Kun kärsin ja kaipasin ja tahdoin rakastaa en tiennyt vielä miten kärsii ja kaipaa se joka tahtomattaan rakastaa
Hymyilet, aivan äkkiä, niin kuin hymyillään silloin kuin oikeasti hymyillään, ilman syytä, niin kuin sanotaan Yksikään hymy ei synny syyttä. Hymy on sielun ainoa tapa olla hetken näkyvillä niin ettemme menettäisi uskoamme sen kaikkivoipaisuuteen. Hymyilet jotta minäkin paljastaisin sinulle oman sieluni.
Tulla lähelle vaatii sinulta voimaa, paljon väkevää voimaa Olla lähellä vaatii sinulta rohkeutta, paljon paljasta rohkeutta Päästää lähelle, sisälle, vaatii sinulta vain uskoa toiseen ihmiseen.
Minä uskon aamujen valoon, ihmisen syliin ja rakkauden hitauteen Minä uskon rakkauteen joka kulkee etanan lailla: ei yhden sydämen poikki yhdessä elämässä loiki Minä uskon etanan nopeuteen, sylien syvyyksiin, ja alati kiihkeisiin silmiin joista aamut juovat kaiken valonsa. Minä uskon rakkauden hitauteen. Minä uskon.
Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty
On mentävä hirvittävän lähelle toista ihmistä hämärään huoneeseen ilman yhtäkään asetta ennen kuin voi kuulla kuinka kauniisti vapaus laulaa.
Jotka tulevat suorinta tietä, saapuvat tyhjin taskuin. Jotka ovat kolunneet kaikki polut, tulevat säihkyvin silmin, polvet ruvella, outoja hedelmiä hauraassa säkissään. Niin se ystäväni on, niin se on, että eksymättä et löydä perille.
Hyvää sinuun jouluusi!
Tabermannin sanoja yhdelle tärkeälle:
15
4930
Vastaukset
- S:ää
Kaunista. Kaikki on hyvin.
- Pohjanmaan noita
Oi miten kaunis,
saat noilla sanoilla mieleen,
erään ihastuttavan miehen.
Nyt iskee se polttava ikävä.
Hänen sielunsa oli niin uskomattoman hieno.
Muistoa tätä,
vaalin nyt tässä.
Olkoon hän onnellinen.
Osasinhan minä,
edes sen kerran,
laittaa tunteen hänen,
edelle oman.
Joulua lämpöistä sinulle,
kaunosielujen maassa on hyvä vaeltaa.
Toivon siis sinulle rakkautta ja syliä niin lämpöistä - Tuo on aivan upea,
"Jotka tulevat suorinta tietä, saapuvat tyhjin taskuin. Jotka ovat kolunneet kaikki polut, tulevat säihkyvin silmin, polvet ruvella, outoja hedelmiä hauraassa säkissään. Niin se ystäväni on, niin se on, että eksymättä et löydä perille."
ja niin totta, jollei ne polvet sentään ihan murskana ole. Ja vaikka oliskin niin paljon on mahdollista korjata. :) - melko lähelle
"On mentävä hirvittävän lähelle toista ihmistä hämärään huoneeseen ilman yhtäkään asetta ennen kuin voi kuulla kuinka kauniisti vapaus laulaa."
Kaunista saisimpa joskus kuulla hänen vapautensa laulun.
"Lähelle on pitkä matka"
Samalta runoilijalta. Niin totta. Mutta hyvää joulua eräälle matkasta huolimatta.- Sielulla ajatteleva
Ensimmäiseen runoon viitaten, miksi kärsiä jos voit tehdä unelmistasi totta. Peli ei ole vielä menetetty. Uskalla ottaa se ratkaiseva askel...jälleen ;)
- melko lähelle
Sielulla ajatteleva kirjoitti:
Ensimmäiseen runoon viitaten, miksi kärsiä jos voit tehdä unelmistasi totta. Peli ei ole vielä menetetty. Uskalla ottaa se ratkaiseva askel...jälleen ;)
Tarvitsisin jonkinlaisen selkeän askelmerkin että uskaltaisin ottaa häntä kohti askeleita. En halua olla mikään ahdistelija. Näiden viestejen perusteella en niin askeleita uskalla ottaa.
