Luin Nipan Tähti ja meripoika -omaelämäkerran ja kirjoitustyylit hyvin samantapaisia hajanaisia ja yksinkertaisia, mukarunollisia päälauseita. Aina silmittömästi kehumassa laskusuhdanteessa olevaa 2000-luvun "Dingoa" joka mutkassa. Sopisi hyvin tarinaan, jos tämmöinen pinnan alla kupliva hulluus on johtanut nipan tuohon tilaan, joka näkyy uusimmalla sinkulla.
Ei nyt ihan vakavissaan, mut vähän säälittää molempia.
Oliko tää mystinen Pekka Peräsin itse Neumann?
??????
2
226
Vastaukset
- karia.
tähti ja meripoika kirjassa ei 2000-luvun dingosta mainita sanaakaan. kirja kirjoitettiin nimittäin v.1992:)
sulla on vilkas mielikuvitus, kävikö joulupukkikin kylässä?? - faaraok
alkuperäinen kirjoittaja varmasti vertasi Tähti ja meripoika kirjaa ja Pekka Peräsintä, joka oli "aina silmittömästi kehumassa laskusuhdanteessa olevaa 2000-luvun "Dingoa" joka mutkassa."
Taisi joulupukkivittuilut mennä nyt omaan sukkaan niin että pätkähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181