Osaisitko suositella verkkopalveluna toimivaa yhdistyksen laskutusjärjestelmää? Tarkoitan siis järjestelmää jossa ei asenneta mitään ohjelmaa vaan käytetään "pilvestä" selaimella. Laskujen postitukset onnistuisi sähköpostitse suoraan järjestelmästä. Paperilaskun lähetyskin pitäisi jotenkin hoitua, mieluiten siten, että postitus onnistuisi järjestelmästä suoraan ilman, että itse joutuisi printtailemaan ja postittamaan.
Yhdistyksen laskutus
3
287
Vastaukset
- Yhdistysavain
Rekisteri
Hei!
Yhdistysavain Rekisteri on juuri tätä varten kehitetty tuote.
Yhdistysavain Rekisterissä maksat vain asioista, joiden hoitaminen on maksanut ennenkin. Meillä onnistuu niin sähköposti, tekstiviesti kuin paperilaskujen lähetys. Samalla saat käyttöösi kätevän jäsenrekisterin.
Yhdistysavain Rekisteri -tuotteeseen voit tutustua osoitteessa:
http://www.yhdistysavain.fi/rekisteri/
Terveisin
Oskari Yhdistysavain Tiimistä - tyttö
Dooranet!!
Ilmainen.
Toiminut hyvin yli vuoden meidän työpaikalla.
Maksusta saa vielä lisätoimintoja, jos haluaa/tarvii. Meillä ollut käytössä toi ihan ilmainen perusversio. Hyvin ajaa asiansa. :) - yhdistys2
Suosittelen Datamike -ohjelmaa. Siinä on yhdistyksille omat tilikartat ja taseet sekä veroilmoitus ja muita lomakkeita.
http://www.datamike.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882