Outo hiippari Jukolassa

narkit liikkeellä

Kuka tietää, kuka on se outo hiippari, joka ajelee vaihteettomalla pyörällä pitkin Jukolaa korvaläpällinen karvahattu päässä yökaudet ja kyylää ihmisten pihoihin?
Ilmeisesti kiertelee tsekkailemassa mitä varastaisi seuraavaksi. Kamaa häviää ihmisten pihoilta kovaa vauhtia. Onko k.o. hyypiö sattumalta jäänyt jonkun valvontakameraan?

24

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Slurkit levossa

C´est pukkie.

• Bruce Lee

Ei ole jäänyt valvontakameraan,mutta kohdalle sattuessa,jää rystysten sarjatuleen.Huumehörhö,hullu tai pedofiili,ihan sama,nokkaan kopisee ja kovaanjos rysän päältä jää kiinni.

• Outo hiippari

Minäkin olen outo hiippari, olen aina ollut, älkää minua lyökö. Ei mulla tosin sentään mitään korvaläpällistä karvalakkia ole. Lapsena oli ja sen vuoksi olenkin nyt outo hiippari. Turpaan tuli ihan tarpeeksi jo silloin.

• Hyypiöt yössä

Jos se kerää pulloja tai tonkii roskiksia.Onhan näitä yksityisiä jätekuskeja ja panttipullojen kyttääjiä.Tai jos siltä on vaikka lemmikki hukassa.Karvalakkia tarvii kyllä ihan varmast,i jos öisin pyöräilee.Pihavarkaat on jo paremmin syynissä näillä kulmilla.Yksi kesä kun täällä pyöri mm. metallisia kukkapöytiä ym pöllimässä, se ponnaripäinen lippistyyppi.

• Hyypiöiden Jukola

".Pihavarkaat on jo paremmin syynissä näillä kulmilla.Yksi kesä kun täällä pyöri mm. metallisia kukkapöytiä ym pöllimässä, se ponnaripäinen lippistyyppi. "

Millä lailla ne on jo paremmin syynissä?

Meiltä ainakin varastetaan toistuvasti pihalta tavaraa. Kaikki pitää laittaa paksulla lukollisella ketjulla kiinni jos meinaa pitää itsellään. Jos varkauksista ilmoittaa poliisille, on vastaus, ettei ne sille mitään mahda. Itse ei voi ottaa kiinni ja antaa hivutusta, kun saa syytteen.

• Moonwalker..

Tiedän kaverin, n.kolmekymppinen sälli. Vuosikaudet tuolla fillaroinut pitkin kyliä, nyt viikonloppunakin oli aamuviiteen saakka milloin Jukolassa, milloin keskustass, milloin missäkin. Rillit huurussa ja karvalakki lepattelee.... Olkaa huoleti, se on ihan harmiton tallaaja....

• Vuosikymmenet

Joo jos se on hän, mikä ajeli jo aikoja sitten, mutta ei voi olla ihan noin nuori enää.

• Hyypiöiden Jukola
        Vuosikymmenet kirjoitti:

Joo jos se on hän, mikä ajeli jo aikoja sitten, mutta ei voi olla ihan noin nuori enää.

Tällä uudella hyypiöllä ei ole rillejä ja se on pitkä, arvolta 190 senttinen ja laiha. Kiertelee ja kaartelee pitkin öitä pyörällään Jukolassa kaula pitkällä kyttäämässä varastettavaa.

• tukka lähtee!!!

Tervetuloa meidän pihalle:rotikka perseeseen kiinni ja itse vedän ukkoa turpaan,siis jos erehtyy jotain pölliin!!!

• Hui mur-mur

Nää on taas näitä rotikkajatkeita.Uhotaan joillain rumilla hurtilla kun ei itse uskaleta edes paskoja kelleen haistattaa.Tyypit ottaa eläimiä vaan retostellakseen, lapsekkaasti.Mun koira on vihaisempi ja hullumpi kun sun koira.Sitte näitä kaistapäisiä rakkeja hyökkii hihmoistaan hampaat irvessä milloin missäkin.
      Ei koira ole mikään egonjatke!

• Katujen kasvatti

Mitä lesotte hiippareillalle siellä länsi-Hämptonissa??? Tulkaa itäkulmille Katumaan kattoon kunnon hampuuseja ja hiippareita kun ette oo sellaisia kunnolla nähneet päivänvalossa. Meillä on dyykkareita, huume-äitejä, juoppoja, koijareita... virkavalta kytiksessä koko ajan.

Lopettakaa Jukolan porhot se itku omista hiippareistanne ja tulkaa KATUMALLE, jos uskallatte, pässit.

• Pässi-se olet sinä

"Mitä lesotte hiippareillalle siellä länsi-Hämptonissa??? Tulkaa itäkulmille Katumaan kattoon kunnon hampuuseja ja hiippareita kun ette oo sellaisia kunnolla nähneet päivänvalossa. Meillä on dyykkareita, huume-äitejä, juoppoja, koijareita... virkavalta kytiksessä koko ajan.

