Kataisen joulu

Aavo Parhinkämi

Antaisin Kataiselle lahjaksi Ouzo-pullon. Pistäisin ohjeen, että silloin voi ottaa
siivun, kun oikein hatuttaa. Eihän se Katainen muuta mieti kuin Kreikkaa. Suomalaisille lupailee taas talvea juhannukseksi, kun ollaan niin tuhmia Kreikkaa
kohtaan. Suomen kansa ei saisi esittää mielipidettään. Kataisesta tulee diktaattori Suomeen.

10

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullu seon,,,

      Katainen ON lahjottu, se on kuin ropotti, tekee mitä SUURI RAHA on sen määränny tehtäväksi,
      EI piittaa suomen asioista,
      hullunkiilto silmissä on maksattamassa suomella etelän velkoja,
      luulee olevansa suuri hyväntekijä,
      ku on saanu miljoonia omaan taskuun jotta hoitaa homman niin kuin ISOT POJAT on käskeny,,

    • Joulurauhaa teillekin, pitäkää nyt edes tovi taukoa...

    • setämies.

      50- vuoden kuluttua Katainen on sankari,
      joka pelasti Suomen. Niinhän kävi Kekko-
      sellekin. Kekkosen aikana 500.000 suo-
      malaista joutui muuttamaan työn peräs-
      sä ulkomaille. Katainen ei ole vielä noin
      pahasti tyrinyt. Presidenttiä ei voi syyttää,
      hänellä kun ei ole mitään valtaa.

      • Niin. Mihin täältä muuttaisikaan? Ruåtsin autotehtaatkin on myyty Kiinaan. Sinne autotehtaillehan täältä Kekkosen aikana mentiin. Minäkin. Nyt ei tarvita työvoimaa missään. Paitsi ilmaiseksi, siis orjiksi. NWO määrää näin!

        Suomen onnettomuutena onkin aina olleet kelvottomat poliitikot oli vallassa kuka tahansa. Ei ole osattu käyttää maan työvoimaa hyödyksi vaan on aina ollut muka liikaväestöä, joka on muuttanut ainakin Värmlantiin, Inkeriin, Muurmannin rannikolle, Ruijaan, Argentiinaan, USA:han, Kanadaan, Australiaan, Ruåtsiin ja pienempiä määriä muuallekin. Satojen vuosien ajan! Nyt ei oikein ole paikkaa, minne täältä lähtisi TYÖLLÄ itsensä elättämään. Joutilaita tänne kyllä haalitaan mistä vain saadaan ja heiltä ei mitään puutu!


    • Salli oorela

      Arvostan Kataista. Talousnero.

    • ''''''''''

      Enpä jaksa politiikkaa Joulupäivänä jankata.
      Kesä kaikilla, Joulu on rauhan juhla.

      Arkena arkiset asiat, juhlana sentään jotain parempaa.

      • Paha juttu

        kun täällä Suomessa tuntuu olevan tuo sinun mainostama juhla 365 vrk/ vuodessa.

        Elikkäs, köyhät turpa kiinni !

        Ja joka neljäs vuosi tutistaan siitä kenen vuoro on nyt riistää kansaa.


      • mielipiteenoikeus.
        Paha juttu kirjoitti:

        kun täällä Suomessa tuntuu olevan tuo sinun mainostama juhla 365 vrk/ vuodessa.

        Elikkäs, köyhät turpa kiinni !

        Ja joka neljäs vuosi tutistaan siitä kenen vuoro on nyt riistää kansaa.

        Jokaisella on oikeus puhua, mutta myös jokaisella on oikeus olla siitä omaa mieltään.
        Täällä jokaisella on oikeus avata suunsa.


      • Kalmari Tursas
        mielipiteenoikeus. kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus puhua, mutta myös jokaisella on oikeus olla siitä omaa mieltään.
        Täällä jokaisella on oikeus avata suunsa.

        Ja väärin kun sanoo, niin kyseinen mielipide häipyy palstalta vähin äänin... Se siitä oikeudesta!


    • tästä ei hyvä seuraa

      '
      Kataista ei voi arvostaa, on myyny pilkkahinnalla suomen EU:lle,
      tehny sopimuksia joita itsekään ei ymmärrä mitä ne sisältää,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe