mitä teen kun siivosin poikani huonetta ja löysin tyttöjen jalkapallo sukat ja 2 sutaista kondomeja ja positiivisen raskaustestin ?kun kysyin pojalta kiroili mulle ja sanoi ,että ei asia kuullu mulle? onko poikani tehnyt jonkun paksusksi? poikani on 17v ja on seurustellut yhden tyttön kanssa ,joka on 18 harrastaa jalkapalloa .
poikani
huolestunnut
4
236
Vastaukset
- mama from hell
Voi luoja noita kakaroita...Nyt poika puhutteluun ja kysyt miten asia on tai soitat hänen tyttöystävälleen..
- c..
Kyllähän tuossa jo voisi vähän huolestua..en mahda mitään enkä tiedä miksi tää juttu kävi naurattamaan niin hemmetisti.
- En mummo vielä
Totta puhuen näin 4 lapsen äitinä, en kyllä täällä kyselisi neuvoja, vaan olisin alta aika yksikön tehnyt jo asialle jotain :)))
- tennissukka
ONNEKSI OLKOON!!!
Olet sitten tulossa isovanhemmaksi?! :-D
Typerä huono provon yritys. Keksi uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043