Lopettakaa Jukolan porhot se itku omista hiippareistanne ja tulkaa KATUMALLE, jos uskallatte, pässit. "

Ai teillä on oikein VIRKAVALTA KYTIKSESSÄ KOKO AJAN?!
        Meillä ei semmoista ole nähty täällä lännessä herran aikoihin. Joskus on nähty käyvän Juhaninkujan kolhoosissa huumeratsioissa, mutta eipä juuri muuten vaivauduta näille kulmille, vaikka sakkotuotto olisi suurimmillaan.

• AlvettulanParoni
        Pässi-se olet sinä kirjoitti:

"Mitä lesotte hiippareillalle siellä länsi-Hämptonissa??? Tulkaa itäkulmille Katumaan kattoon kunnon hampuuseja ja hiippareita kun ette oo sellaisia kunnolla nähneet päivänvalossa. Meillä on dyykkareita, huume-äitejä, juoppoja, koijareita... virkavalta kytiksessä koko ajan.

Lopettakaa Jukolan porhot se itku omista hiippareistanne ja tulkaa KATUMALLE, jos uskallatte, pässit. "

Ai teillä on oikein VIRKAVALTA KYTIKSESSÄ KOKO AJAN?!
        Meillä ei semmoista ole nähty täällä lännessä herran aikoihin. Joskus on nähty käyvän Juhaninkujan kolhoosissa huumeratsioissa, mutta eipä juuri muuten vaivauduta näille kulmille, vaikka sakkotuotto olisi suurimmillaan.

Mitä te siellä kirkolla kiljutte, tulkaa tänne Hauholle. Kyttiä ei näy kuin JIMillä ja ponupannu käy kuumana kuin Keke Rosbergin levyjarrut aikoinaan Monacossa! Hörhöt on pistetty Mikkolan autolla aikoja sitten sinne kävelykadulle tallailemaan.

Täällä on munat suuria ja tortut kuumia! Hauho, kun haluat hyvää!

• Kyykkä!.?

Kyylärami?

• Kauhistunut

Onkohan nyt kyseessä sama hiippari, johon törmäsin tänään töistä tullessani.. Huomasin jo kaukaa, talutti fillaria, sitten kyykistyi joko laittamaan pusikkoon jotain tai ottamaan sieltä jotain, ja kääntyi perääni. Juuri kun hän pääsi kohdalleni, hän näki edessä pyörätiellä ajavan poliisiauton, heitti ympäri suoraa edessäni ja lähti kovaa polkemaan karkuun. Jäin odottelemaan josko poliisit tulisivat lähistölle, vinkkasin heille mihin suuntaan lähti, kun selkeästi jotain etsivät. Poliisit tiesivät sanoa että kyseisestä henkilöstä kannattaa pysyä kaukana, ei kuulemma mikään älyttömän vaarallinen kaveri mutta seurailee naisia ja pyörii Jukolan kulmilla ilta-aikaan fillarilla...
      Tummat vaatteet, mahdollisesti silmälasit, pitkä ja laiha, jonkunnäkönen hattu päässä...
      Kyllä vastasuudessa katon taas vähän tarkemmin ympärilleni kun iltavuorosta kävelee kotio, ei toi kaveri taida ihan terve olla.

• Hyypiöiden Jukola

Sama hiippari se on. Pollisit perässä ke iltana. Tyyppi pöllii tavaraa minkä kerkiää pihoilta ja parvekkeilta. Kaikki lähtee ja kelpaa. Ois jo aika saada sälli kiinni ja vastuuseen teoistaan! Tai sitten joku pihaparlamentti sais antaa kunnon koivuniemenherraa että oppii tavoille...

• Tarkka paikka

Missä päin tarkalleen näit tämän hiipparin?Harmiton kai tuollainen ellei kiinni käy kehenkään.Onhan näitä seonneita nykyää kaupungit väärällään.Ilman hoitoo, pilleripurkit ainoanan apuna ja tukena.

• hiippailija

Mulla on kassit täynnä spermaa

• Paras kattella

Siellä Jukolassahan niitä hiippareita riittää, tukin uskaltaa ohi kulkea iltalenkillä.

• Arkajalkoja

Näkyjä näet.Ikinä ei ole yksikään hiippari vastaan tullut vaikka olen yömyöhällä yksin naisena tuolla käppäillyt.Kummallista kaupunginosan mustaamista.

• dgdsw34534

Ehdotan että syötätte ja saunotatte sen hiipparin ne ei ole sen jälkeen kiusaa

• jorma7

Ei täällä Jukolassa mitään kummempaa tapahdu. Joku nuori sälli kuuntelee räppi p***kaa jollain motorolalla täysillä, siinä kaikki. Muutama juoppo siellä täällä. Narkkarit on niin arkoja, ettei uskalla olla ihmisten ilmoilla. Helppo paikka asua.

• Anonyymi00023
      UUSI

13.3.2026 koputti alakerran pihaoveen 3:30 ja lähti karluun kun valot laitoin päälle, tummiin pukeutunut hörhö.

• Anonyymi00025
        UUSI

Seuraava yritys niin kallo halkee pesäpallomailasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      224
      4576
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3308
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2238
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1889
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1208
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1043
    7. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      26
      1035
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      966
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe