mitä teen kun siivosin poikani huonetta ja löysin tyttöjen jalkapallo sukat ja 2 sutaista kondomeja ja positiivisen raskaustestin ?kun kysyin pojalta kiroili mulle ja sanoi ,että ei asia kuullu mulle? onko poikani tehnyt jonkun paksusksi? poikani on 17v ja on seurustellut yhden tyttön kanssa ,joka on 18 harrastaa jalkapalloa .
Vastaukset 4
- mama from hell
Voi luoja noita kakaroita...Nyt poika puhutteluun ja kysyt miten asia on tai soitat hänen tyttöystävälleen..
- c..
Kyllähän tuossa jo voisi vähän huolestua..en mahda mitään enkä tiedä miksi tää juttu kävi naurattamaan niin hemmetisti.
- En mummo vielä
Totta puhuen näin 4 lapsen äitinä, en kyllä täällä kyselisi neuvoja, vaan olisin alta aika yksikön tehnyt jo asialle jotain :)))
- tennissukka
ONNEKSI OLKOON!!!
Olet sitten tulossa isovanhemmaksi?! :-D
Typerä huono provon yritys. Keksi uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211729Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35742Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔43646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577