiset, niitä! Kas kun ei pikkareissa tai alasti ovelle.
- Muka ollu
Mone naine istute ja kato piku housu märkänä me! Ei ite näytä sexi.
- Niitä myös pannu
Naiset tarjovaa aina pilluva nille ja ovatten vatutu märkinä sisällä ja ovella.
- junttila1
Missään muualla kuin Lahdessa ei uskota tällaista tarinaa.
- islam on homo
Aha onko boyfriendisi Ali baba ? äitis on varmaan ylpee huora tyttärestään.
sietäisit saada syytteen eläimeen sekaantumisesta.
pukeeko ali baba sinut burkhaan ?
- Tyytyväinen rouva
Mulla on ympärileikattu muslimi salarakas. Parasta nussintaa olen siltä saanu. Sietää ukkoakin sitten kun etes kerran kuukautessa saa kunnon munaa, 21sm, ja mies kestää, panee joskus tunninkin. Ja nuolee vittuni alle, välillä ja lopuksiki.
- kukv hkcc
ahmed älä valehtele. Sinä olet raiskaava karvahirviö.
- EnergiaAsiakas
Tuntuu että jauhat paskaa. Käyn usein lapseni kanssa, yhdessä ja erikseen Energia-pizzeriassa ja palvelu on aina ystävällistä ja asiallista. Ja hygienia näyttäisi olevan myös hoidettu hyvin. Törkeää tällainen nimetön mustamaalaaminen.
- kostonhenkeäkö
Kirjoittajaa on kovasti kiinnostanut tämä mies. Miksi ihmeessä hän noin kiinteästi seuraisi muuten pizzan paistajaa, jos ei kerjäisi huomiota. Ehkä on mennyt sinne joskus ilman miestään ja ei ole saanut kiinnostuksellaan vastakaikua, nyt kostaa.
- miksituijotit
Tuijotit varmaan miestä niin kiinteästi, että hän oletti sinun olevan kiinnostunut hänestä.
Miksi ihmeessä tuijotat muita miehiä, kun olet miehesi kanssa.` Taisi pikkaisen kiinnostaa se silmäpeli sinne tiskin taakse, kun tiiviisti tuijotit. - silmätniskassa
Eiköhän nää naiset oikein kerjää tuijottamisellaan sitä vastatuijotusta. Näkyy olevan naisia, jotka asettuvat varta vasten tuijottaamaan jotain baarimikkoa tai pizzamiestä. Omalle miehelle ei huomiota riitä.
Mua huvitti, kun yksi nuori nainen selitti, pelikoneella olevat miehet tuijottivat persettäni, joka on kyllä hyvän näköinenkin kapeessa hameessani. Oliko tällä naisella taas silmät selässä vai pelasi silmäpeliä hänkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657