Heippa kaikille ja oikein hyvää joulua! :)
Kerroimme mieheni kanssa tänään ikäänkuin joululahjaksi sukulaisille, että saamme keväällä kolmoset. Ja alkoi heti mielessä pyöriä lasten nimet. Ja vaikka en halua asiaa sen enempää ajatella, on monikkoraskaudessa ennenaikainen synnytys todennäköinen ja "siltä varalta", että emme kaikkia kolmea vauvaa saa kotiin asti, haluan heille kaikille jo päättää nimet. Täydelliset nimet.
Sukupuolia emme vielä tiedä, joten kolmelle tytölle ja kolmelle pojalle pitäisi keksiä nimet. Meillä ei ennestään ole lapsia, joten nimivaatimuskia ei ole kuin kaksi: Niiden pitää keskenään sopia yhteen ja ainakin ensimmäisten nimien on oltava kansainvälisiä, sillä toinen puoli mieheni suvusta asuu Etelä-Afrikassa, ja toinen kotikieli tulee olemaan todennäköisesti lapsilla englanti.
Itse olemme ajatelleet mm. seuraavanlaisia nimiä (ensimmäisiksi/viimeisiksi nimiksi):
-Matilda, Lyydia, Sofia, Ester, Josefina, Serafia, Helena
-Artur, Samuel, Aaron, Oscar, Tobias, Sebastian
Keskimmäisiksi nimiksi jotain suomalaista (jotain tarkoittavia):
-Helmi, Lempi, Lahja..
-Armas, Toivo, Voitto..
Paljon nimiä!
ella&jacob
2
70
Vastaukset
- Lasse Sievinen
Hemmetin huono röllipeikoksi!
- piupau
Maria Helmi Lilian. Sofia Lahja Emily, Lydia Lempi Adelia
Samuel Toivo Jonathan, Daniel Voitto Sebastian, Michael Armas Benjamin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906