Xbox360 konsoliin saa kuulemma nettiselaimen, osaako joku kertoa miten saisin sen omaan konsoliin?
Xbox360 nettiselain
9
475
Vastaukset
- Hoxbox
Valikoista valitset "Apps" ja sieltä lataat. Olettaen että konsolisi on kytketty nettiin.
- Faktaa?
Onko faktaa että löytyy Xboxin omista valikoista? Olen luullut jotain ihan muuta.. Netti tulee vasta myöhemmin, siksi en pääse heti itse katsomaan ja siksi kysyn että onko faktaa.
- Hoxbox
No omassa on Explorer selain ja toimii. Uusin dashboard pitää olla päivitettynä. Samasta valikosta ladataan Netflix, Viaplay ym. sovellukset.
- X tuki
Xboxin sivut:
http://support.xbox.com/fi-FI/apps/internet-explorer/internet-explorer-setup - huohhh..
Huoh. Kytken sen vitun konsolin nettiin, ostat Xbox LIVE Gold ja lataat sen sieltä apps - osiosta. Ei voi oikeasti olla noin vaikeaa.
- Sinä olet vaikea
Turpa kiinni äpärä, sanoin ettei vielä ole nettiä joten en tiedä mitä sieltä valikoista löytyy.
- axboc
voiko nettiin mennä omalla verkolla?
- ääxbööks
Tä? Milläs sitten?
- :DDDD
ääxbööks kirjoitti:
Tä? Milläs sitten?
naapurin salaamattomalla Wlanilla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254437
- 1062229
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa971490Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721418- 601274
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561145Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041108- 501029
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111009Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193984