Intti ja suihkutilat

kuolontilat

mites kainuun prikaatissa on nykyään noi suihkutilat? onko ne yhteissuihkut kaikille et 30 tyyppiä käy yhtäaikaa vai saako siellä käydä rauhassa ilman mitään hirveetä tungosta? ASIALLISIA VASTAUKSIA KIITOS!

28

11872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaa on

      no ei tod oo mitää 30 tyyppii älä usko noita tarinoita. Tungosta on silloin kun tullaan esim leiriltä, juoksemasta. Itsellä usein ollut kaikki suihkut omassa käytössä ku porukka käy vähä eri aikaan

    • ryhmähenki

      En kertakaikkiaan tajua tuollaisia viestejä. Eikö nyt voitaisi kerrankin kertoa ihan suoraan totuutta?!

      Fakta on, että suihkutiloissa pääsee harvoin yksin suihkuttelemaan. Ehkä joskus harvoin iltavapaiden aikana pääsee suihkuun rauhassa, mutta pääsääntöisesti suihkuun mennään porukalla johdetusti.

      On varsin yleistä jopa, että saman suihkun alla on 2 alokasta, koska tarkoitus on opettaa uusille varusmiehille tehokuutta ja taisteluparista huolehtimista. Samalla säästyy vettäkin, kun sinne suihkun alle ei jäädä vedellä leikkimään. Ryhmä peseytyy johdetusti saippuoiden toinen toisensa. On se toki alkuun vähän noloa saippuoida ja pestä kaverin selkä tai vaikkapa munat, mutta nopeasti siihen tottuu!

      • Orack babama

        Trolli puhuu selvästi kokemuksistaan kotona


    • ryhmähenki

      On toki hyvä kutsua toista trolliksi, kun haluaa uskottavuutta omille valheilleen, mutta oletko ajatellut asiaa tulevien alokkaiden kannalta? Minun tarkoituksenani oli kertoa miten asiat intissä oikeasti ovat, jotta alokas voisi jo etukäteen valmistautua henkisesti tulevaan.

      Mikä sinun tavoitteesi oikein tässä keskustelussa on?

      • SlT KlD

        Sanoit juuri että armeijassa pestään toisten munat ja selkä. GF sun uskottavuus


      • PorinPrikaatista

        Tapa vittu iittes olen käynyt intissä ja siellä suihkutellaan ihan omassa rauhassa Terveisin Porin prikaatista


    • Suihkussa peseydytää

      Tuskinpa siellä mitään yksityiskoppeja on, mutta et sinä joudu suihkua kenenkään kanssa jakamaan. Vuorollasi peset itsesi turhia aikailematta, ja sitten annat vuoron seuraavalle. Siinä se. Jos ajatus siitä, että muut näkevät sinut suihkussa aristaa, niin ihan turhaan. Ketään ei kiinnosta, miltä näytät ilman vaatteita. Alkuhämmennyksen jälkeen huomaat itsekin, että ihan sama, onko siinä yksi vai 20 tyyppiä mahdollisesti näkemässä.

      Tuo nimimerkki ryhmähenki ei puhu totta, vaan kertoo omia fantasioitaan. Suodaan se hänelle.

    • Jengivessoja kiva

      Jos olet käynyt uimahallissa, tiedät mitä odottaa.

      Paitsi että nukut suihkukavereiden kanssa yöt, jolloin kuuntelet ehkä haistelet niiden piereskelyjä.

      • itse tämän kokenut

        Tämän lisäksi saat öisin kuunnella runkkauksen ääniä, litinöitä ja huokailuja.


    • Alik Hyvönen

      Joo, mutta naapurituvan alokastytön selän pesin ihan mielelläni.

      Tuvathan on tytöillä erikseen, mutta suihkussa käymme aina yhdessä.

    • alokas pelokas

      Alik Hyvönen,

      Valvovatko sotilaspoliisit suihkutiloja?

      • Alik Hyvönen

        Kyllä. Pamppu pystyssä.


    • valvontaa on

      Kyllä valvovat, kameroiden avulla.

      • Alik Hyvönen

        Meillä kuvista parhaat laitettiin joka viikko päivystäjän ilmoitustaululle.

        Jotkut päätyivät nettiin. Nykyaikaa.


    • alokaspoika

      Oon intissä nyt ekaa viikkkoa (tää on kirjoitettu älypuhelimella nyt ekoilla iltavapailla..)

      Oon huomannut, että pari alikersanttii kattelee mua silleen "sillä silmällä". Oon siis poika, ja nekin kundei. En oo kuitenkaa homo ja mulla on tyttöystävä, mutta alkaa miettii vähän, että "kokeilisko".

      Usein kun me mennään suihkuun ohjatusti, niin ne tulee katselee siihen viereen leveesti hymyillen. Iltasin myös nää kaks alikkia kävelee alasti tuvassa ja näyttelee treenattuja kroppiaan. Kerran ne alko leikillään "miekkaileekin"

      Musta se oli jotenki outoo. Kuinka yleist miesten välinen on intis?

      ps: ois kiva tietää ennen launatai iltaa. Sillon on kompanian saunavuoro.

