Eikö Neuvotonta voisi kehittää ? Sentään Haminan ja Kotkan välinen suurtaajama-alue...
Siellähän on monta?... no ... ainakin yksi yritys, joka on selkeästi laaajentunut pois Haminasta... nimittäin Woimapuoti... eihän monesta pikkukylästä löydy näin ennakkoluulotonta porukkaa, jota ei kiinnosta pikku kylien rajat.... ei kun tsemppiä pojat!
Neuvoton
9
1482
Vastaukset
- tenukeppi1
ravintolan tänne vois joku perustaa
- pystis2
Pystybaari
- Suntiontie 13
Baari neuvottomaan olisi hieno juttu. Kyläläisille kokoontumispaikka.
- v56yyy
onhan siellä tosi mahtava koulukin. joka ope terävintä kärkeä.
- NeitiNäpsäkkä
Kouluasiassa samaa täysin samaa mieltä!Neuski on nuorille haminan paras kasvupaikka!
- fdfef
joo, ne 90-luvulla ja 2000-luvun alussa siellä hilluneet huumehörhöt on kait sitten kuolleet tai muuttaneet pois?
- marisii
kyllä, aika normaaleita kunnon kansalaisia suurin osa nykyään!
- Anonyymi
Nyt on vatos locos on the hoodz man! Näitä jätkiä kannattaa kunnioittaa ja pelätä. Acab vittu kytät vittu fuck da polise!
- kunkku 34
mitä kyl tääl vielä hengis ollaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460