Muistan kesäpäivän, kun oli Jacksonin hautajaiset. Ajoin Oulusta - Poriin autolla ja radio päällä. Matkaan menee noin 5 - 6 tuntia. Mieleeni tule vain, ettei Jacksonin yhtäkään biisiä soitettu radiossa kyseisenä päivänä. Uutisissa kyllä sanottiin hautajaisista.
Minulla on tapana kanavasurffailla monesti tällä välillä ja radiorockilta pari kertaa kuuluu vain Beat it.. voicea, ylesuomea, novaa, iskelmää ja kyseistä rockkia tulee kuunneltua.
Nova kyllä huudattaa säännöllisesti samoja kappaleita, etenkin Fools Gardenia:D
Michael Jackson Suomen radiosoitto.
4
177
Vastaukset
- tourboy
huomaa että mj musiikin soitto on vähentynyt huomattavasti viime vuosina :(
- Mun mielestä
taas lisääntynyt aika paljon. En kuuntele radiota juuri muualla kuin autossa, mutta kyllä aina välillä Michaelia soitetaan novalla ja groove fm:llä. Jotkut voicet ja nrj:t tuntuu soittavan vain uusimpia biisejä ja suomibiisikanavilla ei tietystikään soiteta. Joskus myös kaupassa kuuluu taustalla kun Michaelia tai Jackson Fivea soitetaan.
- Kuuluu
Radio Aalto sottaa yleensä päivittäin, usein monta kertaa.
- privacy1
Joka päivä töissä radio päällä. Vähintään kerran päivässä soittavat Mikeä. Mun mielestä soitto on on lisääntynyt ihan sikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139