Päätin kirjoittaa tänne palstalle, koska kavereilta en viitsi kysyä neuvoa tässä asiassa, kun tiedän jo vastauksen..
Elikkäs..Mistähän aloittaisin..
Tapasin kaupungilla yks päivä yhden jätkän.. Juteltiin siinä pitkä tovi kaikesta..Harrastuksista, rakkaudesta ja mm.pettämisestä..Sovittiin että nähdään illalla uudestaan..
Illalla otin sitten kaverini mukaan joka kylläkin halusi itse dokata..Näimme sitten kyseisen pojan ja juotiin sitten yhdessä ja juteltiin.Mun kaveri lähti muualle ja me jäätiin kahdestaan sen pojan kanssa..mentiin sitten sen asunnolle ja ehkä te lopun voitte sitten päätellä.Kummatkin olimme juoneet jonkin verran, joten kyllähän me sitä kummatkin haluttiin..
No olin sitten yötä siellä ja aamulla lähdin siskoni luo.. No tekstailtiin sen pojan kanssa siitä eteenpäin joka päivä..Nähtiin sitten taas yks päivä kun olin uimassa kaverin kanssa..Se tapaaminen meni kylläkin pelkäksi vittuiluksi molemmin puolin..No kuitenkin tekstailtiin ja soiteltiin edelleen..
No eilen nähtiin sitten taas..Lähdettiin kahden kaverini kans ostoksille sinne kaupunkiin missä jätkä asuu( Eli siis en asu samalla paikkakunnalla kun hän, mutta matka on lyhyt).
No odotettiin kaupungilla sitä jätkää kavereiden kanssa niin eiköhän se tuu hakeen meitä jollakin Porchella..Kyllä mulla niinku tippu silmät päästä kun näin sen auton..Avoauto vielä ja komea jätkä kuskina..=) Olin ihan myyty.. Kaverit ei mahtunu kyytiin joten hyppäsin yksin kyytiin..Tiesin että kaverit suuttuvat siitä mulle iäksi, mutta otin sen riskin.. Oliko huono päätös? Ajeltiin sitten musiikki täysillä ympäri kaupunkia..Huh huh..Oli hienoa menoa..=)
Haettiin sitten auton oikee omistaja joka hyppäs rattiin ja mä juodun taakse istuun..=/
Ajeltiin ainakin puol tuntii ympäriinsä..Tosin sitten niiden piti lähtee jalkapallopeliin ja mä menin kavereisen luo..Juteltiinhan me siinä kaikkee kun ajeltiin mut jotenkin jäi outo fiilis.. Kyllä kaverit vittuili mulle koko lopun päivää..
Eipäs oo tänään kuulunut mitään hänestä.. Mulla melkein saldo kiinni enkä viitsi tekstata, kun jos mä en ees kiinnosta sitä..
Joten mitä pitäs tehdä? Antaa olla koko jutun vaan? Tekstata sille jotain? Mitä? No kyllähän se on aika namupala..Siis et kyllähän meikä käy ihan kuumana siihen aina,kun näen sen.. Mutta ehkäpä mä olin sille vaan yhen yön juttu..
Ihan asiallisia vastauksia sitten..Please..=)
Vastauksia kaivataan...
*Guardian Angel*
0
217
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4553395SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1142597Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842142Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1621940Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä81857- 1471776
- 931580
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi401477Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3511311Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li331285