Harkitsen elisan liittymän hankintaa ja haluaisin tietää millainen liittymä elisa on? Kannattaako minun hankkia elisa liittymä,millaiset kuukausimaksut on ja entä puheluhinnat?Haluan myös tietää hyvät ja huonot puolet elisan liittymästä.
Millainen liittymä elisa?
8
1030
Vastaukset
- harkitse
Elisan tulos parani ja liikevaihto laski , joten hinnat sillä nousussa.
Todennäköisesti sun kannattas ottaa netin kautta Dna L- liittymä , se on halvempi ,kuin yksikään elisan ja kuuluu silti yhtä hyvin tai jopa paremmin koko maassa. - elisa
on elisan tekstariliittymä. Siihen tyytyväinen oon kun tulee noita viestejä läheteltyä aika reippaasti. Tosin siinä on sitten puhelut kalliimpia.
Kannattaa varmaan surffata osotteeseen http://www.elisa.fi löytyy hinnastot ja muu tarpeellinen. - muilutusta
kaikkiin elisan liittymiin kuuluu kuulemma vakiona
kaikki palvelut. Ja nämä palvelut ovat
sikahintaisia. Halvemmat palvelut täytyy erikseen tilata. Tosin kytkeminen kestää ja et tiedä jos vahingossa käytät kalliimpaa palvelua.
Asiakaspalvelu on osaltaan asiakkaan
harhauttamista käyttämään kalliimmin hinnoiteltua
palvelua.- P.S.
"GPRS:n käyttö on aloitettu ennen GPRS:n
kytkemistä, joten lasku on aiheellinen"
Tällaista viestiä pukkasi asiakaspalvelu, kun
50€:n datasiirtoa lisäsi kiinteähintaiseen
GPRS yhteyteen.
----
Otetaanpa vertailuksi esimerkki muualta.
Muutin uuteen asuntoon viime vuonna. Avaimet käteen saatuani asunnossa oli jo sähköt.
Sähkösopimus piti vahvistaa tietyn ajan kuluessa
tai sitten katkaista yhteys ja tilata muualta.
Tämä sähkö ennen sopimuksen vahvistamista ja
tilaamista oli SAMANHINTAISTA eikä kolmekymmentä
(30) kertaa kalliimpaa ennen varsinaista kytkemistä.
----
Rätinäpätkinälinja kyllä lähtee minun
puhelimestani.
- minä
minulla on elisa tandem aina plus ja hinnat ovat:
puhelut 12 senttiä min
tekstiviestit 9 senttiä kpl
kuukausimaksu 3,95 euroa
luotettava liittymä. omasta kokemuksesta voin sanoa, että minulla ei ole koskaan ollut elisan kanssa mitään ongelmia.- tyytyväinen myös
mä käytän näitä kahta kotimaista operaattoria (E & D) ja molemmat on tasapuolisesti hyviä, erinomaisia. Kun nyt just Elisasta kysyttiin niin toimii hyvin, laskut oikein, saa S-bonusta jne. eli hyvä operaattori siis.
- vaihtoehto
Dna L , netistä tilattuna:
Kk/maksu 3.95
Puhelut 0,105e/min
ja tekstarit 0,07e/kpl
Säästät paljon vuodessa ja kuuluu vähintään yhtä hyvin kuin elisa ,jopa paremminkin.
- Kaide
Itselläni on ollut Elisa/Radiolinja jo vuosia ja olen ollut siihen kyllä oikein tyytyväinen. Minulla on Tandem Aina Plus liittymä ja laskuni ovat olleet ok. Vaimollani oli sonera puolisen vuotta mutta hänelle se oli kuin olikin kallis liitymä joten hänkin vaihtoi takaisin Elisaan. Omasta puolesta voin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632172Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381334En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88960Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?196944Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21905Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750- 19746
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719