Hei, olenko liian nuori hoitamaan kissoja esim. Kun omistaja menee lomalle. Minulla on ollut kokemusta kissoista, koirista, liskoista ja jyrsijöistä. Minulla on ollut kissoja ja nytkin 1kisu. Olisi kiva saada kesätyö vai pitääkö mun oottaa et kasvan vähä isommaks. Sanokaa mielipiteenne. Kiitos
Olen 12v ja haluaisin hoitaa kissoja.
2
106
Vastaukset
- Deuce3
Itse en ainakaan antaisi kissojani 12-vuotiaan hoidettavaksi jollen ole itse paikalla vai vähintään lähistöllä.
Kerro toki tarkemmin millaista kokemusta sinulla on mistäkin eläimestä, elääkö kissanne ulkona ja miten perehtynyt olet ko. eläinten ruokintaan ja muuhun hoitoon?
On niitä kesätöitä varmasti tarjolla kun vähän etsiskelet. Pelkkä koirien lenkitys voisi olla hyvä tapa aloittaa ennenkuin ota täyttä vastuuta toisen lemmikistä. - ehkäpä niin
Varmaan 12 vuotias pystyisi aivan hyvin huolehtimaan kissoista ellei tulisi mitään yllättävää tilannetta.
Kissat voivat sairastua ja ne pitäisi viedä eläinlääkärille, kuljetukset sinne ja lääkärinmaksut ja lääkkeiden annot ym. arvaamattomat tilanteet.
Myös kissat voivat päästä karkuun vaikka yrittäisikin olla huolellinen ovien aukaisuissa ja pitää ikkunat suljettuina.
Mikäli perheesi suostuisi ottamaan vastuuta kissojen hoitoon mikäli ongelmia ilmenee, normaali kissojen hoito eläinrakkaalta nuorelta kyllä sujuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492258- 261883
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151309- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107884Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846