Hei, olenko liian nuori hoitamaan kissoja esim. Kun omistaja menee lomalle. Minulla on ollut kokemusta kissoista, koirista, liskoista ja jyrsijöistä. Minulla on ollut kissoja ja nytkin 1kisu. Olisi kiva saada kesätyö vai pitääkö mun oottaa et kasvan vähä isommaks. Sanokaa mielipiteenne. Kiitos
Olen 12v ja haluaisin hoitaa kissoja.
2
133
Vastaukset
- Deuce3
Itse en ainakaan antaisi kissojani 12-vuotiaan hoidettavaksi jollen ole itse paikalla vai vähintään lähistöllä.
Kerro toki tarkemmin millaista kokemusta sinulla on mistäkin eläimestä, elääkö kissanne ulkona ja miten perehtynyt olet ko. eläinten ruokintaan ja muuhun hoitoon?
On niitä kesätöitä varmasti tarjolla kun vähän etsiskelet. Pelkkä koirien lenkitys voisi olla hyvä tapa aloittaa ennenkuin ota täyttä vastuuta toisen lemmikistä. - ehkäpä niin
Varmaan 12 vuotias pystyisi aivan hyvin huolehtimaan kissoista ellei tulisi mitään yllättävää tilannetta.
Kissat voivat sairastua ja ne pitäisi viedä eläinlääkärille, kuljetukset sinne ja lääkärinmaksut ja lääkkeiden annot ym. arvaamattomat tilanteet.
Myös kissat voivat päästä karkuun vaikka yrittäisikin olla huolellinen ovien aukaisuissa ja pitää ikkunat suljettuina.
Mikäli perheesi suostuisi ottamaan vastuuta kissojen hoitoon mikäli ongelmia ilmenee, normaali kissojen hoito eläinrakkaalta nuorelta kyllä sujuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28226816
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482284- 1991596
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1521532- 341281
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien331214- 122998
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex87846Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82806