Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Outoja pakkomielteitä?

itsetuiminen

Eli onko sinulla outoja pakkomielteitä tms?
Tässä on joitakin omiani:

-Pakko laittaa ovet, ikkunat ja verhot kiinni ennen kuin menen nukkumaan.
-Avaan mikron aina sekuntia ennen kuin se piippaa.
-raavin kaulaani. (Higurashin syytä >:()
-Jalka ei saa olla nukkuessa peiton ulkopuolella ettei kukaan leikkaa sitä katki tai ota kiinni.
-En voi ottaa vain esim. yhtä viinirypälettä ettei sille yhdelle tule yksinäistä vatsassani.
-Pöpöt. Kädet pitää pestä aina jos jotakin ihan pientäkin tulee käsiini.
-Pakko vastata mainosten kysymyksiin.
-Luen lehdet väärin päin.
-Ruoat eivät saa koskettaa lautasella toisiaan.
Jne... Kertokaa! ^^

26

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihdan maisemaa

      Aika jänniä noi sun... Mulla on kanssa se et kaikkien ruokien pitää olla erillään, mut mun on pakko avata ne verhot ennen kun meen nukkumaan, ja sanon kissalle hyvää yötä kolme kertaa:D (Aika tyhmä tapa:) ) Ja jos pistän huulirasvaa niin se normaali pieni huitaisu ei riitä vaan tarttee suurinpiirtein viisi minuuttia pyöritellä sitä huulilla niin et varmaan neljäsosa purkista menee... Tuntuu vaan et se vaikuttais sitten paremmin, mut kun sitä on niin paljon niin äkkiähän se on poissa... Yleensä kun syön niin lihan tai kalan pitää olla oikealla, perunan, makaronin tai riisin vasemmalla ja ylhäällä hieman keskikohdasta oikealle salaatti. Ei se kyl haittaa jos vahingossa menee väärin, mut en osaa syödä kunnolla jos ne ei oo noin:D Kun imuroin, niin mattoon käytän eniten aikaa, ja niin et sen karvat menee tietyllä tavalla... Totta kai ne siitä sekoaa! En tiedä lasketaanko pakkomielteeksi, mut mun on pakko pestä hiukseni joka päivä, ja kun ne on aika pitkät niin ne menee siitä ihan kuivaksi, mut muuten on likainen olo, hyi.Ja kun meen nukkumaan, avaan puhelimen ja annan sen valon sammua itsestään. Ei tuu nyt muuta mieleen...

      • :3 limit

        Joo mäkin sanon monta kestää lemmikeille hyvää yötä :D ja yritän tehdä mahdollisimman monta asiaa ennen kuin mikro piippaa. Laitan myös huulirasvaa varmaan 10 min -_-" se on rasittavaa mutta en voi sille mitään...ja sängyllä pitää olla aina parillinen määrä pehmoleluja ja tyynyjä että jokaisella on kaveri.


      • LiigaLove

        Tuo "vaihdan maisemaa" olen siis minä, ja jatkan nyt vielä:useita muitakin asioita pitää tehdä/toteuttaa kolmesti/kolmena. Hiuksia haron kolmesti, jos rapsutan kissaa vain nopeasti, niin kolmesti tietysti, ja huomasin äsken, että olen valinnut sängyn päälle kolme tyynyä:D Jos sanon kissalle hyvät yöt vahingossa neljä kertaa, pitää sanoa 2 lisää että olisi 6=kaksi kolmen sarjaa. Jos en sanoisi sille illalla hyvää yötä, pelkään, että sen kohtalo on kuolla juuri sinä yönä. Muutenkin pidän aina huolen, ettei mun viimeisiksi sanoiksi jää sille esim. Ei, vaan aina jotain positiivista on pakko sanoa, kun jätän sen hetkeksikin yksin.


