tää ei kyllä mun mielestä kuulu tänne mut kirjotan silti. mitä mä voin tehä kun musta tulee joskus ihan hullu jos juon. viime suhdekkin kaatu siihen kun rupesin huutamaan,potkimaan,hakkaamaan jne. en ite tajuu mistä se johtuu. pitäs lopettaa juominen..tiiän mut se ei oo ihan niin kauheen helppoo kun kaikki kamut juo ja sit tekee itellään mieli.älkää nyt ajatelko että on siistii et kun pitää juoda koska kamutkin juo.. ei vaan uskalla olla erilainen.ei se oo sitä.. mun kamut ois suorastaan ylpeitä musta jos en jois mut en osaa jotenkin vaan olla juomatta jos muut juo. noh siis itse asiaan.. pitääkö mun mennä jonnekkin raivon hallinta kurssille kun rupeen joskus tolleen vaan riehumaan?? tavallisesti en tykkää mistään kehona tappelu jutuista mut sit joskus vaan pimahan. mitä ihmettä mä voin tehä?? oon tosi kiitollinen kaikista mahollisista vastauksista :)
mikä mussa on vialla??
4
951
Vastaukset
- Milla
...että on hyväksyttävä yksi tosiasia: Kaikille ei alkoholi sovi. Mieti mikä on itsellesi tärkeää.
- ....
Olen kuullut että nuorilla miehillä testosteronipitoisuudet on niin korkealla että riehuu helposti kännissä....
- ota
pakkoko sitä on vetää kolme mäyristä ja kaks pulloo kossua? juo niin kauan ku on hyvä olo. tuskin kuitenkaan kahesta pullosta rupee riehumaan.
- elmeri
1. Kuinka paljon juot?
2. Ihmiset ovat erilaisia. Jotkut kestävät pullokaupalla viinaa suuremmitta vaikutuksitta, toiset putoavat hiljaa hihittäen pöydän alle parin lasillisen jälkeen ja sellaiset kuin sinä (ilmeisesti olet), muuttuvat vaarallisen väkivaltaisiksi jo pienestä määrästä. Silloin ei auta muu kuin vähentää ja juoda korkeintaan 1-2 kaljaa/päivä. Ei varmaan tarvitse mainita että ryyppääminen on typerää, epäterveellistä ja vaarallista (mutta mainitsen sen kuitenkin.)
Jotkut ihmiset ovat yliherkkiä alkoholille eli oksentavat heti kun ovat ottaneet vähänkin. Jos joku ihmettelee, niin koita vedota tuohon. Tai kerro että saat päänsäryn (migreenin) jo juopotellessa (sitäkin sattuu!). Hanki omat alkoholittomat juomat (alkoholiton viini, olut tms.) Ja muista: Känni ei ole miehuuden mitta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175073Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012301- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171650"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551256Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu114919Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654