Kirpputoreja Polvijärvellä?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Polvijärvelle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Polvijärvellä yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?

58

8812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SUOSITTELEN !

      Jaanan kirppis, ihan keskustassa, löytää helposti. Siisti paikka, ystävällinen palvelu ja laajat valikoimat. Käyn siellä itse vaikka en paikkaunnalla asukkaan ja monet hyvät kaupat oon tehnyt !

      • lukija007

        Onko se auki lauantaina, löysin puh.numeron muttei vastaa....


      • Anonyymi
        lukija007 kirjoitti:

        Onko se auki lauantaina, löysin puh.numeron muttei vastaa....

        Juu ei vastaa puhelimeen eikä missään kommenttia onko lopettanu.Tili auki


      • Anonyymi

        Likainen paikka, wc ihan jarkky


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei vastaa puhelimeen eikä missään kommenttia onko lopettanu.Tili auki

        todellakaan ei koskaan puhelimeen vastta on siinä yrittäjä tern .. pena kervinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todellakaan ei koskaan puhelimeen vastta on siinä yrittäjä tern .. pena kervinen

        Laittakaa viestiä Jaanalle. Vastaa hyvin viesteihin.


    • ei enää asiakas

      Kannattaa ottaa selvää asioista ennen kuin ruvetaan ketään syytelemään,eikä kuunella ihmisiä jotka ovat katkeria ja kyttäävät vaan toisten asioita, eikä ole omaa elämää.

    • adsasdasdasd

      Polvijärvellä ei ole valitettavasti kirppistä.

      • 2a5

        Varmasti on, Jaanan kirppis. Siisti paikka, ystävällinen palvelu, edulliset hinnat.


      • Anonyymi

        jaanan kirpputori ja spr:n myös.


    • kissamirrit

      Jos oliskin niin haisevia lumppuja.Mene punasenristin kirpputorille-sinne rikkaat hyvätahtoiset ihmiset vie hyvää tavaraa.Ainakin 10v sieltä kaikki vaatteni saanut.74v mummo

    • koskiset2

      radikaalisti myyjät valkkaavat mitä otetaan myyntiin ja mitä ei, ja niinhän se pitääkin,voi sanoa jotta on pohjois-karjalan siistein ja nykyaikaisin kirppis,-käydään usein joensuusta vartavasten!

      • muualta asti

        Mutta turhan kallis. Alesta saa samaa tavaraa kaupasta uutena samaan hintaan :(


      • justjoo
        muualta asti kirjoitti:

        Mutta turhan kallis. Alesta saa samaa tavaraa kaupasta uutena samaan hintaan :(

        Se on sitä ekologiaa varmaan...?


      • Anonyymi
        muualta asti kirjoitti:

        Mutta turhan kallis. Alesta saa samaa tavaraa kaupasta uutena samaan hintaan :(

        Kallis on todella ja kallis rovikka .Käyn
        muutaman kerran vuossa .vei rahat ja häipy.


    • Kesäasukki

      Jaanan kirppis tosiaan siisti ja tavarakin pääosin hyvää, mutta hinnat korkeat. Kuitenkin kyseessä pitäisi olla kirrpis, eikä tavaratalo.

    • kesälomalainen

      hinnathan oovat halvemmat kuin joensuussa mitä kirppareilla paljon ollaan kierretty

    • .....

      Muuten hyvä, mutta... Ei Jaana itse ollut, joitakin apureita.
      Vein todella paljon hyvää tavaraa, sanoivat että valitsevat mitä otetaan myyntiin, eivät oikein tykänneet että menin katsomaan. Oli käyttämätön villakangastakki, joku nainen omelukoneen ääreltä sanoi että ei mene kaupaksi. Sanoin että otan sen sitten takaisin itselleni, joku hyökkäsi sivusta, joku tilapäinen avustaja varmaan, sanoi minä haluan tämän. Sanoin että osta vain, ei se paljon maksa, taisi takki mennä ilmaiseksi.
      Jäi paha maku. Jaana itse on varmasti rehellinen.

      • ....

        Siis villakangastakkki olisi joutunut ko. henkilön mukaan lähetettäväksi jonnekin ilmaisjakeluun.


      • .....
        .... kirjoitti:

        Siis villakangastakkki olisi joutunut ko. henkilön mukaan lähetettäväksi jonnekin ilmaisjakeluun.

        Juuri niin.


      • vm86

        Ei kannata sokeasti luottaa Jaanan kirpparin kauppiaaseen. voi tulla pettymys niinkuin minulle.


      • Anonyymi
        vm86 kirjoitti:

        Ei kannata sokeasti luottaa Jaanan kirpparin kauppiaaseen. voi tulla pettymys niinkuin minulle.

        Olen samaa mieltä olen todella pettynyt huijari muija.


