Eikö Neuvotonta voisi kehittää ? Sentään Haminan ja Kotkan välinen suurtaajama-alue...
Siellähän on monta?... no ... ainakin yksi yritys, joka on selkeästi laaajentunut pois Haminasta... nimittäin Woimapuoti... eihän monesta pikkukylästä löydy näin ennakkoluulotonta porukkaa, jota ei kiinnosta pikku kylien rajat.... ei kun tsemppiä pojat!
Neuvoton
9
1489
Vastaukset 9
- tenukeppi1
ravintolan tänne vois joku perustaa
- pystis2
Pystybaari
- Suntiontie 13
Baari neuvottomaan olisi hieno juttu. Kyläläisille kokoontumispaikka.
- v56yyy
onhan siellä tosi mahtava koulukin. joka ope terävintä kärkeä.
- NeitiNäpsäkkä
Kouluasiassa samaa täysin samaa mieltä!Neuski on nuorille haminan paras kasvupaikka!
- fdfef
joo, ne 90-luvulla ja 2000-luvun alussa siellä hilluneet huumehörhöt on kait sitten kuolleet tai muuttaneet pois?
- marisii
kyllä, aika normaaleita kunnon kansalaisia suurin osa nykyään!
- Anonyymi
Nyt on vatos locos on the hoodz man! Näitä jätkiä kannattaa kunnioittaa ja pelätä. Acab vittu kytät vittu fuck da polise!
- kunkku 34
mitä kyl tääl vielä hengis ollaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459