Eli itse omistan remarin 870 pumppuhaulikon ja olen kaikin puolin tyytyväinen aseeseen.
Muita remarin omistajia?
6
168
Vastaukset
- 8+11
Itse omistin aikanaan ko. aseen. Metsästelin yhden syksyn, ja myin sitten pois. Eipä tuosta mitään erityistä pahaa sanottavaa ole. Halppis ase, mutta hintansa väärti. Ei parilla sadalla voikaan mitään huippupyssyä odottaa.
Omalla kohdalla vaihdon syy oli lähinnä toimintatapa. Pumppusysteemi ei oikein itselle sopinut. Kaksipiippuinen oli omiin tarkoituksiin parempi, ja siihen myös siirryin Remarin jälkeen.- eipä sitä nyt
ainakaan uutena parilla sadalla saa. aikoinaan ollut moinen ja silmiinpistävä häiriötekijä mikä siinä oli niin pirun ahdas liipaisinkaari, eipä voinut kuvitella juurikaan hansikkaita käyttävänsä kylmällä.
- rukkakäsi
Minulle ei myöskään pumppuhaulikko oikein sopinut, tosin en kovasti yrittänytkään harjoitella, ase oli benelli nova 12/89 ja eniten häiritsi pitkä latausliike.
Monessa aseessa ahdas liipasinkaari hanskakädelle/sormelle ja itse tykkään että ei aina sormi valmiina liipasimella, joskus sitäkin joutunut tekemään kun ahdas kaari niin sulloo sormikaskäden sormen ahtaaseen liipasinkaareen ja yrittää olla liikaa painamatta liipaisinta. Baikalissa tunnetusti väljä liipasinkaari ja samalla ruma kuin mikä, ehtaa venäläistä muotoilua :)- en ymmärrä
väitettä pumppubenellin pitkästä latausliikkeestä, se aseen etutukissa on kaksi otekohtaa joista käyttäjä voi valita itselleen sopivamman,itselläni supernova eikä varmasti ole liian pitkä latausliike.
- M.mosse
Remari on ihan kelpo peli, mutta varmistin on hankala ja maasiinia täyttäessä tahtoo sormi jädä väliin.
- mehtäiliä
joo itsekkin olen tuon makasiinintäytön pienen ongelman huomannut, tahtoo pakkasella jo vähän kirpasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854