    • Satu Anneli

      Kyl sie oot kova reissaa kun ympär suomee kulet aina loppuvuodesta kysellen kirppisten perrään, vuan omapa on assiis, mut länsisuomessakin jo ihmettelivät tuota ahkeruutta. Oot sie niitä antiikin ostajii/myyjii???

    • kiekka

      Älkää viitsikö aina känkätä ja valittaa joka asiasta. Jaanan kirppis on ollut kiva paikka niin kauan kun olen siellä itse käynyt. Monet yllättävän hyvät löydöt olen tehnyt, vaikka kyse on syrjäkylän kirppiksestä. Palvelu on ollut myös ystävällistä ja aina ehtii vaihtaa muutaman sanan asiakkaan kanssa, kiitos siitä.

      Taatusti pistäydyn taas, kunhan tulen käymään Polvijärvellä.

    • Jaananhintapommi

      Jaanan kirppis. Huh huh. Tuli taas vahingossa astuttua käymään kyseisessä puljussa ja hinnat tuntuu olevan edelleen aivan pilvissä. Samaa tuotetta saa muummuassa Arjuskasta halvemmalla ja huomatkaa, että uutena!

      Vanhaa paskaa super hinnoin!

      • ´´´´

        Mikä on Arjuska?


      • kirppispöllö
        ´´´´ kirjoitti:

        Mikä on Arjuska?

        Tervetuloa Outokumpuun myös kirppis-asioissa. Täältä löytyy myös Alko!


      • pöllöjen pöllö
        kirppispöllö kirjoitti:

        Tervetuloa Outokumpuun myös kirppis-asioissa. Täältä löytyy myös Alko!

        Okun kirppikset ovat vähä sitä ja tätä Jaanan kirppiksen rinnalla. Sotkuisia epämääräisiä paikkoja joissa rikkinäisiä likaisia vaatteita, palvelusta ei voi edes puhua.

        Jaanan kirppis on siisti, hinnat on kovat mutta myytävät tuotteet ovat pääpiirteissään hyvää tavaraa.

        Alko ei lie kirppisasiakkailla se ensimmäinen käyntipaikka joka tulee mieleen, ehkä enemmänkin kallistuu kahviloihin, ruokakauppaan yms.


      • Anonyymi

        Köyhä oot jos ei ole varaa ees kirpparilta ostaa tavaroita🤣🤣🤣 voi luoja🤦🤦🤣


    • Pettynyt asiakas

      Jaanan kirppiksen hinnat alemmaki,niin jää asiakkaiden viejille hyvä mieli,kun tavarat menevät pois heitto hinnoin,ja jaanakin saa omansa pois,elikkäs tavaroiden tuojille jää vain hyvä palvelu ja muutama euro käteen,..näinhänme yrittäjiä autetaan parempaan huomiseen.
      Itse en vie mitään myyntiin,olen niin monesti pettynyt,kun tuotteista jää rahat saamatta,ja paremmassa tapauksessa tavara häviää kuin tuhka tuuleen.
      Jossakin raja pitäisi kulkea,varastetaanko vai onko tämä ns.huijjausta.
      Ikävä maku jää jaanan kirppiksestä,Rehellisyys maan perii.
      Tämä oli vain yksi mielipide muun tuhannen rinnalla....

    • memu

      Siellä teillä jaanalla on kirppishinnat kohdillaan mutta tuleppa tänne rovaniemelle..!joka kesä käydään kuukausi polvijärvellä lomalla,ja paljon kirpparilla,railihan piti kauppaa melkein 30 vuotta,ja jaana nyt jo 4 vuotta,huijarit ois jo tippunu pelistä pois aikapäiviä sitten!mutta ihana pohjois-karjalainen kirppis-aina tullaan uudestaan!

    • Kirppisfani

      Yksi ISO MIINUS! Ei kyllä vastata puhelimeen vaikka kuinka monta kertaa soitat! Minä katson sen huonoksi palveluksi!

      • smoin

        joo vois vastata


      • Anonyymi

        Ei vastaa puhelimeen ja ilmoittas rehellisesti jos on lopettanu ihan huijari.


    • Lehmolaiset

      Jaanalle viedään tavaraa useita kertoja vuodessa myyntiin ja kaikesta on aina rahat saatu :) Melkeinpä kerran viikossa käydään katsomassa mitä hyllyihin on tullut ja joka kerta jotain myös ostetaan. Mielestämme hinnan ei sen kummempia kuin muuallakaan. Siksi tuntuu että porukka tuo tavaraa ja tulee ostoksille kauempaakin. Nyt otimme eteisestä esitteen ilmalämpöpumpuista paikallisen yrittäjän esite telineestä, aiomme pumpunkin ostaa.