    • Hyi helvetti

      Huh huh mikä laitos. Ehkä seksuaalinen kanssakäyminen jäi 2007 sille tasolle, että vuorottelimme vain kuka käy runkulla.

      Mutta toisaalta jutut olivat välillä rasvaisia ja härskejä homosteluehdotuksia.
      "Armeija tekee pojasta miehen" tarkoittaa perseseksiä armeijassa, jonkinlainen suomalainen riitti, tabu josta ei saa puhua median korviin.

      Vankilassakin heteroista tulee homoja. Tosihomo on intissä sen 347 vrk. Ei ole muuta selitystä kuin se, että henkilö pitää miesten välisestä lämmöstä ja yhteenkuuluvuudesta.

      Entäs veteraanit pitkän asemasodan aikana jatkosodassa? Itä-Karjalassakin lätisi korsuissa miesten perse.

      • Hymy hyytyis pakkasesXD

        Voi ku voisinki lähettää sut sotaan ;( mutku ei...


      • mene sotaasi itse
        Hymy hyytyis pakkasesXD kirjoitti:

        Voi ku voisinki lähettää sut sotaan ;( mutku ei...

        Sinun ja kaltaistesi sota tiedetään, miesten munille olisit käymässä heti tilaisuuden tullen. Onneksi armeija on valikoiva nykyään, siellä on homot enään keskenään, joten ei ihme että "sotaa" kaipaat.


      • Laurimaurijuusopekka
        mene sotaasi itse kirjoitti:

        Sinun ja kaltaistesi sota tiedetään, miesten munille olisit käymässä heti tilaisuuden tullen. Onneksi armeija on valikoiva nykyään, siellä on homot enään keskenään, joten ei ihme että "sotaa" kaipaat.

        En kaipaa sotaa enkä ole erityisen isänmaallinenkaan. Mutta kunnioitan silti veteraaneja jotka pitivät Suomen kartalla sodassa. Sinun kaltaiset rääpäleet ei sitä vaan tajua.


      • olehiljaaämmä
        Laurimaurijuusopekka kirjoitti:

        En kaipaa sotaa enkä ole erityisen isänmaallinenkaan. Mutta kunnioitan silti veteraaneja jotka pitivät Suomen kartalla sodassa. Sinun kaltaiset rääpäleet ei sitä vaan tajua.

        Pitivät kartalla nuppineulojen avulla vai? Niin, muuten koko kartta olisi tippunut Mannerheimin kiiltäville homosaappaille.

        Voi sua, pelle.
        Paljon erivärisiä nuppineuloja...jee.


      • Alik Hyvönen
        mene sotaasi itse kirjoitti:

        Sinun ja kaltaistesi sota tiedetään, miesten munille olisit käymässä heti tilaisuuden tullen. Onneksi armeija on valikoiva nykyään, siellä on homot enään keskenään, joten ei ihme että "sotaa" kaipaat.

        Varmahan en voi olla, mutta olen kuullut kerrottavan, että nyt kun inttiin on alettu ottaa naisiakin, niin myös jotkut heterot ovat käyneet armeijan.

        Voi tietysti olla joku perätön tornarikin.


      • ironiaa
        olehiljaaämmä kirjoitti:

        Pitivät kartalla nuppineulojen avulla vai? Niin, muuten koko kartta olisi tippunut Mannerheimin kiiltäville homosaappaille.

        Voi sua, pelle.
        Paljon erivärisiä nuppineuloja...jee.

        Yhteiskunnan vastainen anarkisti hinttari sinä olet. Kyllä niitä hinttejä armeijassakin nykyään varmaan on, kiitos vassareiden tasa-arvo hankkeen, jonka pakottivat armeijaan.

        Eipä ollut ennen hinttejä armeijassa, ja jos oli, eivät sitä kyllä ainakaan näyttäneet. Siihen aikaan se oli hyvin tuomittua. Että älä ala höpisemään asioista joita itse anarkisti hinttari ajat. Nyt vaan gay pride marssille sinne hesan keskukseen, mars mars!


    • elsomies

      Kavereiden kanssa oli suuseksiä yöaikaan. Parolassa -98.

    • bögä

      C-paperit, jee!

    • 102938485767
      • sanonpa_vaan

        Noissa paikoissa tapaa paljon upseereita, sotilaspoliiseja, poliiseja ja palomiehiä. Eli näitä "miehisiä" ammatteja jotka joidenkin mielestä pitävät maata pystyssä. Juuri ne joidenka mielestä hinurit, neidit ja muut ämmät eivät tee hyödyllistä työtä.


    • kakskautta17

      Siellä me jätkät vatkataan toistemme esareita ja ruiskitaan komeita lasteja toistemme selkään ja kaakeleille.

    • taisi.kapi.tykätä

      Suihkussa kapiainen komensi meidät tappituntumalle, olimme aivan alasti ja meidän piti kapiaisen käskystä tehdä jono ja olla aivan kiinni toisen pakaroissa, siis kalu toisen pakaroiden välissä, minullehan se oli mieleistä vaikkakin oli pidättelemistä ettei alkanut seisomaan, ehkä vähän kuitenkin koveni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe