5 Mb: stä maksu kyllä kelpaa, mutta oikea nopeus on äsken mitattuna 0,21 Mbps.... Missä mättää? Eikä ole eka kerta...
Telekarelia...
8
293
Vastaukset
- TeletoopeKartelia
Meillä 0,09 Mbps.
- Kuitu5
Sonera 10/10. Juuri mittasin 11.75/11.73
- Pelittää ja lujaa
Millä alueella olet ?
Hammaslahdessa pelittää loistavasti melkein 20 megaa. - Hyvin pelaa
Meillä Kontiolahdessa, telekarelian 5Mb/1Mb liittymän mitatut arvot ovat; 4,82Mb/1,01Mb.
- JuuTupe
Heinävaarassa Telekarelian 5 Mb liittymä antaa vain hätäisesti 1 Mb:n. Milloinkahan vois vaatia korvauksia? Maksat palvelusta ja saat vain 20%.
- Nyrkkiä pöytään kele
Älkää hyvät ihmiset narisko ja lusmuilko täällä keskustelupalstoilla.
Vaan...
Mitatkaa nopeuksia eri mittareilla, arvot paperille todistajat mukana, allekirjoitukset ja reklamoikaa välittömästi operaattoreitanne, vaatimalla sopimuksen purkua, hyvitystä ja että laittavat yhteydet sille tasolle kuten pitää!!!
Suomalainen on niin perkeleesti alistuvainen lammas että jää liian herkästi piipittämään ja pyörittämään peukaloita.
Soittoja perään JOKA PÄIVÄ ja kysymyksiä ja kysymyksiä!!!
Hyvää tässä on se että on tuotu ilmi tämä ongelma ja MAINITTU huonon tavaran toimittaja eli Tele Karelia.
Itse olen voittanut kaikki jutut operaattoreita kohtaan. Niitä on ollut 4 - 6 kpl viimeisen 12 vuoden aikana.
- Kverty.
Mullakin melkoisen hidas nettiyhteys.
Kertokaas, mitä itse voi tehdä koneelle tarkastaakseen, ettei joku ylimääräinen juttu hidasta yhteyksiä? Kannattaako levyn eheytys, puhdistelut esim. CCleanerillä tms. Noi keinot eivät auta netin nopeuttamiseen. Tosin jos koneella on paljon turhia ja raskaita ohjelmia jotka käynnistyvät Windowsin mukana niin ne voi hidastaa konetta ja nettiin pääsyä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078