mikä mussa on vialla??

minähän se...

tää ei kyllä mun mielestä kuulu tänne mut kirjotan silti. mitä mä voin tehä kun musta tulee joskus ihan hullu jos juon. viime suhdekkin kaatu siihen kun rupesin huutamaan,potkimaan,hakkaamaan jne. en ite tajuu mistä se johtuu. pitäs lopettaa juominen..tiiän mut se ei oo ihan niin kauheen helppoo kun kaikki kamut juo ja sit tekee itellään mieli.älkää nyt ajatelko että on siistii et kun pitää juoda koska kamutkin juo.. ei vaan uskalla olla erilainen.ei se oo sitä.. mun kamut ois suorastaan ylpeitä musta jos en jois mut en osaa jotenkin vaan olla juomatta jos muut juo. noh siis itse asiaan.. pitääkö mun mennä jonnekkin raivon hallinta kurssille kun rupeen joskus tolleen vaan riehumaan?? tavallisesti en tykkää mistään kehona tappelu jutuista mut sit joskus vaan pimahan. mitä ihmettä mä voin tehä?? oon tosi kiitollinen kaikista mahollisista vastauksista :)

4

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla

...että on hyväksyttävä yksi tosiasia: Kaikille ei alkoholi sovi. Mieti mikä on itsellesi tärkeää.

• ....

Olen kuullut että nuorilla miehillä testosteronipitoisuudet on niin korkealla että riehuu helposti kännissä....

• ota

pakkoko sitä on vetää kolme mäyristä ja kaks pulloo kossua? juo niin kauan ku on hyvä olo. tuskin kuitenkaan kahesta pullosta rupee riehumaan.

• elmeri

1. Kuinka paljon juot?
      2. Ihmiset ovat erilaisia. Jotkut kestävät pullokaupalla viinaa suuremmitta vaikutuksitta, toiset putoavat hiljaa hihittäen pöydän alle parin lasillisen jälkeen ja sellaiset kuin sinä (ilmeisesti olet), muuttuvat vaarallisen väkivaltaisiksi jo pienestä määrästä. Silloin ei auta muu kuin vähentää ja juoda korkeintaan 1-2 kaljaa/päivä. Ei varmaan tarvitse mainita että ryyppääminen on typerää, epäterveellistä ja vaarallista (mutta mainitsen sen kuitenkin.)

Jotkut ihmiset ovat yliherkkiä alkoholille eli oksentavat heti kun ovat ottaneet vähänkin. Jos joku ihmettelee, niin koita vedota tuohon. Tai kerro että saat päänsäryn (migreenin) jo juopotellessa (sitäkin sattuu!). Hanki omat alkoholittomat juomat (alkoholiton viini, olut tms.) Ja muista: Känni ei ole miehuuden mitta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe