Joulupukki onkin homo

Suhina Seija

Viimeisin tieto korvatunturilta kertoo, että joulupukki on homo, ja se tykkää miehistä. Enpä uskalla päästää sitä meille, tiedä vaikka alkaisi ahdistella mun miestäni.

9

446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntinenkö pukki on?

No jos näin on niin ei tule meillekkään. Meidän ovesta ei homot sisälle tule. Ja myös jos lapseni kertoisi olevan homo niin kitkosin sen äkkiä pois ennenkun se leviää koko kehoon. Jos hoito ei onnistu niin ulko oven takana on tilaa:))homous on syntiä

• Anonyymi

Haista kakka kulli

• Simo Siili

Jep, samaa olen kuullut minäkin. Joulupukki on ahdistellut miehiä ja saanut lähtöpassit useasta kaupasta kun on alkanut kehuskelemaan homoudellaan. Jos tulee meille lyön sitä lättyyn.

• hikki purteen

Ainakin homoläski oli pukki joka kävi meillä. Haisi ihan sianpaskalta joten ei enää ikinä pukkeja tähän taloon.

• JKOOP

NINKKÖ

• Tonttu by usa

Voi teitä onnettomia ja tietämättömiä!!!!!!
      Ekana Joulupukki ei oo homo vaikka kuinka sitä haaveilette tai mitä lie??
      Ooon ollu Joulupukin ja hänen vaimonsa kanssa USA:ssa ja oon takuulla varma ettei Pukki oo tosiaankaan homo ihan oikeesti!!!!!!
      Oltiin meinaan Milwaukeessa isossa turneessa ja häntä tosiaan kodeltiin joulupukkina to Finland .OK oon ollu paikalla ja kaikki USA kansalaiset tunnistivat hänet,ja hänen Vaimonsa .Me olimme heidän kanssaan Harley-Davidson 110 V juhlissa Milwaukeessa ja veimme terveiset Korvatunturilta olevilta tontuilta ja vastaavilta!!! Mutta vaikka Pukki ja tontut ajelee Harley-Davidson Moottoripyörillä niin on outoa että Pukkiin liitetään Homoutta ,Vaikka se on jokaisen oma juttu johon ei oo meilläkään mitään sanomista.Kumminkin sanon että pitäkää joutavat kaupunkilaispuheenne ihan ominanne ja antkaa Joulupukin olla jorinoiltanne rauhassa tai Hän ei takaa mitä tuleman pitää(tietoinen mytölogiasta johon ei ole kaikilla tietoa) Pukki is Best peaples friend!!!

• Pukkifani

Nää on näitä homoushuhuja, joita tunnetuista henkilöistä aina joskus liikkuu. Pitää kuitenkin muistaa, että Pukki on ollut Joulumuorin kanssa suhteessa jo sellaiset vajaat 300 vuotta, eikä homoudesta liene mitään pitäviä todisteita. Jos olisi, luulisi että tontutkin olisivat jotain vuotaneet.

Toisaalta, olisiko Joulupukin seksuaalisella suuntautumisella mitään merkitystä? Vaikka Joulumuorin ja Pukin suhde olisikin vain kulissi, niin työnsä ovat kuitenkin hoitaneet hyvin ja tunnollisesti satojen vuosien ajan.

• Simo Siili

Viimeaikaiset tarinat pukista vahvistavat, että joulupukki on homo. Koska joulu on pakanuudesta lähtöisin, niin pukin homous ei asiaa enää yhtään pahanna. Pukki on muuten perseestä kotoisin.

• Anonyymi

Tiedän että oot homoseksuaali,kun oot sen kertonut.En ikinä pilkkaisi ketään seksuaalisen suuntautumisen vuoksi enkä muutenkaan. Ei minulta sen tyyliset viestit,muista se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2439
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1607
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      985
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      21
      941
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      773
    Aihe