- Sielulla ajatteleva
melko lähelle kirjoitti:
Tarvitsisin jonkinlaisen selkeän askelmerkin että uskaltaisin ottaa häntä kohti askeleita. En halua olla mikään ahdistelija. Näiden viestejen perusteella en niin askeleita uskalla ottaa.
Et ole ollut tähänkään mennessä ahdistelija. Yhdessä niitä askeleita ollaan otettu yhdessä, välillä on tullut välirikkoja, mutta aina ollaan saatu sovittua. Viimeisin yhteenotto oli täynnä todella rajoja sanoja toisiamme kohtaan, mutta se kertoo mielestäni vain kuinka läheisiä toisillemme ollaankaan, vaikka emme ehkä sitä itse tajua. Tarpeeksi selkeä askelmerkki? ;)
- melko lähelle
Sielulla ajatteleva kirjoitti:
Et ole ollut tähänkään mennessä ahdistelija. Yhdessä niitä askeleita ollaan otettu yhdessä, välillä on tullut välirikkoja, mutta aina ollaan saatu sovittua. Viimeisin yhteenotto oli täynnä todella rajoja sanoja toisiamme kohtaan, mutta se kertoo mielestäni vain kuinka läheisiä toisillemme ollaankaan, vaikka emme ehkä sitä itse tajua. Tarpeeksi selkeä askelmerkki? ;)
Ei ikävä kyllä ollut mulle sopiva merkki.
- .A.
Eräälle. Tommya.
Se voi olla nenässä, se voi olla suulla, hiuksissa, ripsissä, pakaroissa, jossakin muualla. Mutta tarvitset sitä viimeistään joulukuussa, ja jos sinulla on joulukuussa sielu, se säilyy sinussa koko vuoden. Se on sinun kuusi ja aurinkosi, kun toinen laskee, toinen nousee. Aina se valvoo sinua, että pysyisit ihmisen tiellä. Huutaa välillä, mutta parempi niin kuin vaiti. - Neiti Ilta
Kasvonsa voi pelastaa
vain paljastamalla kasvonsa.
Vasta pelastettuamme
toistemme sisältä
lapsen heikoilta jäiltä,
yönohuilta,
tiedämme ehdottoman varmasti
että meidät on
toistemme käsiin uskottu.
Joulun jatkoja! - hshshs123
Siellä, onnen maassa,
Käsiinkin on vaihdettu huulten nahka
jotta sormet voisivat suudella.
Tommy Tabermann - Tämä on paras
Näin se juuri on:
Jotka tulevat suorinta tietä, saapuvat tyhjin taskuin. Jotka ovat kolunneet kaikki polut, tulevat säihkyvin silmin, polvet ruvella, outoja hedelmiä hauraassa säkissään. Niin se ystäväni on, niin se on, että eksymättä et löydä perille.
Minä olen eksynyt liian usein. Mutta tämä viimeinen väärä valintani oli pahin. Tuska on miltei hukuttaa minut nyt. Mutta kun pääsen perille outoja hedelmiä hauraassa säkissäni, en enää ikinä muserru. Olen vahva, tarvittaessa vaikka yksikseni. - Aloituksessajokukertoi
Tommyn kuolemattomia hyviä ajatuksia. Kuusi joulua jo.
- Paljonkaunista
ja sen lisäksi totta on Tommyn runoissa ja novelleissa.
Kun en mitään muuta jaksanut, jaksoin lukea muutaman rivin, runon, novellin. Aina niistä tuli hyvä olo, hetki hetkeltä pidempään luin ja uskoni ihmiseen palasi vähitellen. Pienin palasin palasin minäkin takaisin jatkamaan elämääni. - Ällöjari
Ja Jari Tervo pani aina alta lipan häntä, yäk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803