    • Olgabutiini

      Tulkaapa Outokumpuun kirpiksille, tullessa voitte ne kirppiksenne rääsyt nakella porolan lajittelupisteen molokkiin , pidättehän te muutoinkin sitä kaatopaikkananne.
      Hinnat tahtoo kuulema ittestään puolittua tässä edellä kehutussa kirppiksessä.

    • Miekineroshii

      Paskat te mittää oo tulossa horopäitä koko sakki, teijät tunnetaan.
      Kyllä täältä kirput löytyy ilman kyselemättä , sanoo jo vekekin.

    • Hainmatonkuteita

      Kävin viime syksynä Polvijärven kirppiksellä täältä Pohjois-Pohjanmaalta, 350 km päästä ja kehun vielä tänäkin päivänä kyseistä paikkaa. Koko pitäjässä ei ollut muuta hyvää kuin kirppis.

    • ellinooraaa

      Tosi siisti kirppis hyvä Jaana tosin ... juoruava maatalon emäntä pilaa tunnelmaa.....on siellä aina ....MB

      • MBMBMBMB

        Onkohan siellä vahtimassa ukkoonsa?


      • Kunsilmävälttää

        On vahtimassa ukkoaan


    • Sortavolle

      Vissiin tämä Jaana ei jouda nukkumaankin,kun trollaa kirpiksensä edestä

    • ohimenijä

      Ei taida olla siellä ilmastointia kun niin tunkkanen haju tulee tavaroitten mukana, meni lasten pehmolelut roskiin.

    • Lukija007

      Hyvä on Jaanan kirppis jo ensi kokemuksesta, jos joku valittaa , se on kateellisen panettelua. Onko myös lauantaina auki, etsin kirjoja.

    • Mualaine
    • arapinmuki

      Tuas minun tavaroita kaupitllaan puolella hinnalla

    • Kolttarik

      Kävin täältä Rovaniemeltä käsin Jaanan kirpiksellä kun täälläkin niin kovast mainostivat.
      Sama homeenhaju ja rääsut kun muuallakin , mutta hinnat oli moninkertaiset.
      Ripotelkaa ruusunlehtiä tielle siellä polivijärvellä kun tulen taas kevään korvalla
      Uuden keskuskentän vihkiäisiin käymään ja tietenkin samalla käyn Jaanan kirpikselä.

    • lasiesine

      Onko muillekkin käynyt samoin, että tavaroita myyntiin vietäessä luvataan tietty prosentti kun tavara on menny kaupaksi. Ystäväni oli ostanut minun viemäni astiaston kun oli sen löytänyt kirppikseltä. Kysyessäni niitä prosenttejani niin kerrottiin ettei mitään ole menny kaupaksi,!! Ja kun kuitenkin tavaroitani ei enää ollut myynnissä niin vastaus oli että ne on menny roskiin koska ei tietyn ajan sisällä ole mennyt kaupaksi. Vähän jäi maku etten toista kertaa vie.

      • Hirveetä

        Joopa joo. Minne Jaanan kirppis vie nyt ihmisten tavarat, kun Puhas lopetti kylylahden-juuantie roskiksen kylän tuntumasta?!
        Siltä ihmiset vei ne uudestaan myyntiin kirppikselle. Voi olla näin tapahtui myös kirjoittajan tavaroille.
        En tosiaan käy Jaanan kirppiksellä sen takia, kun ne tavarat on ollut moneen kertaan roskiksessa.


    • persläpi

      hyvä että puhas lopetti roskiksien pidon tietyt ihmiset ronkkivat niitä eräällä jopa pitkä keppi jolla hämmenti astioita ja jättivät sen sekaisin ei sopinut uutta roskaa laittaa kun olivat pöyhineet sen sekaisin. ja räiskyyn vei kylän isotkin kihot lue kermaperseet roskiaan kun ei omiin astioihin olleet sopineet.

    • Anonyymi

      Paikka täynnä ettei mitään löydä haju ihan kamala tunkkanen..ja hinnat pilvissä uutta saa jo kaupasta halvemmalla.

      • Anonyymi

        Ei nyt niin pilvissäkään ne hinnat ole mutta vähän liian tiiviissä kasassa vaatteet tilojen ja paljouden takia nii hidasta etsiä välillä.


      • Anonyymi

        Niin no eikös se ravintola tarjoilija tajunnu jo lähteä pois kun aiheutti paljon ongelmia


    • Anonyymi

      Juoruavat akat joutaisi pois sieltä ..päivästä toiseen samat

    • Anonyymi

      Jaanan kirppis on tosi kiva paikka! Suosittelen!

      • Anonyymi

        Niin on!


    • Anonyymi

      Tällä kirppiksellä on ystävällinen palvelu.

      • Anonyymi

        Ja aina aikaa vaihtaa asiakkaan kanssa pari sanaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe