Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Luvialle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Luvialla yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Luvialla?
9
3064
Vastaukset
- hehd
No ei ole :)
- Ruutanan sankari
No onhan tyhmä paikkakunta.
- Minkkivarmari
Ei täällä mitään kirpputoreja ole,vanhat tavarat lahjoitetaan spr konttiin.jos tarviit vanhaa roinaa haeppa sieltä,me kuljemme uusissa rytkyissä,ei aika riitä myymään vanhoja tavaroita kitiviuruille pikkurikkaile jotka ostaa tavaraa ja myyvät sitten ne kalliila hinnalla tori.fi.
- ....................
Eihän Luvialla nyt muuta ole kuin toinen toistaan suurempia idiootteja!!!
- rytkut
On Kuussaarikossa yksi, joka on sunnuntaisin vähän aikaa auki. Ihan totta kuka täällä ostais toisten romppeita, on niin pieni paikkakunta et heti näkis et kuka on kenenkin vanhassa paidassa liikkeellä.:)
Joskus on järjestetty kirppispäiviä, ja pihakirppiksiä, jos joku haluaa tyhjentää nurkkiaan. Pori on niin lähellä ja sieltä löytyy kirppiksiä ja tavaraa jos jotain tarvii.
Tolle yhdelle kysymys? Mistäs idiootti toiset idiootit erottaa?.;)- legalzedwriter
Hei Taru Anneli, mä oon B-rappujen erikoismies. Olen tulossa Luvialle alkuvuodesta, avaatko takaoven?
- kykkai
Kyllä luvialla on kirpputori Peränkylän entisessä koulussa
- Voi.teitä.juntteja
Joo kiitos oikke kauhiast,mutta 2012 olisin tuota tietoa tarvinnut,mutta oikein ripeästi toimittu kun ottaa huomioon mistä kunnasta on kysymys.
- mikolansonni
Voi.teitä.juntteja kirjoitti:
Joo kiitos oikke kauhiast,mutta 2012 olisin tuota tietoa tarvinnut,mutta oikein ripeästi toimittu kun ottaa huomioon mistä kunnasta on kysymys.
Luvialla luetaan ja ymmärretään väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv676731Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan95967- 453966
- 203637
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353496Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h463360No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413263- 522949
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni32685- 422675