Olen 21 vuotias nuori mies ja NEITSYT täysin kokematon naisten suhteen aaarggh HÄVETTÄÄ
21 vuotias neitsyt
19
3540
Vastaukset
- no worries
Sulla on vielä aikaa. Aloita tutustumalla ja ystävystymällä. Ei sulla ole mikään kiire. Tunteeton seksi on yliarvostettua.
Se kokemus tulee sitten kun olet valmis. - virta vie
Oot vielä hirveen nuori, ihan poika vasta :) sulla on aikaa vaikka kuinka. Älä ota mitään paineita noista jutuista. On paljon muitakin :) tee niitä juttuja mistä tykkäät äläkä stressaa. Sieltä se elämä tuo sun eteen sen tytön jonka kanssa haluat olla, sitten kun aika on. Elämä menee niin, kaikki omalla painollaan.
- entinen nuori
Itse olin sinua vähän vanhempi kun kohtasin erään toisen oman ja asia johti toisesta toiseen.
Juttu vaan oli sellainen ettei mikään sujunut ja se vaan ketutti enemmän.
Enemmän harmittaa se ettei mennyt paria vuotta aiemmin yhden toisen naisen matkaan. - eihäpeää
Ei kannata hävetä. Sit ku pääset jonkun ihanan tytön/naisen kanssa niihin hommiin ni se sujuu luonnostaan ja vain idiootit pitäis toisen kokemattomuutta huvittavana. Mun mielestä ois tosi kaunista olla se ensimmäinen jollekin.
- 35vuotias mies
Oliskohan joku iloinen jos olisi minun ensimmäinen, tuskin.
- NoProblem.
Samoilla linjoilla edellisten kommentoijien kanssa. Neitsyyttä ei ole todellakaan syytä hävetä. On hyvin outoa, että välillä poikaporukoissa panemiskertoja pidetään miehisyyden mittarina. Seksi on elämässä yksi asia lukuisten muiden –paljon tärkeämpien– asioiden joukossa. Kaikkia seksi ei kiinnosta ollenkaan. Ennen kaikkea tähän aiheeseen liittyvät jutut ovat kuitenkin jokaisen ihmisen omia asioita.
Yleisen sosiaalisen painostuksen takia ei kannata siis neitsyyttään lähteä menettämään. Mielestäni voi olla peräti arvostettavaa, jos joku osaa odottaa oikeaa hetkeä ja hoitaa homman sitten tunteen sekä sitoutumuksen kanssa :)- 36v mies ikihylkiö
Ehkä ei tarvitse hävetä vielä parikymppisenä, mutta itsellä alkaa jo 40 kolkuttelemaan... Se aiheuttaa jo masennusta ja kaiken läpäisevää kelpaamattomuuden tunnetta ja elämänhalun vievää häpeää.
- Kelpaan vielä 37v
36v mies ikihylkiö kirjoitti:
Ehkä ei tarvitse hävetä vielä parikymppisenä, mutta itsellä alkaa jo 40 kolkuttelemaan... Se aiheuttaa jo masennusta ja kaiken läpäisevää kelpaamattomuuden tunnetta ja elämänhalun vievää häpeää.
Ei minulla. Edelleen kokematon ja olen ihan tyytyväinen. Minua ei nuo ryhmäpaineet tässä asiassa hetkauta. Olen riittävän tyytyväinen itseeni ja saavutuksiini. Olen törmännyt ihmisiin, joille en kelpaa, joille saavutukseni ja vatsamakkarani eivät kelpaa. Ei haittaa yhtään sillä tiedän ja uskon että minulle kelpaa.
Muuttakaa vain ajatteluanne ja tyytykää siihen mikä on riittävää. Maailmassa on muutakin kuin seurat ja seksi.
- joku jostain
Menkääs kokeilemaan festareille onneanne-Sen reissun jälkeen voitte heitää hyvästit neistyydelle..Siis jos on tuska siitä eroon päästä.Voi kyllä odottaa rauhassa sitä omaa kultaa. Muistakaa Kondomit!
- ifkkfktkfkf
Minä olin sinun ikäisenä kellistänyt jo kymmeniä naisia.HÄPEÄ!
- mä häpeän MÄ HÄPEÄN!
Aloittaja tapa itsesi, niin ei itsesi ja muiden tarvi hävetä.
- >>>>>>>>>>>>>>
Tapa itsesi, niin ei tarvi hävetä.
- dsgsdg
Mitä vidyn väliä. Ite käväsin sängyssä naisen kans ekakertaa 22 veenä eikä sen jälkeen ole pahemmin sutinoita ollut. Vähänniinku taantunut oon kai näissä jutuissa kun ei ole jatkuvaa reeniä ollut päällä, eikä sitä enää edes uskalla yrittääkään kun ajattelee olevansa jo liian vanha. Joo ja on saanut kuulla kaikenlaista vidduilua asiasta kun ei naista ole, kaveritkaan ei enää edes yritä parittaa ku on kai huomanneet että menetetty tapaus. Useimmiten yritän uskotella itselleni että mitä mä naisella, yksinkin pärjään mutta kaipa se on vaan valehtelua kun kuitenkin asia hävettää jollain tasolla ja huomaan olevani kateellinen niin ihq onnellisille pariskunnille. Siinä ja siinä pääseekö katkeruuksiltaan edes siskon häihin.
- Joku vaan
Koin minäkin ensisuudelmani vasta 21-vuotiaana, ja poikuus lähti 23-vuotiaana ruvettuani seurustelemaan.
Sellaisille, jotka ovat vielä keski-iässäkin kokemattomia, voisin sanoa, että kyllä toivoa pariutumisesta voi siinäkin vaiheessa vielä olla, jos näkee vaivaa sen eteen ja panee itsensä likoon. Jos pääsee tutustumaan lähemmin johonkin naiseen, niin voi olla parempi kertoa hänelle ihan suoraan kokemattomuudestaan ja sen syistä. Yleensäkin kannattaa olla avoin ja rehellinen, mutta mitä tahansa ei välttämättä kannata paljastaa ihan heti alkuunsa, vaan ensin kannattaa pyrkiä herättämään naisessa kiinnostusta.
Missään nimessä ei pidä mennä voivottelemaan naiselle omaa surkeuttaan. Jos pitää itseään jonain mitättömänä luuserina, niin asenteen on muututtava. Se mikä kaikkein pahimmin tekee sinusta luuserin on se, että pidät itseäsi sellaisena. Heti kun ryhdistäydyt ja alat ajatella, että sinähän et mikään luuseri ole vaan ihan kelpo mies, niin olet naistenkin silmissä vähemmän luuseri.
Ja jos muuten ei koskaan millään naista saa, niin onhan maksullisiakin naisia olemassa. En ole itse koskaan maksanut seksistä, mutta uteliaisuuttani olen joskus katsonut heidän ilmoituksiaan, ja olen nähnyt joidenkin maininneen oikein erikseen tarjoavansa poikuuden poistoa. Uskoisin sellaisten naisten tietävän, millainen kokematon mies voi olla, joten tuskin heitä sen puoleen tarvitse arastella. - 27 v. nainen
Mua ei haittais jos mies on kokematon, kunhan on kiltti. Kiltteys on tärkeintä. Löydä itselles kiltti nainen, niin en usko, että häntä haittaa.
- elä huoli!
Sanon vaan sen että seksi on tosi yliarvostettua. Tajuat sen sitten kun sitä rupeat saamaan. Ei kannata olla siitä yhtään huolissaan, saat sitä sitten kun sen aika on. Ja ties vaikka alat seurustelemaan ja saatkin yhtäkkiä monta kertaa päivässä.
- Poikuus mennyt
Itse ajattelin yhdessä vaiheessa odottaa avioliittoon asti. Mutta rupes nälkä kasvamaan sen verran että 23 vuotiaana menetin poikuuteni. Oli mulla sitä ennen ollut kokemusta nuorempana pettingistä ja suuseksistä silloisten tyttöystävien kanssa, mutta loppuun asti ei koskaan menty. Nyt olen maannut 5 naisen kanssa ja ikää on nyt 24.
- Poikuus mennyt
Nyt olen maannut yhteensä 10 naisen kanssa
- MinämyöS
Itellä poikuus tallella ja olen kanssa 21 vuotias mies. Olishan noita tilaisuuksia muutama tullut mutta taidan olla liian vanhanaikainen kun haluaisin odottaa avioliittoon asti-.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020