Antaisin Kataiselle lahjaksi Ouzo-pullon. Pistäisin ohjeen, että silloin voi ottaa
siivun, kun oikein hatuttaa. Eihän se Katainen muuta mieti kuin Kreikkaa. Suomalaisille lupailee taas talvea juhannukseksi, kun ollaan niin tuhmia Kreikkaa
kohtaan. Suomen kansa ei saisi esittää mielipidettään. Kataisesta tulee diktaattori Suomeen.
Kataisen joulu
10
77
Vastaukset
- hullu seon,,,
Katainen ON lahjottu, se on kuin ropotti, tekee mitä SUURI RAHA on sen määränny tehtäväksi,
EI piittaa suomen asioista,
hullunkiilto silmissä on maksattamassa suomella etelän velkoja,
luulee olevansa suuri hyväntekijä,
ku on saanu miljoonia omaan taskuun jotta hoitaa homman niin kuin ISOT POJAT on käskeny,, Joulurauhaa teillekin, pitäkää nyt edes tovi taukoa...
- setämies.
50- vuoden kuluttua Katainen on sankari,
joka pelasti Suomen. Niinhän kävi Kekko-
sellekin. Kekkosen aikana 500.000 suo-
malaista joutui muuttamaan työn peräs-
sä ulkomaille. Katainen ei ole vielä noin
pahasti tyrinyt. Presidenttiä ei voi syyttää,
hänellä kun ei ole mitään valtaa.Niin. Mihin täältä muuttaisikaan? Ruåtsin autotehtaatkin on myyty Kiinaan. Sinne autotehtaillehan täältä Kekkosen aikana mentiin. Minäkin. Nyt ei tarvita työvoimaa missään. Paitsi ilmaiseksi, siis orjiksi. NWO määrää näin!
Suomen onnettomuutena onkin aina olleet kelvottomat poliitikot oli vallassa kuka tahansa. Ei ole osattu käyttää maan työvoimaa hyödyksi vaan on aina ollut muka liikaväestöä, joka on muuttanut ainakin Värmlantiin, Inkeriin, Muurmannin rannikolle, Ruijaan, Argentiinaan, USA:han, Kanadaan, Australiaan, Ruåtsiin ja pienempiä määriä muuallekin. Satojen vuosien ajan! Nyt ei oikein ole paikkaa, minne täältä lähtisi TYÖLLÄ itsensä elättämään. Joutilaita tänne kyllä haalitaan mistä vain saadaan ja heiltä ei mitään puutu!
- Salli oorela
Arvostan Kataista. Talousnero.
- ''''''''''
Enpä jaksa politiikkaa Joulupäivänä jankata.
Kesä kaikilla, Joulu on rauhan juhla.
Arkena arkiset asiat, juhlana sentään jotain parempaa.- Paha juttu
kun täällä Suomessa tuntuu olevan tuo sinun mainostama juhla 365 vrk/ vuodessa.
Elikkäs, köyhät turpa kiinni !
Ja joka neljäs vuosi tutistaan siitä kenen vuoro on nyt riistää kansaa. - mielipiteenoikeus.
Paha juttu kirjoitti:
kun täällä Suomessa tuntuu olevan tuo sinun mainostama juhla 365 vrk/ vuodessa.
Elikkäs, köyhät turpa kiinni !
Ja joka neljäs vuosi tutistaan siitä kenen vuoro on nyt riistää kansaa.Jokaisella on oikeus puhua, mutta myös jokaisella on oikeus olla siitä omaa mieltään.
Täällä jokaisella on oikeus avata suunsa. - Kalmari Tursas
mielipiteenoikeus. kirjoitti:
Jokaisella on oikeus puhua, mutta myös jokaisella on oikeus olla siitä omaa mieltään.
Täällä jokaisella on oikeus avata suunsa.Ja väärin kun sanoo, niin kyseinen mielipide häipyy palstalta vähin äänin... Se siitä oikeudesta!
- tästä ei hyvä seuraa
'
Kataista ei voi arvostaa, on myyny pilkkahinnalla suomen EU:lle,
tehny sopimuksia joita itsekään ei ymmärrä mitä ne sisältää,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683