    • merry christmas

      -heiluttelen ihan kokoajan jalkoja ja käsiä
      -pienenä piti ottaa kaikki pehmot sänkyy koska jos ottaa vaan yhen niin muille tulee paha mieli :(
      -raavin otsaa kun mietin asioita
      -lyön/raavin itteeni kokoajan
      - mulla sama et ruoat ei saa lautasella koskee toisiaan
      - limpparin/maidon/jäätelön pitää olla lämmintä että sen voi syödä tai juoda
      - yöllä munkaan jalat/kädet ei saa olla peiton ulkopuolella ette hämähäkkei tuu syömään niit
      - kun käyn ratsastamassa niin kyynerpäiden pitää heilua kokoajan niinku jollai kanalla
      siinä tais olla yleisimmät.

    • ihanaaa.............

      -Joka yö pitää sanoo lemmikille hyvät yöt
      -Pitää kans rukoilla joka ilta tietty semmonen rukous, jos sanon vahingos vaik "siunaa äiti,isä,mummi,äiti" eli 2 kertaa sann äiti nii mun pitää rukoilla kaikkii muitki sillee et 2 kertaa oon sanonu niiden nimen :D välil oon joutunu 4 kertaakin.. :D
      -Jalat pitää olla peiton sisäl ettei kukaan ota jalast kii tai pistä jotai piikkii verisuonee hyi :D
      -Annan mikron piipata aina 2 kertaa ja painan sitä ite 2 kertaa. että se niiku piippaa..
      -Joka kerta ku oon suihkussa nii on pakko kirjottaa siihe huurteisee peilii mun kullan nimikirjain

    • sderfgtdgdf

      -Peiton on aina pakko olla osaksi jalkojen alla. Peittelen ite itteni sillain jännästi että nostan jalkoja, ja kiepsautan sen peiton jalkojen alle. Ja sitte veän osan peitosta hupuksi pään päälle. Semmonen suojamuuri kaikelta ulkopuoliselta:)

      -Näplään tai pyöritän mun hiuksia jatkuvasti, joko sen takia että ressaan tai sitte ku ne vaa on nii pehmiät.

      -Saatan alkaa ihan huomaamattaki hymisemään ilman mitään loogista melodiaa. Hymisen vaan tiettyyn tahtiin tai jotain semmosta. Usiasti vaikka ruokajonossa tms.

      -Aina ku kirjotan jottain, tietokonneella varsinki nii liikutan suuta ja tavallaan kuiskaan kaiken minkä kirjotan.

      - Aina ku kävelen mun koirien ohi nii mun on pakko sanoa niitten/sen nimi sillain sössöttämällä tai muuten vaan. Aina.

      - Ku laitan huulipunnaa nii taputtelen sitä aina sormella osan pois mutta sitte laitan sitä jokatapauksessa lissää ku taputtelen arviolta 70% pois. Sitte taas taputtelen pois, ja laitan uuestaa. Tämä prosessi jatkuu nii kauan aikaa että oon tyytyväinen sen määrään.

      - Mun on illasta pakko laittaa sälekaihtimet aina kiinni, koska mua ahistaa ajatus että ulkona on joku hiippari ja kattelee sisälle. Ku en nimenomaan ite nää pimiällä ulos.

      Siinäpäs muutamia.

    • Raapija

      " -Pitää kans rukoilla joka ilta tietty semmonen rukous, jos sanon vahingos vaik "siunaa äiti,isä,mummi,äiti" eli 2 kertaa sann äiti nii mun pitää rukoilla kaikkii muitki sillee et 2 kertaa oon sanonu niiden nimen :D välil oon joutunu 4 kertaakin.. :D"

      ^ Mietin oonko ainoa tän asian kans :D:D:D Munkin täytyy sanoa pariluvun verran tietyt asiat. Joskus teen kaksi kertaa samoja asioita. Ja niin, raavis myös kynsillä sormia...

    • lol18

      --->pyörin tuolilla (rullatuolilla)kun kuulen hyvän biisin u-tubest
      --->teen hmmmm-ääniä aina välillä,ite en niit huomaa mut kaverit huomauttelee aina niist:)
      -->katon aina koko ajan kun olen yksin kotona ettei piihalla ole "narkkarihiippareita"
      no..ei mul oo muita ku noi

    • Neuroosi

      No minä puolestani suljen kaikki verhot, nukkuessa pitää olla ihan pimeää, kaikki laitteiden valopisteet aiheuttavat takuuvarman sekoamisen. Talossa pitää valveillaoloaikana olla sen verran valoja, etten näe missään pimeitä huoneita. Onneksi voin aina sulkea ovet :D

      -Auton ovet laitan lukkoon useamman kerran ihan vain varmuuden vuoksi, samoin koevetäisen ulko-ovea ja autotallin ovea kerran tai parikin.

      -Ruoka, joka on koskenut jotain sellaista, mitä en missään nimessä syö, on saastunutta ja syömäkelvotonta. Niinpä on helpompi ravintoloissa pyytää ilman salaattia ja kastiketta niin voi syödä kaikki ranskalaiset :D

      -Ympärilläni pitää aina olla pieni sekamelska, siisteys ahdistaa.

      -tärisytän jalkojani, ylipäätään on pakko pysyä koko ajan vähän liikkeessä. Nytkin varpaat heiluvat ties miten :D

    • Jooo!

      Jalka ei saa olla nukkuessa peiton ulkopuolella ettei kukaan leikkaa sitä katki tai ota kiinni ja ruoat eivät saa koskettaa lautasella toisiaan ovat NIIN TOTTA! :D

    • .:tuntematon:.

      Täs muutama mun pakkomielteistä:

      -Maitopurkin on aivan pakko olla kiinni, iha sama vaikka se ois pöydässä ja vaikka joku viel minuutin päästä aikoiski avata sen uudelleen niin se pitää sulkea avaamisen jälkeen.
      -Ku syön nii jos siihe salaattiin menee kastiketta nii kierrän sen kastikesalaattisekoituksen kaukaa. :D
      -Sormien naksuttelu.
      -Hiusten pyörittely.
      -En pysty nukkumaan selälläni, koska pelkään saavani unihalvauksen.
      -Oon myös alkanu puristamaan mun kämmenessä sellasta pientä LED-valokynttilää sängyssä ku yritän nukkua. En oo varma onko se pakkomielle, mut tulee vaan tarve pitää sitä kädessä tai tyynyn päällä.
      -Naputella kädellä joko pöydän pintaa tai omaa leukaa.
      -Revin aina kaikki finnit ja ruvet irti.
      -Mullaki pitää olla jalat ja kädet aina peiton alla turvassa.
      -Verhot ei saa olla auki enää sillon ku nukun.

    • jokuminä:D

      Mullakin on pari.. :D
      -Mulla on kädessä semmonen rannetuki ku se on aina kipee nii sitte aina rapisutan sitä juttua jolla suljetaan se tuki :D Raapsista.
      -(huoneessani on kani) jos kani alkaa yhtäkkii tamppaileen ja lopettaa touhuamisen niin jähmetyn kauhusta myös.
      -10. kuukausi alan pitää samaa joulupukkikoristetta ikkunassa. En sammuta sitä ennen kevättä xD
      -puhun itsekseni joskus
      -Jatkuva hiusten nypläys ja otsan hierominen
      -tuhahtelen
      -Ovi aina kiinni. AINA.
      -pelkään ulkona hulluja ja lietson aina itseeni vauhtia kunnes juoksen. ._.
      tässä nyt mitä tuli mieleen :D

      • Who's that chick?

        - jalat aina peiton alla, etten palellu.
        - kaihtimet auki yölläki..
        - yritän juosta mahdollisimman monta kertaa ruokasalia ympäri, ennenkuin mikro piippaa
        - katson telkkaria aina maton päältä, en koskaan sohvalta.
        - ennenkuin sytytän kuuseen valot, kierrän joulupuun kolmesti ympäri.
        - en ikinä pidä kännykkääni takataskuissa.
        - keräilen huulikiiltoja
        - sanon ET:lle (hamsterini) aina kolme kertaa hyvää yötä.
        - olen huono ajattelemaan yksimielisesti.


    • piiiiiiiiiiiiip

      - mikoro painetaan päältä pois just enenkun se piipaa

    • pakkomielteinen1

      Ja mullahan näitä pakkomielteitä riittää:

      -puhun sillee puoläänettömästi ku oon yksin/ selosta ittelleni kaikkee
      -pakko kuunnella musaa ennen ku meen nukkumaan
      -sama toi huulirasvajuttu
      -pitää tarkastaa aina kolme kertaa et seuraavan aamun herätykset on varmasti päällä
      -pakko olla kolme herätystä: herätyskello, kännykän kalenteri, ja kännykän herätyskello...
      -jos astun kiven päälle, niin jotenki sit on pakko astuu toiselki jalal, koska muuten tulee semmonen epätasapainoinen tunne
      -pakko tarkastaa että kaikki on aina mukana, kun astun ovesta ulos: tarkotan siis kännykkää avaimia yms...
      -sama toi jalka ei saa olla ilmassa ku nukun
      -sama toi mikro juttu:)
      -revin kynsiäni... paha tapa
      -aina ku kaks autoo vähintään menee peräkkäin, niin pakko napauttaa sormee sillee siin välissä
      -(silmien räpyttäminen) (PÄÄSIN SIITÄ EROON MUUTAMA KUUKAUSI SITTEN!)

      No onhan niitä mulla lisää mutta ei nyt tule heti mieleen

      Ja älkää välittäkö kirjoitusvirheistä/ siitä että pisteet puuttu ja isot kirjaimet, koska en nyt jaksa alkaa korjaamaankaan:)

    • 31.12.2012

      työntelen toisen sormen kynttä toisen sormen kynnen väliin sillain napuattaen. Useimmiten nimettömän kynttä peukalon kynnen väliin.

      joskus mulla oli kauan sitten pakkomielle tai joku, josta onneksi pääsin eroon, että tosi usein piti asiat kiertää vasemmalta niinkuin tolppa tai kivi ja sen kiertämisenkin piti olla oikean lainen, joka saattoi joskus mennä pieleen ja sitten piti palata ja kiertää se asia uudelleen oikein, samoin niinkuin sellaista pientä, että oven kahvan piti värähtää oikein.. ajattelin kait, että jotain pahaa tapahtuu, jos sen tekee pieleen. En tiedä mistä tälläinen johtuu, mutta telkusta tuli joskus joku ohjelma: pakkomielteiden vankeina, joka antoi vähän ymmärtää asiasta.

    • mun oma listaus:

      Mullakin näitä on:

      -Kun katson peiliin, puhun itselleni englanniksi äänettömästi.

      -Äänenvoimakkuuden on aina pakko olla parillinen luku esim. telkkaa katsoessa hermostun jos joku laittaa äänenvoimakkuudeksi esim. 27

      -Ilmeilen itsekseni .

      -Kun kuuntelen musiikkia laula mukana äänettömästi ja liikehdin. :D

      -Aina kun teen jotain ruokaa, mun on pakko käydä katsomassa keittiössä monta kertaa, että olenko varmasti sammuttanut sen hellan/uunin.

      -Ruokailtaessa on aina oltava veitsi mukana vaikka sitä ei käyttäisikään.

      -Mun on pakko ainakin kerran päivässä käytävä katsomassa ihastukseni facebookprofiili, vaikka tiedän, että siellä ei ole tullut muutoksia :D

      -Suihkussa käytäessä mun on aina pakko kirjoittaa huurteiseen peiliin jotain.

      -Kun olen kavereilla yötä, en voi nukahtaa ennen kuin muut nukahtavat.

      Näitä on itse asissa aika paljon ja aika outoja suurin osa :DD On varmaan enemmän sellaisia mitä en ole itse huomannut... ;)

    • outovaikoeikö

      Mulla on semmone et tykkään pyöritellää hiuksii sormissa aina tunneilla

    • hattivatti112

      Auton kyydissä jokaisen aurausviitan kohdalla narskutan hampaitani.

    • pakkomielteinenjoo

      aina ku mä oon kusella tai paskalla, ni mun pitää sylkästä sinne pönttöön samal ku istun siin o.O ja mä myös pureskelen mun kynsiä ja ihoa sormen päästä.

    • vielä nuori

      Mulll semmoset ku

      musiikin kuunteluu


      jos jätän pehmolelun toiseen nurkkaan niin pitää viedä se muitte luo ettei tuu yksinäist :D

      luen ainaki 6 h päivässä kirjaa

      vakoilen kamui :3

      on pakko olla ainaki 3 h tabletilla xd

    • Ocd666

      Mää ite aina tykkään riisua, repiä kaikki ruvet ja haavat auki, erikseen paistettuja nakkeja ei ikinä saa sekottaa muuhun ruokaan, jos avaan voipurkista tai mistätahansa muusta sen foliokannen niin et siihen jää pieni pala, ahistun silmittömästi enkä voi ottaa siitä astiasta, pelkään mandariineja, huoneessa, jossa nukun pitää olla suljettava ovi eikä ikkunoita, naksuttelen niskoja ja niveliä, syön nuudelit aina tikuilla tai muuten en syö, jos karkki tai jokin muu syötävä asia on epämuodostunut mielestäni, jätän syömättä, pakko saada jutella itsekseen yksin ollessani tai alan kuvittelemaan kaikkea outoa, tutkin kehon aina läpi siltä varalta että olisi tullut vaikka luomia tai finnejä, nypin jalkakarvoja pinseteillä ja vielä nykyäänkin autossa matkustaessa kuvittelen, että jokin mies hahmo kulkee kaiteiden päällä tai hyppelee puusta toiseen. Tälläistä täällä.

    • Rakastunut.fani

      Hah todella hauska avaus.

      Minäkin avaan aina mikron vajaa sekunnin ennen piippausta, ihan aina.

      Mun kolme tyynyä pitää olla oikeassa järjesyksessä tai en saa unta. Lätkä käden alla, lörö pään yläosan tukityynynä ja paksu normityyny pään alla.

      Karjalanpiirakoissa pitää voidella ne reunojen välit tarkkaa ja tasaisesti.

      Pieniä karkkeja pitää olla aina tasainen määrä molemmilla puolilla suuta.

      Suojatiellä joskus pakonomaisesti astun vain valkoisille viivoille oli ihmisiä ympärillä tai ei. Sama juttu kaupan ruudukkolattialla.

      Pahin pakkomielle mulla on alkoholipalstan kylmiksestä. En pääse yli hänestä. Lupasin mainita hänet joka kirjoituksissani tämän illan aikana.

    • obsessiivikompulsiivi

      - naksuttelen kynsiä hampaiden välissä
      - puristelen poski ja leukaläskejä
      - haistelen omia ruumiinhajujani mm. pyörittelen käsiä kainalossa tai terskassa ja haistelen sormia sen jälkeen
      - vammailen yksinollessani eli puhun siansaksaa typeriä naamailmeitä väännellen peilin edessä näyttääkseni mahdollisimman vammaselta
      - kaivelen nenääni ja syön nenästäni löytyviä räkäpalloja eli aarteita
      - teen purkkapalloja syljelläni
      - netistä ladattava hirveästi kaikkea ylimääräistä turhaa kokoajan
      - hissiä odoteltaessa joka kerta kurkattava nurkan taakse ettei siellä väijy joku
      - ventovieraiden stalkkaaminen

      • Itekki vammailen


      • Kauha-Guru_
        AIDS kirjoitti:

        Itekki vammailen

        Sen minä kyllä uskon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe