Joulupukki onkin homo

Suhina Seija

Viimeisin tieto korvatunturilta kertoo, että joulupukki on homo, ja se tykkää miehistä. Enpä uskalla päästää sitä meille, tiedä vaikka alkaisi ahdistella mun miestäni.

9

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntinenkö pukki on?

      No jos näin on niin ei tule meillekkään. Meidän ovesta ei homot sisälle tule. Ja myös jos lapseni kertoisi olevan homo niin kitkosin sen äkkiä pois ennenkun se leviää koko kehoon. Jos hoito ei onnistu niin ulko oven takana on tilaa:))homous on syntiä

      • Anonyymi

        Haista kakka kulli


    • Simo Siili

      Jep, samaa olen kuullut minäkin. Joulupukki on ahdistellut miehiä ja saanut lähtöpassit useasta kaupasta kun on alkanut kehuskelemaan homoudellaan. Jos tulee meille lyön sitä lättyyn.

    • hikki purteen

      Ainakin homoläski oli pukki joka kävi meillä. Haisi ihan sianpaskalta joten ei enää ikinä pukkeja tähän taloon.

    • JKOOP

      NINKKÖ

    • Tonttu by usa

      Voi teitä onnettomia ja tietämättömiä!!!!!!
      Ekana Joulupukki ei oo homo vaikka kuinka sitä haaveilette tai mitä lie??
      Ooon ollu Joulupukin ja hänen vaimonsa kanssa USA:ssa ja oon takuulla varma ettei Pukki oo tosiaankaan homo ihan oikeesti!!!!!!
      Oltiin meinaan Milwaukeessa isossa turneessa ja häntä tosiaan kodeltiin joulupukkina to Finland .OK oon ollu paikalla ja kaikki USA kansalaiset tunnistivat hänet,ja hänen Vaimonsa .Me olimme heidän kanssaan Harley-Davidson 110 V juhlissa Milwaukeessa ja veimme terveiset Korvatunturilta olevilta tontuilta ja vastaavilta!!! Mutta vaikka Pukki ja tontut ajelee Harley-Davidson Moottoripyörillä niin on outoa että Pukkiin liitetään Homoutta ,Vaikka se on jokaisen oma juttu johon ei oo meilläkään mitään sanomista.Kumminkin sanon että pitäkää joutavat kaupunkilaispuheenne ihan ominanne ja antkaa Joulupukin olla jorinoiltanne rauhassa tai Hän ei takaa mitä tuleman pitää(tietoinen mytölogiasta johon ei ole kaikilla tietoa) Pukki is Best peaples friend!!!

    • Pukkifani

      Nää on näitä homoushuhuja, joita tunnetuista henkilöistä aina joskus liikkuu. Pitää kuitenkin muistaa, että Pukki on ollut Joulumuorin kanssa suhteessa jo sellaiset vajaat 300 vuotta, eikä homoudesta liene mitään pitäviä todisteita. Jos olisi, luulisi että tontutkin olisivat jotain vuotaneet.

      Toisaalta, olisiko Joulupukin seksuaalisella suuntautumisella mitään merkitystä? Vaikka Joulumuorin ja Pukin suhde olisikin vain kulissi, niin työnsä ovat kuitenkin hoitaneet hyvin ja tunnollisesti satojen vuosien ajan.

    • Simo Siili

      Viimeaikaiset tarinat pukista vahvistavat, että joulupukki on homo. Koska joulu on pakanuudesta lähtöisin, niin pukin homous ei asiaa enää yhtään pahanna. Pukki on muuten perseestä kotoisin.

    • Anonyymi

      Tiedän että oot homoseksuaali,kun oot sen kertonut.En ikinä pilkkaisi ketään seksuaalisen suuntautumisen vuoksi enkä muutenkaan. Ei minulta sen tyyliset viestit,muista se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe