Tuolla "Kirkko kuulolla, Kirkon työntekijät -sinua varten" -bannerin tytöllä on kyllä todella ihanan siniset silmät. :) Niihin jopa rakastuisi!
Banneri - Kirkko kuulolla
5
<50
Vastaukset
Ne on kylläkin vihreät.. :D
Sori, pisti "värisokeus", mut minusta ne on vaan "meren siniset" http://fi.wikipedia.org/wiki/Sininen, eikä vihreet http://fi.wikipedia.org/wiki/Vihreä! Valoitus vikaa?!?
Minkä värinen karvoitus sil onkaan sit alapäässä? :) Näin "umpiheterona" tahtoisin tietää...!! :) Makeen näköinen tytteli?Pienellä ne näyttääkin siniseen vivahtavilta, mutta ctrl ja kun suurentelee, niin sitten alkaa näkymään vihreys...Todennäköisesti ovat maalanneet ne ensin vihreällä ja sitten sumuttanut sekaan vähän sinistä.
- sekoasekoa
mave kirjoitti:
Pienellä ne näyttääkin siniseen vivahtavilta, mutta ctrl ja kun suurentelee, niin sitten alkaa näkymään vihreys...Todennäköisesti ovat maalanneet ne ensin vihreällä ja sitten sumuttanut sekaan vähän sinistä.
Mitä se mave sekoilee? Siis nehän on siniset silmät.
- Heteronainen
Koska silmät on siivottu noin kirkkaan valkoiseksi, on sininen/vihreä värikin todennäköisesti keinotekoinen. No, sen kai jo tiesit...
Minua harmittaa, etteivät olleet löytäneet mistään miesmalliksi hiukan toisen tyyppistä miestä. Ja silmien sijaan kuvassa voisi olla umpiheteron naisen iloksi joko timmit vatsalihakset tai käsivarret. Takamus olisi ollut siitä hyvä, että se olisi ilmeisesti käynyt homoillekin viihdykkeeksi. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079113
- 936900
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345661Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665373- 553581
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563079- 562972